bekend schema!quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
07:00 - 10:00 Radio 2
10:00 - 14:00 3fm
14:00 - 17:00 Radio 2
maar dan mis je rabberinggod!!quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
07:00 - 10:00 Radio 2
10:00 - 14:00 3fm
14:00 - 17:00 Radio 2
Puik schema toch?quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
bekend schema!
Volgend uur gaan ze een plaatje voor mij draaien
yep, had net Tsjitse aan de lijn.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Puik schema toch?
Op 3FM bedoel je? Ik blijf luisteren.
Dat zal vast een hele mooie aanvraag zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, had net Tsjitse aan de lijn.
eens en eensquote:Op woensdag 1 juni 2016 11:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat zal vast een hele mooie aanvraag zijn.
Ik had je updates in GC en Hools weer gelezen. Wat een kutsituatie is het ook..
AZ doet alleen maar goede requests.quote:
Dit is voor het eerst dat ik hem meteen herkende, maar dat kwam door het verhaalquote:
Az niet aan zijn bazenstem herkennen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik hem meteen herkende, maar dat kwam door het verhaal
daar had ik het een uur geleden met Tsjitse over. Of ik er over wilde praten, en dat veel mensen het zouden herkennen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:35 schreef JayHovah het volgende:
Respect voor de openheid van Vincent! Sterkte (ik kan er helaas over meepraten...)
Ondanks dat het niks veranderd aan die klote situatie (kan er helaas ook over meepraten, weliswaar iets verder van me af (m'n oom)) geeft zoiets wel enorm veel steun.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar had ik het een uur geleden met Tsjitse over. Of ik er over wilde praten, en dat veel mensen het zouden herkennen.
Nog met Michiel nagepraat. Hij kreeg gelijk een appje van Ekdom die het klote vond. En ondertussen ontploftte de sms en app box.
Heel lief. Mijn zus zat ook te janken lees ik net.
Ik had het zelf ook in het begin heel erg moeilijk mee om er mee geconfronteerd te worden, daarom kan ik je openheid heel erg respecteren.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar had ik het een uur geleden met Tsjitse over. Of ik er over wilde praten, en dat veel mensen het zouden herkennen.
Nog met Michiel nagepraat. Hij kreeg gelijk een appje van Ekdom die het klote vond. En ondertussen ontploftte de sms en app box.
Heel lief. Mijn zus zat ook te janken lees ik net.
Jaquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |