Ik denk eerlijk gezegd dat Stannis blijft leven in de boeken (in ieder geval in Winds of Winter). GRRM heeft daar namelijk nogal naar gehint.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat Stannis in de boeken niet de kampioen van Rhollor is was al bekend. Onder andere is zijn zwaard Lightbringer nep. En ook daar zitten er zoveel hints richting Jon bij. Vandaar dat iedereen ook dacht dat die wel terugkwam na zijn dood. Naja dat is in de serie nu gebeurd dus dat zal in de boeken ook zeker gebeuren
Hij hoeft niet perse dood te gaan, maar echt endgame materiaal zal hij niet zijn nee.
"I know the cost! Last night, gazing into that hearth, I saw things in the flames as well. I saw a king, a crown of fire on his brows, burning… burning, Davos. His own crown consumed his flesh and turned him into ash. Do you think I need Melisandre to tell me what that means? Or you?"quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:38 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat Stannis in de boeken niet de kampioen van Rhollor is was al bekend. Onder andere is zijn zwaard Lightbringer nep. En ook daar zitten er zoveel hints richting Jon bij. Vandaar dat iedereen ook dacht dat die wel terugkwam na zijn dood. Naja dat is in de serie nu gebeurd dus dat zal in de boeken ook zeker gebeuren
Dus de Bloodraven was al die tijd een boom die op een mens leek in plaats van een mens versmolten met een boom!quote:
Is die laatste zijn vriend?quote:
zijn friend with benefitsquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Shireen heeft al een heel ander plot in de boeken. Onder andere zit ze daar niet bij Stannis aan het front maar in Castle Black. Daar zitten ook wat wildling kinderen en bij wildlings is de gedachte dat Shireen onrijn is vanwege haar Greyscale waardoor ze haar bij hun kinderen weghouden en dat ze moest worden doodgemaakt. Als ze al doodgaat in de boeken dan zal het wel daar aan gerelateerd zijn dat een wildling haar ombrengt, maar ze zal zeker niet door Stannis worden verbrand.
Ja leuk een geshopte fotoquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:29 schreef Sunst0rm het volgende:
[ afbeelding ]
Nu weten we waarom hij snel kon reizen
Goed gemaaktquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:29 schreef Sunst0rm het volgende:
[ afbeelding ]
Nu weten we waarom hij snel kon reizen
Misschien heeft Qyburn het wel uit een leuk White Walker boek in de Citadel waar Sam ook onderweg naartoe isquote:Op vrijdag 27 mei 2016 02:24 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vraag me trouwens af of het werk van Qyburn op the Mountain enigszins te vergelijken is met wat de Children hebben gedaan met de White Walkers.
The Mountain heeft in ieder geval geen fel blauwe ogen, dus het zal niet exact het zelfde zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 02:24 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vraag me trouwens af of het werk van Qyburn op the Mountain enigszins te vergelijken is met wat de Children hebben gedaan met de White Walkers.
Benieuwd naar de trial of combat met The Mountain, tegen wie zal hij vechten?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
The Mountain heeft in ieder geval geen fel blauwe ogen, dus het zal niet exact het zelfde zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Nee, exact, bedoelde ik ook niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
The Mountain heeft in ieder geval geen fel blauwe ogen, dus het zal niet exact het zelfde zijn.
Daar moet sowieso nog wel een interessante onthulling uit voort komen, anders was dat hele reisje ook voor niks.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien heeft Qyburn het wel uit een leuk White Walker boek in de Citadel waar Sam ook onderweg naartoe is
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Benieuwd naar de trial of combat met The Mountain, tegen wie zal hij vechten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Ik hoop ook echt dat Sansa t zelf doet, en niet Jon of een ander.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:10 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Laat maar komen dat moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |