Hoe is het met je shitlist?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je daar ook even nadenken over je fouten
Zo generaliserend en ongevraagd, ik wil je laten weten dat deze laster word gemeld bij een moderator.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is te confronterend voor je denk ik
Hahaha.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is te confronterend voor je denk ik
doe ze de groetenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo generaliserend en ongevraagd, ik wil je laten weten dat deze laster word gemeld bij een moderator.
ik huil niet, geef gewoon mijn meningquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
huilen om een woord kun je ook zo bestempelen.
weet ik niet, jij kent Noel toch al langerquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:46 schreef Germano het volgende:
Komen al die huilebalken van ONZ SC oorspronkelijk?
Ik weet nog dat ik in het begin van die lijst er elke dag op stond. Wat een tijden he.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tegenwoordig staat bijna iedereen daar op dus heeft niet zoveel nut meer
remi ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in het begin van die lijst er elke dag op stond. Wat een tijden he.
invaders must diequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:46 schreef Germano het volgende:
Komen al die huilebalken van ONZ SC oorspronkelijk?
Niet doen. Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet ik niet, jij kent Noel toch al langer
Ook saai.quote:
I wish you all the best, dear.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Sta op het punt om lone wolf te gaan.
je hebt gelijk als er nu iemad de k in word gewenst of voor k hoer wordg uitgemaakt dat mav wmbt ook wegblijven maar zonaf en toe als krachtterm of om frustratie te uiten over poep op je jas mwa let it bequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik huil niet, geef gewoon mijn mening
jaja mij mag je lekker wel een huilebalk noemen maar doe ik het bij iemand anders krijg je dit ja hoorrrr ik snap het wel hooorrr jaaaa man jezzuss man ja ik snap het joh ja het is al goed man ik snap het maar al te goed ik heb het wel door nu hoor man ja manquote:
Droog, bewolkt, 18 gradenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ook saai.Morgen denk ik wat meer buiten checken afhankelijk van het weer.
het k-woord is veel krachtiger dan alle andere scheldwoorden, iedereen weet datquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt gelijk als er nu iemad de k in word gewenst of voor k hoer wordg uitgemaakt dat mav wmbt ook wegblijven maar zonaf en toe als krachtterm of om frustratie te uiten over poep op je jas mwa let it be
anders moet je resoluut zijn en al het gescheld uit de sc bannen
troll spottedquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het k-woord is veel krachtiger dan alle andere scheldwoorden, iedereen weet dat
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jaja mij mag je lekker wel een huilebalk noemen maar doe ik het bij iemand anders krijg je dit ja hoorrrr ik snap het wel hooorrr jaaaa man jezzuss man ja ik snap het joh ja het is al goed man ik snap het maar al te goed ik heb het wel door nu hoor man ja man
In Google Earth zit een layer met crime levels Crip.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
Ff tussendoor een random nielsje pullen.
Wat voor een site kan ik betrouwbare statistieken vinden over verschillende zaken met name criminaliteit.
graag zelfs NL en Murica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |