Jazekerquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef imikethat het volgende:
Deze vriend?
SEX / Twijfel over geaardheid van vriend
Beter een riem gebruikenquote:
Waar kan je zo'n workshop volgen ?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:33 schreef Pixxie. het volgende:
Same
Je hebt ook workshops erin over hoe je dat veilig kunt doen.
Mijn vriend heeft dat een tijdje geleden ook gedaan.
Safe play is belangrijk
Mogen die mensen die de workshops geven dan betaald wurgen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:33 schreef Pixxie. het volgende:
Same
Je hebt ook workshops erin over hoe je dat veilig kunt doen.
Mijn vriend heeft dat een tijdje geleden ook gedaan.
Safe play is belangrijk
Hmm ik zal het hem zo is vragen waar dat was.quote:
Geen idee ik denk hetquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:36 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Mogen die mensen die de workshops geven dan betaald wurgen?![]()
Niet, denk niet dat hij je in gevaar wilt brengen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:26 schreef sn00piiy het volgende:
Hoe kan ik hem overtuigen om dit te blijven doen ? Of hoe kom ik van dit gevoel van verlangen af ...?
Needle play en knife play hebben ze ook wel eens avonden over. Wurgseks zal ook wel in hun straatje passen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:40 schreef sn00piiy het volgende:
Dankjewel. Ik zal er eens naar kijken.
We probeer echt onwijs veel. Maar ik vind het bv weer helemaal niet fijn om vastgebonden te worden.
Oo dat klinkt ook best leuk ! Misschien inderdaad zoiets eens doenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:42 schreef agter het volgende:
[..]
Needle play en knife play hebben ze ook wel eens avonden over. Wurgseks zal ook wel in hun straatje passen.
Ik heb het gevraagd en hij zegt dat hij het wel gekeken heeftquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:42 schreef Vox_Populi het volgende:
Doet je vriend aan MMA? Daar leer je een hoop verschillende verwurgingen
Zit nogal een verschil in doen en ernaar kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef sn00piiy het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd en hij zegt dat hij het wel gekeken heeft
Even zonder grappen: Ik denk dat je de zogenaamde 'rear naked choke' nog best eens toe kan passen tijdens de daad...quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef sn00piiy het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd en hij zegt dat hij het wel gekeken heeft
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:46 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Zit nogal een verschil in doen en ernaar kijken
Kijken is het nieuwe doenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:46 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Zit nogal een verschil in doen en ernaar kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |