abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162533558
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:40 schreef SeLang het volgende:
Iedereen tuint er weer in.
Na veroordeling +5 zetels
Ik hoop +50
pi_162533897
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 16:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet... als er iemand Hitler-vergelijkingen maakt is het Wilders wel, met z'n "Koran = Mein kampf" geneuzel.
Is gewoon een terechte vergelijking.

vrijdag 27 mei 2016 @ 10:17:45 #103
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_162534122
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Is gewoon een terechte vergelijking.

[ afbeelding ]
Je weet dat er een zelfde plaatje gemaakt kan worden voor de Bijbel, neem ik aan?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_162534172
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:40 schreef SeLang het volgende:
Iedereen tuint er weer in.
Na veroordeling +5 zetels
Dat vind jij alleen maar leuk toch?
pi_162536321
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat de speech zorgvuldig was voorbereid betekent alleen maar dat doelbewust de grens van het toelaatbare wordt opgezocht. Ik vind dat als volksvertegenwoordiger niet netjes. Dat riekt wel naar volksmennerij, als die uitspraak zorgvuldig gepland is. Als het het er nou zomaar uit zou flappen dan kan ik dat beter begrijpen.
Iedere politieke speech is van tevoren geschreven en voorbereid. Daarmee onthullen we niets nieuws. Er is een bewuste afweging gemaakt tussen minder Marokkanen of minder criminele Marokkanen.

Persoonlijk zou ik eerder naar de laatste terminologie neigen, maar anderzijds kunnen we niet ontkennen dat naast die criminele factor er ook andere factoren meespelen. De automatisch meegegeven dubbele nationaliteit vanuit Marokko is ten nadelen voor onze rechtsstaat.

Uitkeringsfraude alsmede de weigering van Marokko criminele landgenoten uit te leveren. Daar wil de PVV wat aan doen en dat vind ik vanuit een politiek perspectief niet discriminerend. Je mag er uiteraard mee oneens zijn, maar om deze ideeën via een rechtsgang te verbieden? Foute zaak.
pi_162536360
Waarom is Wilders nou zo in het nieuws? De gevestigde partijen en de Marokkaanse gemeenschap snappen het ook nooit: los de problemen van de Marokkaanse straatjongens op en Wilders zakt zo naar 3 zetels in de peiligen.

Dit proces over Ome Geert zegt meer over het onvermogen van de gevestigde politiek dan over Ome Geert zelf.
pi_162536424
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:08 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Wilders heeft echt het allerslechtste met Nederland voor. Een heilstaat is voor niemand goed, alleen voor terroristen en extremisten. Snap ook niet dat je als niet-IS-aanganger denkt dat Wilders goed is voor Nederland. Alleen IS denkt dat.
Los de problemen dan ook op en Wilders zakt direct naar 3 zetels in de peilingen. De PVV is niet meer dan een protestpartij.
pi_162537060
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 12:07 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Los de problemen dan ook op en Wilders zakt direct naar 3 zetels in de peilingen. De PVV is niet meer dan een protestpartij.
Problemen oplossen is gewoon erg lastig. Er zijn wat problemen met vluchtelingen, extremisten en immigranten, maar daar is 1,2,3 niet zo makkelijk om een oplossing voor te verzinnen. De "oplossingen" die Wilders aandraagt verergeren de problemen alleen maar. Wilders doet ook echt wat IS wilt, angst en een heilstaat creëren. Zijn net vrienden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Berk-24 op 27-05-2016 17:46:27 ]
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_162545106
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je weet dat er een zelfde plaatje gemaakt kan worden voor de Bijbel, neem ik aan?
Zien is geloven.
pi_162545220
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 12:30 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Problemen oplossen is gewoon erg lastig. Er zijn wat problemen met vluchtelingen, extremisten en immigranten, maar daar is 1,2,3 niet zo makkelijk om een oplossing voor te verzinnen. De "oplossingen" die Wilders aandraagt verergeren de problemen alleen maar.
ja dat zeg je vaker, maar hoezo verergeren ze dan?
quote:
Wilders doet ook echt wat IS wilt, angst en een heilstaat creëren. Zijn net vriendeb.
Ik zie Wilders/PVV niet moorden in de naam van een god of een heilstaat willen creëren. Maar jij gebruikt nu ook angst, namelijk Wilders op 1 hoop gooien met IS. Ben jij vrienden met Wilders of IS?
pi_162545254
quote:

[..]

Problemen oplossen is gewoon erg lastig. Er zijn wat problemen met vluchtelingen, extremisten en immigranten, maar daar is 1,2,3 niet zo makkelijk om een oplossing voor te verzinnen. De "oplossingen" die Wilders aandraagt verergeren de problemen alleen maar. Wilders doet ook echt wat IS wilt, angst en een heilstaat creëren. Zijn net vriendeb.
Hoe worden de problemen vergroot als er geen migranten uit moslimlanden meer worden toegelaten :?
pi_162546544
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Hoe worden de problemen vergroot als er geen migranten uit moslimlanden meer worden toegelaten :?
Als moslims worden buitengesloten ontstaat er juist meer extremisme. Daarnaast zorgen de "oplossingen" van de PVV voor andere problemen.
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_162546603
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:27 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

[..]

Ik zie Wilders/PVV niet moorden in de naam van een god of een heilstaat willen creëren. Maar jij gebruikt nu ook angst, namelijk Wilders op 1 hoop gooien met IS. Ben jij vrienden met Wilders of IS?
Doel van IS: angst creëren
Doel van Wilders: angst creëren
Zie je dat: doelconfigurentie?
  vrijdag 27 mei 2016 @ 18:19:56 #114
168739 Red_85
'echt wel'
pi_162546772
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 12:04 schreef Zienswijze het volgende:
Waarom is Wilders nou zo in het nieuws? De gevestigde partijen en de Marokkaanse gemeenschap snappen het ook nooit: los de problemen van de Marokkaanse straatjongens op en Wilders zakt zo naar 3 zetels in de peiligen.

Dit proces over Ome Geert zegt meer over het onvermogen van de gevestigde politiek dan over Ome Geert zelf.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 27 mei 2016 @ 18:29:12 #115
66444 Lord_Vetinari
pi_162547054
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:27 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

[..]

Karaktermoord is ook moord...
pi_162547170
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:15 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Doel van IS: angst creëren
Doel van Wilders: angst creëren
Zie je dat: doelconfigurentie?
Doel van Berk-24: angst creëren
pi_162547183
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Karaktermoord is ook moord...
Dat hebben al die tegenstanders van Wilders dan maar goed voor elkaar.
pi_162547315
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:13 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Als moslims worden buitengesloten ontstaat er juist meer extremisme. Daarnaast zorgen de "oplossingen" van de PVV voor andere problemen.
Maar extremisme ontstaat juist sowieso. Waarom gaat men anders naar Syrie? Waarom ontstaat anders een IS? Of was IS een resultaat van de Syrische Wilders? En extremisme komt juist voor bij de mensen die juist niet zijn buitengesloten. Kijk naar de daders van islamitisch terrorisme.
Dus je argument klopt niet echt.

En wanneer er minder moslims in het land komen door PVV, dan is dat toch juist een oplossing? Want minder kans op nog meer extremisten.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 18:38:10 #119
66444 Lord_Vetinari
pi_162547330
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:33 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Dat hebben al die tegenstanders van Wilders dan maar goed voor elkaar.
pi_162547538
quote:

[..]

Moslims voelen zich altijd buitengesloten en zijn pas tevreden zodra Nederland omgetoverd is tot een islamitisch land.
pi_162547695
quote:

[..]

Als moslims worden buitengesloten ontstaat er juist meer extremisme.
pi_162547710
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Moslims voelen zich altijd buitengesloten en zijn pas tevreden zodra Nederland omgetoverd is tot een islamitisch land.
Volgens mij heb je nog nooit een moslim gesproken en gelijk een waardeoordeel klaar.
pi_162547801
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Maar extremisme ontstaat juist sowieso. Waarom gaat men anders naar Syrie? Waarom ontstaat anders een IS? Of was IS een resultaat van de Syrische Wilders? En extremisme komt juist voor bij de mensen die juist niet zijn buitengesloten. Kijk naar de daders van islamitisch terrorisme.
Dus je argument klopt niet echt.

En wanneer er minder moslims in het land komen door PVV, dan is dat toch juist een oplossing? Want minder kans op nog meer extremisten.
IS is het resultaat van Westerse bemoeienis en instabiliteit in de landen. Toen de dictators aan de macht waren en de Bush nog geen oorlogje ging voeren in Irak was het betrekkelijk rustig in het Midden-Oosten. Juist de Irak-invasie in combinatie met de Arabische Lente heeft IS doen ontstaan.
pi_162548192
quote:

[..]

Problemen oplossen is gewoon erg lastig. Er zijn wat problemen met vluchtelingen, extremisten en immigranten, maar daar is 1,2,3 niet zo makkelijk om een oplossing voor te verzinnen. De "oplossingen" die Wilders aandraagt verergeren de problemen alleen maar. Wilders doet ook echt wat IS wilt, angst en een heilstaat creëren. Zijn net vrienden.
O ja, is het werkelijk zo moeilijk. Hierbij de oplossingen:

- Neem 2000 Yezedi en christelijke vluchtelingen op. Zij worden door het moslimterrorisme vervolgd.
- Tijdelijke immigratiestop voor de islam in Europa totdat alle problemen met de islam in Europa zijn opgelost
- Moslimterrorisme in Europa: harder aanpakken aspirant-jihadisten. Begin op scholen met het bekritiseren van koranteksten en dat de islam gewelddadige elementen bevat.
- Marokkaanse staatjongeren: heropvpedingskampen.

Zo moeilijk is het allemaal niet. Als Ruttte x miljard naar Griekenland moet overmaken, heeft hij binnen 10 seconden op de knop gedrukt, maar als hij problemen moet oplossen die al 20 jaar lang voortduren (!), oogt hij machteloos.
pi_162548237
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:53 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

IS is het resultaat van Westerse bemoeienis en instabiliteit in de landen. Toen de dictators aan de macht waren en de Bush nog geen oorlogje ging voeren in Irak was het betrekkelijk rustig in het Midden-Oosten. Juist de Irak-invasie in combinatie met de Arabische Lente heeft IS doen ontstaan.
IS heeft juist kunnen ontstaan doordat het regime van Obama zijn troepen terug trok uit Irak en IS vrij spel gaf. Dat was onder Bush nooit gebeurd en dat zal straks onder Trump ook niet gebeuren. Die zal deze ziekte met wortel en tak uitroeien.

De juiste leiders met lef zijn hier voor nodig. Poetin is zo'n leider die de oorlog tegen IS in het voordeel voor ons Westerlingen aan het beslechten is. Het gooien van bommen en het uitroeien van deze ziekte zonder enig mededogen leidt ertoe dat IS nu stukje bij beetje wordt uitgeroeid. Als straks Trump en Poetin eensgezind de handen ineen slaan (net als bij voorganger Bush) kan er een betere wereld worden gecreëerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')