quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Doet mij denken aan jaren geleden.Zat nog bij mijn vorige werk, tegenover mij zat een grote fan van Alanis Morissette.
3FM had toen de actie dat als je een artiest hoort die op Pinkpop kwam je kon SMS'en voor kaarten. Stenders haat dit soort acties volgens mij, dus die draaide direct een artiest die daar kwam om ervan af te zijn. En toen ging hij lekker door met z'n eigen plaatjes, waaronder de nieuwe van Alanis Morissette, hij is daar ook een fan van volgens mij.
Collega: he, wat leuk, haar nieuwe. Ze staat ook op Pinkpop trouwensIk: dan heeft Stenders nu een probleem
Stenders heeft toen wel extra kaarten uitgedeeld. Zal wel van z'n salaris afgegaan zijnquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze draaien hem nu toch maar voor de zekerheid volgens mij
Achteraf lach je er altijd omquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Stenders heeft toen wel extra kaarten uitgedeeld. Zal wel van z'n salaris afgegaan zijnAlsof hem dat iets kan schelen
altijd voorstellen met fotoquote:
Mijn bikinifoto is weer niet genoeg voor je?quote:
Ik hoorde het op de radio. Veel sterkte toegewenst in de komende periode.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar had ik het een uur geleden met Tsjitse over. Of ik er over wilde praten, en dat veel mensen het zouden herkennen.
Nog met Michiel nagepraat. Hij kreeg gelijk een appje van Ekdom die het klote vond. En ondertussen ontploftte de sms en app box.
Heel lief. Mijn zus zat ook te janken lees ik net.
welkomquote:
Bikiniminiemuisquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn bikinifoto is weer niet genoeg voor je?
Kijk eens naar mijn UI. Beter wordt het niet.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bikiniminiemuis
Stuur nog eens? Heb hem gemist geloof ik
Eerst een tettenfoto, je weet hoe het werkt hier.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
welkom
minthy heeft een lekkere bak borrelnootjes op tafel gezet, geniet ervan!
quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn UI. Beter wordt het niet.
Ik heb het net teruggeluisterd, maar man........ woorden schieten me tekort.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar had ik het een uur geleden met Tsjitse over. Of ik er over wilde praten, en dat veel mensen het zouden herkennen.
Nog met Michiel nagepraat. Hij kreeg gelijk een appje van Ekdom die het klote vond. En ondertussen ontploftte de sms en app box.
Heel lief. Mijn zus zat ook te janken lees ik net.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Eerst een tettenfoto, je weet hoe het werkt hier.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Eerst een tettenfoto, je weet hoe het werkt hier.
Eenheidsworst idd.quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een nietszeggende plaat van Ariane.
Het zal toch wel verkopen, zullen ze gedacht hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke platenmaatschappij-idioot heeft het gekozen tot single? Die mag zijn oren wel eens na laten kijken.
Ja de Fylaxjes van de wereld kopen het wel ja.quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het zal toch wel verkopen, zullen ze gedacht hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |