quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:13 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Als moslims worden buitengesloten ontstaat er juist meer extremisme.
Volgens mij heb je nog nooit een moslim gesproken en gelijk een waardeoordeel klaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Moslims voelen zich altijd buitengesloten en zijn pas tevreden zodra Nederland omgetoverd is tot een islamitisch land.
IS is het resultaat van Westerse bemoeienis en instabiliteit in de landen. Toen de dictators aan de macht waren en de Bush nog geen oorlogje ging voeren in Irak was het betrekkelijk rustig in het Midden-Oosten. Juist de Irak-invasie in combinatie met de Arabische Lente heeft IS doen ontstaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Maar extremisme ontstaat juist sowieso. Waarom gaat men anders naar Syrie? Waarom ontstaat anders een IS? Of was IS een resultaat van de Syrische Wilders? En extremisme komt juist voor bij de mensen die juist niet zijn buitengesloten. Kijk naar de daders van islamitisch terrorisme.
Dus je argument klopt niet echt.
En wanneer er minder moslims in het land komen door PVV, dan is dat toch juist een oplossing? Want minder kans op nog meer extremisten.
O ja, is het werkelijk zo moeilijk. Hierbij de oplossingen:quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:30 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Problemen oplossen is gewoon erg lastig. Er zijn wat problemen met vluchtelingen, extremisten en immigranten, maar daar is 1,2,3 niet zo makkelijk om een oplossing voor te verzinnen. De "oplossingen" die Wilders aandraagt verergeren de problemen alleen maar. Wilders doet ook echt wat IS wilt, angst en een heilstaat creëren. Zijn net vrienden.
IS heeft juist kunnen ontstaan doordat het regime van Obama zijn troepen terug trok uit Irak en IS vrij spel gaf. Dat was onder Bush nooit gebeurd en dat zal straks onder Trump ook niet gebeuren. Die zal deze ziekte met wortel en tak uitroeien.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:53 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
IS is het resultaat van Westerse bemoeienis en instabiliteit in de landen. Toen de dictators aan de macht waren en de Bush nog geen oorlogje ging voeren in Irak was het betrekkelijk rustig in het Midden-Oosten. Juist de Irak-invasie in combinatie met de Arabische Lente heeft IS doen ontstaan.
Links denkt: hoe meer islam in Europa, hoe vredelievender de islam in Europa zich zal manifesteren.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoe worden de problemen vergroot als er geen migranten uit moslimlanden meer worden toegelaten
Dus eigenlijk zeg je nu dat moslims onderdrukt dienen te worden door een dictator? Ben ik het wel mee eens ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:53 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
IS is het resultaat van Westerse bemoeienis en instabiliteit in de landen. Toen de dictators aan de macht waren en de Bush nog geen oorlogje ging voeren in Irak was het betrekkelijk rustig in het Midden-Oosten. Juist de Irak-invasie in combinatie met de Arabische Lente heeft IS doen ontstaan.
Nee, de dictator zorgde voor redelijke stabiliteit. Door de Arabische Lente is die regio vreselijk instabiel geworden met als gevolg een massale vluchtelingenstroom richting Europa.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat moslims onderdrukt dienen te worden door een dictator? Ben ik het wel mee eens ja.
Kalifaten heb je door de eeuwen heen gehad. Als IS verslagen is zal er na verloop van tijd een nieuw kalifaat ontstaan. De kern van het probleem is dus de islam.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:12 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Nee, de dictator zorgde voor redelijke stabiliteit. Door de Arabische Lente is die regio vreselijk instabiel geworden met als gevolg een massale vluchtelingenstroom richting Europa.
Voor jou, alsmede Elzies, Arthur_Spooner, CynicusRomanticusRob en alle andere inferior people:quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Kalifaten heb je door de eeuwen heen gehad. Als IS verslagen is zal er na verloop van tijd een nieuw kalifaat ontstaan. De kern van het probleem is dus de islam.
Ja hoor. En in de regel kan ik prima met ze overweg. Maar dat betekent niet dat ik hun grondbeginselen van de islam deel.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:18 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Voor jou, alsmede Elzies, Arthur_Spooner, CynicusRomanticusRob en alle andere inferior people:
Heb jij überhaupt ooit een moslim gesproken?
Als je de grondbeginselen van een bepaalde religie niet deelt betekent niet gelijk dat je die religie maar moet gaan haten. Slechts 1% is fout bezig, 99% van de moslims doet geen vlieg kwaad. Waarom begrijpen jullie dat niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:25 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ja hoor. En in de regel kan ik prima met ze overweg. Maar dat betekent niet dat ik hun grondbeginselen van de islam deel.
Ik kan prima het onderscheid maken tussen omgang met de persoon en de achterliggende religie. Heb ik ook met Jehova getuigen. Verwerpelijke sekte, maar dat betekent niet dat dit de omgang belemmerd met de persoon die dit beleid.
Dat is al helemaal onzinquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:30 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
99% van de moslims doet geen vlieg kwaad.
Nogmaals, het gaat niet om de mensen maar om de indoctrinatie die mensen aanzetten tot.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:30 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Als je de grondbeginselen van een bepaalde religie niet deelt betekent niet gelijk dat je die religie maar moet gaan haten. Slechts 1% is fout bezig, 99% van de moslims doet geen vlieg kwaad. Waarom begrijpen jullie dat niet?
Deze luxe hebben vrouwen, kinderen, homo's, joden en dieren nietquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:25 schreef Elzies het volgende:
[..]
Verwerpelijke sekte, maar dat betekent niet dat dit de omgang belemmerd met de persoon die dit beleid.
En aan wie hebben we dat te danken?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:15 schreef Poolhond39 het volgende:
Natuurlijk... meneer hoopte gewoon weer op veel media-aandacht en een juridisch proces vlak voor de nieuwe verkiezingen, zodat hij weer de Calimero kan uithangen.
De persoon met het pistool die achter Wilders stond en hem dwong die uitspraak te doen, natuurlijk!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |