Jazekerquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef imikethat het volgende:
Deze vriend?
SEX / Twijfel over geaardheid van vriend
Beter een riem gebruikenquote:
Waar kan je zo'n workshop volgen ?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:33 schreef Pixxie. het volgende:
Same
Je hebt ook workshops erin over hoe je dat veilig kunt doen.
Mijn vriend heeft dat een tijdje geleden ook gedaan.
Safe play is belangrijk
Mogen die mensen die de workshops geven dan betaald wurgen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:33 schreef Pixxie. het volgende:
Same
Je hebt ook workshops erin over hoe je dat veilig kunt doen.
Mijn vriend heeft dat een tijdje geleden ook gedaan.
Safe play is belangrijk
Hmm ik zal het hem zo is vragen waar dat was.quote:
Geen idee ik denk hetquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:36 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Mogen die mensen die de workshops geven dan betaald wurgen?![]()
Niet, denk niet dat hij je in gevaar wilt brengen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:26 schreef sn00piiy het volgende:
Hoe kan ik hem overtuigen om dit te blijven doen ? Of hoe kom ik van dit gevoel van verlangen af ...?
Needle play en knife play hebben ze ook wel eens avonden over. Wurgseks zal ook wel in hun straatje passen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:40 schreef sn00piiy het volgende:
Dankjewel. Ik zal er eens naar kijken.
We probeer echt onwijs veel. Maar ik vind het bv weer helemaal niet fijn om vastgebonden te worden.
Oo dat klinkt ook best leuk ! Misschien inderdaad zoiets eens doenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:42 schreef agter het volgende:
[..]
Needle play en knife play hebben ze ook wel eens avonden over. Wurgseks zal ook wel in hun straatje passen.
Ik heb het gevraagd en hij zegt dat hij het wel gekeken heeftquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:42 schreef Vox_Populi het volgende:
Doet je vriend aan MMA? Daar leer je een hoop verschillende verwurgingen
Zit nogal een verschil in doen en ernaar kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef sn00piiy het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd en hij zegt dat hij het wel gekeken heeft
Even zonder grappen: Ik denk dat je de zogenaamde 'rear naked choke' nog best eens toe kan passen tijdens de daad...quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef sn00piiy het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd en hij zegt dat hij het wel gekeken heeft
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:46 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Zit nogal een verschil in doen en ernaar kijken
Kijken is het nieuwe doenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:46 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Zit nogal een verschil in doen en ernaar kijken
Waarom meteen "ziekelijk"??quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:43 schreef sirdanilot het volgende:
Soms ben ik echt blij dat ik niet dit soort ziekelijke neigingen heb.
Maar goed, als je het doet, doe het dan goed en volg inderdaad een cursus en zorg dat je ook kunt reanimeren e.d. Maar het blijft zelfs dan gewoon een stupide, levensgevaarlijke bezigheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet 'ruige sex', dit is letterlijk levensgevaarlijke sex. Mensen die zoiets willen zijn eigenlijk ziek; de drang naar méér adrenaline, méér kick etc. is zo erg bij hun dat ze hun leven op het spel zetten voor wurgseks. Eigenlijk zouden mensen als TS er voor behandeld moeten worden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:12 schreef Karinsbubble het volgende:
[..]
Waarom meteen "ziekelijk"??
Ik snap niet waarom ruige(re) sex meteen ziekelijk is. Of doe jij alleen missionaris? 😇
Wat een vergelijking zeg. Lekker onzinnig.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:17 schreef Apekoek het volgende:
Het idee dat er verderop mensen dood gaan van de honger en terreur en dat jij dan niet zonder je wurgseks kan, vrij absurd eigenlijk
er zijn zelfs mensen die veel en vet fastfood eten terwijl ze in Afrika van de honger sterven. Ik verheerlijk me soms aan geweld in een game terwijl er op de wereld zoveel terreur is. Ik haal zelfs anti-vlooienmiddel voor mijn hond terwijl in de bio-industrie dieren zoveel lijden. Je hebt gelijk we zijn allemaal ontspoord.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:17 schreef Apekoek het volgende:
Het idee dat er verderop mensen dood gaan van de honger en terreur en dat jij dan niet zonder je wurgseks kan, vrij absurd eigenlijk
Een fantastische vergelijking me dunkt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:51 schreef Karinsbubble het volgende:
[..]
Wat een vergelijking zeg. Lekker onzinnig.
En choking heeft vele gradaties... !
Fixedquote:Op donderdag 26 mei 2016 15:07 schreef FANN het volgende:
Ik krijg altijd het idee dat mensen zich wel héél erg de tering moeten vervelen om zich met dit
soort spelletjes bezig te houden.
maar ja... ik heb dan ook een kortpittig kapsel.
Mooi gesproken hahaquote:Op donderdag 26 mei 2016 15:00 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
er zijn zelfs mensen die veel en vet fastfood eten terwijl ze in Afrika van de honger sterven. Ik verheerlijk me soms aan geweld in een game terwijl er op de wereld zoveel terreur is. Ik haal zelfs anti-vlooienmiddel voor mijn hond terwijl in de bio-industrie dieren zoveel lijden. Je hebt gelijk we zijn allemaal ontspoord.
Het stomste vond ik nog , Dat ik absoluut niet het gevoel had alsof ik echt extreem hard gewurgd werd. Aangezien ik gewoon nog best wel een beetje kon ademen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:24 schreef Bugfixed het volgende:
Maar w8 ff. Wat voor gevoel behalve bijna stikken voel je dan op zo'n moment, dat je toestaat dat je wordt gewurgd? Of is het, zoals vaak tijdens de seks, de machtsverhouding wat een rol speelt?
Ik wil het begrijpen
Die fijne tintelingen was een bijna-dood ervaring zeker. Koekoekquote:Op donderdag 26 mei 2016 19:28 schreef sn00piiy het volgende:
[..]
Het stomste vond ik nog , Dat ik absoluut niet het gevoel had alsof ik echt extreem hard gewurgd werd. Aangezien ik gewoon nog best wel een beetje kon ademen.
Maar pas toen hij los liet , voelde ik over mijn hele lichaam hele fijne tintelingen van mijn hoofd tot mijn tenen. Echt heel mijn lichaam . Echt een heel gek maar ook heeel fijn gevoel
Hoe voelde het dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:04 schreef sn00piiy het volgende:
Het voelde niet alsof ik bijna dood ging ofzo
Je lichaam tintelt, je geeft je over aan je partner (macht dus). En adrenaline speelt uiteraard ook (vast wel) een rol. Maar je hebt wurgen en choken. En een touw om iemands nek binden word in de bdsm heel vaak gedaan, maar uiteraard met een "safeword" maar ook tot mensen paars aanlopen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:24 schreef Bugfixed het volgende:
Maar w8 ff. Wat voor gevoel behalve bijna stikken voel je dan op zo'n moment, dat je toestaat dat je wordt gewurgd? Of is het, zoals vaak tijdens de seks, de machtsverhouding wat een rol speelt?
Ik wil het begrijpen
Die tintelingen zijn de combinatie van stofjes die vrijkomen en het gevolg van zuurstof tekort. Maar niet "bijna dood". Dat is echt wel een stap verder nog.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:41 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Die fijne tintelingen was een bijna-dood ervaring zeker. Koekoek
Kan je niet beter experimenteren met lachgas?quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:28 schreef sn00piiy het volgende:
[..]
Het stomste vond ik nog , Dat ik absoluut niet het gevoel had alsof ik echt extreem hard gewurgd werd. Aangezien ik gewoon nog best wel een beetje kon ademen.
Maar pas toen hij los liet , voelde ik over mijn hele lichaam hele fijne tintelingen van mijn hoofd tot mijn tenen. Echt heel mijn lichaam . Echt een heel gek maar ook heeel fijn gevoel
Waarschijnlijk is het gevoel van verstikking via de keel prettiger, juist omdat je de vaten in de hals kan dichtdrukken en de sinus caroticus kan prikkelen, hierbij kan je je bloeddruk laten dalen en je hartritme verstoren. Extra gevaarlijk dus. Echter, sommige ritmestoornissen kan je dan weer herstellen met druk in de hals op die plek.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:24 schreef kiekjesdief het volgende:
Verwurgingen op de keel heeft wat meer risico dan het adem ontnemen op mond en neus. Kneuzingen die eventueel ontstaan zijn niet op te heffen itt het wegnemen van de obstructie op mond en neus. Ook moet je wat oppassen voor de halsslagaders.
Outgaan ipv dat fijne gevoel is niet echt wenselijk denk ik.
Zorg dat jullie voorkeuren aantoonbaar zijn voor als het een keer mis gaat. Je vriend kan dan vervolgd worden voor nalatigheid oid in plaats van (poging) tot moord of doodslag.
Pas in de 'scene' op voor zelf benoemde experts. Ik heb in de tijd dat ik er nog in uitging hele rare en gevaarlijke toestanden gezien.
Het gevaar kan ook een stimulans zijn. Sommige willen het liever zo dan een veiliger variant.
Dit is inderdaad een beetje in de categorie "er zijn geen slechte krokodillen worstelaars"quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:34 schreef Plausibel het volgende:
Gewurgd worden, dat kan toch maar één keer?
Hoe kun je dan verslaafd raken?
En jij helemaal geen sex hebt behalve met mevr Hand en haar vijf dochtersquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:17 schreef Apekoek het volgende:
Dat klopt! Al woon ik soms ook je vader uit in de glascontainer. Maar dat is het enige naast mevr de hand hoor!quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij helemaal geen sex hebt behalve met mevr Hand en haar vijf dochters
Dat is wel heel vergevorderde informatie. Ik zeg nogmaals: volg een workshop. Er zijn er regelmatig op kinky feesten. Weet waar je mee bezig bent.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gevoel van verstikking via de keel prettiger, juist omdat je de vaten in de hals kan dichtdrukken en de sinus caroticus kan prikkelen, hierbij kan je je bloeddruk laten dalen en je hartritme verstoren. Extra gevaarlijk dus. Echter, sommige ritmestoornissen kan je dan weer herstellen met druk in de hals op die plek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |