kun je deze klacht ook e-meeuwen naar mequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dit wel gebeuren in de nieuwe Bruce Willis film.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je deze klacht ook e-meeuwen naar me
Moet je voorstellen dat daar over gebrainstormd is, dat daar creatieve sessies overheen zijn gegaan door een professioneel bureau en dat iemand dan oppert: "Haha stel je nou voor dat een persoon interactie wil hebben met voorwerp A, maar per ongeluk vindt die interactie plaats met voorwerp B EN DE CLOU IS DAN DAT HIJ NIET ZO GOED KAN ZIEN EN EEN BRIL NODIG HEEFT EN ZICH DAAROM VERGISTE HAHAHAH AH JA"quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:00 schreef HPLC het volgende:
Doet me denken aan die matige reclame waarbij zo'n slechtziende gast met beachvolleybal zo'n meeuw slaat
ik vind dat jij een erg leuke schrijfstijl enzo hebt tardis.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat daar over gebrainstormd is, dat daar creatieve sessies overheen zijn gegaan door een professioneel bureau en dat iemand dan oppert: "Haha stel je nou voor dat een persoon interactie wil hebben met voorwerp A, maar per ongeluk vindt die interactie plaats met voorwerp B EN DE CLOU IS DAN DAT HIJ NIET ZO GOED KAN ZIEN EN EEN BRIL NODIG HEEFT EN ZICH DAAROM VERGISTE HAHAHAH AH JA"
En dan iedereen juichen en klappen en die fucker krijgt een beloning voor zijn originele idee en dan gaan ze het nog echt maken ook zodat ik nu deze spottende tekst kan schrijven.
Maar zo gaan al die brillenreclames al jarenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat daar over gebrainstormd is, dat daar creatieve sessies overheen zijn gegaan door een professioneel bureau en dat iemand dan oppert: "Haha stel je nou voor dat een persoon interactie wil hebben met voorwerp A, maar per ongeluk vindt die interactie plaats met voorwerp B EN DE CLOU IS DAN DAT HIJ NIET ZO GOED KAN ZIEN EN EEN BRIL NODIG HEEFT EN ZICH DAAROM VERGISTE HAHAHAH AH JA"
En dan iedereen juichen en klappen en die fucker krijgt een beloning voor zijn originele idee en dan gaan ze het nog echt maken ook zodat ik nu deze spottende tekst kan schrijven.
Opgezwolle maar welk nr ook alweer?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:06 schreef PeZu het volgende:
groupies die schreeuwen
op je pas gewaseen jas poepende meeuwen
enige reclames die ik altijd herinner zijn van hunkemoller en victoria's secretquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:05 schreef TARDIS. het volgende:
En het erge is dat ik nu niet eens weet om welke opticien het gaat. NIETS in die reclame zorgt ervoor dat de naam van het bedrijf mij beter bij blijft.
Meestal komt alleen dp na 20 pitt met slechte lyrics aangekakt in de SCquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:06 schreef PeZu het volgende:
groupies die schreeuwen
op je pas gewassen jas poepende meeuwen
Oh bedankt Noel, dat doet mij goed.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vind dat jij een erg leuke schrijfstijl enzo hebt tardis.
Wie?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
enige reclames die ik altijd herinner zijn van hunkemoller en victoria's secret
Netjes.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Liep ik zo naar m'n auto toe, beetje shinen met m'n jacka ja toch. POEPT ER EEN VOGEL OP M'N JACKA![]()
dus ik zo snel als ik kon die vogel spotten en heb ik na een aanloop via de motorkap van de auto die voor me stond een flying kick kunnen geven waarna die vogel ter aarde stortte.
Zit nu in de oven. Kankerbeest.
tip komt van eigen wereldquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Opgezwolle maar welk nr ook alweer?
Waarschijnlijk schrijf jij gewoon minder goed.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom geef je mij nooit complimenten
dan is het maar goed dat ik typquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk schrijf jij gewoon minder goed.
jij bent echt coolquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom geef je mij nooit complimenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |