Precies, ditquote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:12 schreef George_Zina het volgende:
Gewoon meer Israëlische producten kopen. Ik ga vandaag boodschappen doen, dus mooi dat ik nu weet dat Sabra Humus uit Israël komt, daar gaan vandaag minimaal 3 van in mijn boodschappenkarretje belanden.
Pffff, insecten zijn gezond. Veel eiwitten. Prima combinatie. Ik sta wel open voor verschillende insecten. Lekker.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:00 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Precies, dit![]()
Dadels bevatten trouwens insecten naar het schijnt
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:00 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Pffff, insecten zijn gezond. Prima combinatie.
Dat zijn vijgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:00 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Precies, dit![]()
Dadels bevatten trouwens insecten naar het schijnt
Dadels zijn ook niet helemaal vegetarisch idd, lees ik net.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:05 schreef empa1010 het volgende:
https://tallsay.com/page/(...)n-de-schijf-van-vijf
5 hele insecten mogen er per ons in zitten
Aan de termen kun je alweer zien dat het weer van die figuren zijn die al die hypes uit de VS overnemen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
WTFwat mensen wel niet verzinnen als tijdverdrijf.
Heb ik ook al gedaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:12 schreef George_Zina het volgende:
Gewoon meer Israëlische producten kopen. Ik ga vandaag boodschappen doen, dus mooi dat ik nu weet dat Sabra Humus uit Israël komt, daar gaan vandaag minimaal 3 van in mijn boodschappenkarretje belanden.
Thanks. die tekst en jouw tekst zal ik later nog eens goed lezen. Overigens had ik nog nooit van Karaïtisten gehoord.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:24 schreef Szikha2 het volgende:
Daar staat het volgende ik zet hem in spoiler omdat het een lange tekst is
Helaas... zo hypocriet zijn ze dan weer wel...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:57 schreef Grems het volgende:
Hopen dat de hoofddoekdivisie van de SS consequent is in hun boycot van alles Israël zodra ze medische hulp of hoogwaardige technologische snufjes nodig hebben.
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Op zich een nobel doel, maar die uitwerking is echt om te huilen. Dit gaat niet om protest tegen de bezettingen, dit is gewoon Joodje pesten. Vreselijk kinderachtig en het helpt voor geen mieter.
Ja, dat kan makkelijk. Maar me dunkt dat die winkeliers liever 2 minuten verbaasd spelen wanneer die lui met hun 'bevindingen' aan komen zetten aan het einde van hun rondje, dan dat ze kans lopen op een social media shitstorm waarin gerept wordt over het steunen van het een of het ander in die hele Israël-Palestina kwestie. Daar zitten ze denk ik toch een stuk minder op te wachten.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 09:59 schreef wolkentoetje het volgende:
Kunnen die winkeliers die gekkies niet gewoon de toegang tot hun winkel weigeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |