Eensquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:35 schreef ChatGirl het volgende:
Wat is Fresku trouwens enorme tyfusbaggerherrie.
quote:
Timoooooooooooooooo!quote:
Rijdt Faxie BMW?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:38 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme er gebeuren hier dingen
Faxie, ik zou cg doen dus have Fun!
En geen automaatquote:
Hoe weet je dat?quote:
Dat hoop ik voor jequote:
Nee. 1tje per dag is meer dan genoeg. En 2 in een ochtend is niet normaal.quote:
Nou, dan ben ik echt een freak of naturequote:Op donderdag 26 mei 2016 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. 1tje per dag is meer dan genoeg. En 2 in een ochtend is niet normaal.
Voor mij was het ook de 2e hoor... Fax 1 heb ik niet gepost, die was om 6:50quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. 1tje per dag is meer dan genoeg. En 2 in een ochtend is niet normaal.
Wat voor mij normaal is he?quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik echt een freak of nature
Wat dacht je van mij dan met m'n gemiddelde van 3 per dagquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik echt een freak of nature
Thanks for the updatequote:Op donderdag 26 mei 2016 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor mij was het ook de 2e hoor... Fax 1 heb ik niet gepost, die was om 6:50
Niks mis meequote:Op donderdag 26 mei 2016 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij dan met m'n gemiddelde van 3 per dag
Vind ik ook!quote:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 26-05-2016 om 08:03:43Ik draag vandaag precies een jaar m'n Apple Watch. Geen dag overgeslagen, ook niet van plan. Ondanks de beperkingen echt onmisbaar. reageer retweet
twitter:Korneel_Evers twitterde op donderdag 26-05-2016 om 08:08:33@michielveenstra onmisbaar..onmisbaar... het is niet dat 98% vd mensheid inmiddels is overleden bij gebrek aan apple watch. reageer retweet
twitter:Goddess__Hestia twitterde op donderdag 26-05-2016 om 09:20:15@Korneel_Evers @michielveenstra vandaag 41 jr en 9 mnd zonder Applewatch. Geen dag overgeslagen, ook niet van plan. Totaal onmisbaar. reageer retweet
Veenstraquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:24 schreef Bronson het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 26-05-2016 om 08:03:43Ik draag vandaag precies een jaar m'n Apple Watch. Geen dag overgeslagen, ook niet van plan. Ondanks de beperkingen echt onmisbaar. reageer retweet
twitter:Korneel_Evers twitterde op donderdag 26-05-2016 om 08:08:33@michielveenstra onmisbaar..onmisbaar... het is niet dat 98% vd mensheid inmiddels is overleden bij gebrek aan apple watch. reageer retweet
twitter:Goddess__Hestia twitterde op donderdag 26-05-2016 om 09:20:15@Korneel_Evers @michielveenstra vandaag 41 jr en 9 mnd zonder Applewatch. Geen dag overgeslagen, ook niet van plan. Totaal onmisbaar. reageer retweet
oh heeft Frank vd Ellende een vlog dat is echt fantastisch ik ga gelijk kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:22 schreef Bronson het volgende:
Verkrampte verhipstering van 3fm.![]()
http://www.3fm.nl/tekst/vlogs
Broek op de enkels?quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh heeft Frank vd Ellende een vlog dat is echt fantastisch ik ga gelijk kijken
Godsamme.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:22 schreef Bronson het volgende:
Verkrampte verhipstering van 3fm.![]()
http://www.3fm.nl/tekst/vlogs
Iddquote:
Ik volg alleen de vlogs van Domien en Michiel.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd
Wie kijkt die shit en waarom zou je daar tijd voor willen vrijmaken?
En dat.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ik volg/kijk nooit vlogs van wie dan ook
2 auto's?quote:
Heb ik toch ookquote:
Picsquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja![]()
Een mooie en een barrel voor het surfen
Ik heb alleen een fiets. Met een lekke bandquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb ik toch ookniet meer dan normaal
quote:
Dus je gaat met die Mazda RX8 surfen?quote:
Ding kost geen drol aan onderhoudquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dus je gaat met die Mazda RX8 surfen?
Mooi ding manvette bakken. Loop je niet alleen leeg op onderhoud van die wankelmotor? Moet toch elke zoveel km volledig uit elkaar?
Nou ja, wankelmotoren staan niet bekend om hun degelijkheid en lage onderhoudskostenquote:Op donderdag 26 mei 2016 15:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ding kost geen drol aan onderhoud
Al die mythes ook
Precies. Parkeerplekken in de straat liggen er niet voor nietsquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb ik toch ookniet meer dan normaal
Ondanks dat ik 2 auto's heb gebruik ik maar 1 parkeerplekquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Precies. Parkeerplekken in de straat liggen er niet voor niets.
Welk onderhoud dan? Er zitten amper onderdelen in.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, wankelmotoren staan niet bekend om hun degelijkheid en lage onderhoudskosten
Ze slijten toch ook stukken sneller w.b. Lagers en helemaal qua afdichting (keerringen).quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welk onderhoud dan? Er zitten amper onderdelen in.
Tja, als je de olie, bougies en bobines niet goed bijhoudt, en de boel niet goed warmrijdt, ja dan heb je kans dat er na 100k een nieuwe motor in moet. Maar de Toyota motoren in de Elises bv zijn al net zo erg, zo niet erger.
Met de juiste olie en fatsoenlijk warmrijden zal je met de lagers niet snel problemen hebben. Met de afdichtingen heb je ook zo goed als geen problemen. Het zit 'm meestal in de seals op de 3 punten van de rotor die gaan slijten, vaak ook als gevolg van een vervuilde motor en verkeerde olie.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze slijten toch ook stukken sneller w.b. Lagers en helemaal qua afdichting (keerringen).
Ze is onder de indruk. Maak je movequote:Op donderdag 26 mei 2016 13:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja![]()
Een mooie en een barrel voor het surfen
Daar kunnen wolfrolf en SilentChaos vast wel iets over vertellen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een scherpe fax lijkt me niet zo fijn eigenlijk
Ik voel me altijd wat ongemakkelijk bij hunquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar kunnen wolfrolf en SilentChaos vast wel iets over vertellen.
Ah joh, ze hebben het vaak over je! Gemiddeld 3 a 4 keer per dag, als ik het zo lees.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik voel me altijd wat ongemakkelijk bij hun
Het voelt soms aan als een kringgesprek met mij als middelpuntquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah joh, ze hebben het vaak over je! Gemiddeld 3 a 4 keer per dag, als ik het zo lees.
Niet zo'n schijterd zijn!
Duidelijk verhaalquote:Op donderdag 26 mei 2016 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met de juiste olie en fatsoenlijk warmrijden zal je met de lagers niet snel problemen hebben. Met de afdichtingen heb je ook zo goed als geen problemen. Het zit 'm meestal in de seals op de 3 punten van de rotor die gaan slijten, vaak ook als gevolg van een vervuilde motor en verkeerde olie.
Er zijn overigens al behoorlijk veel motoren ten onrechte vervangen door onkundige dealers vanwege de reputatie. Dan blijkt er achteraf een klep in de luchtinlaat vastgezeten te hebben oid, en dan krijgen ze het niet gevonden en vervangen de motor maar![]()
Echt de verhalen die ik gehoord heb....![]()
En zo hou je de reputatie ook in stand natuurlijk.
Een kennis van me had er een vanaf 2004 al, en die ging er bijna elk weekend mee het circuit op, en die motor heeft het 190k uitgehouden.
Klopt helemaal!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:30 schreef minthy het volgende:
![]()
![]()
Je krijgt in de ochtend vast reacties van de heren, mogelijk voor 7u al.
Kringspiergesprekquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het voelt soms aan als een kringgesprek met mij als middelpunt
Maar SC en ik zijn altijd blij als je je aan dientquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:21 schreef Faxie het volgende:
Dan lijkt het wel alsof ze me proberen weg te krijgen...
Hier alleen nog maar luidruchtige gastoetersquote:Op vrijdag 27 mei 2016 06:56 schreef SilentChaos het volgende:
Zoals nu: fax!
Beter kan je de ochtend bijna niet beginnen!
Sowieso, Marisa Papenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik wilde verdomme zeggen voor het liedje, maar deze post vrolijkt mij weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |