Niet, dan kom er niet meer uit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klinkt kanjerlekker, wanneer daten?
Ja goed, had een laatste interview gehad dinsdag ofzo en moet eigk alleen nog spss doen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe is het met je scriptie vergaan trouwens? Zonder geintjes en grolletjes.
illiquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Zitten er al 2 achter mij aan. Als dat er 3 worden word ik gek.
Ai succes, hoop dat je het haalt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja goed, had een laatste interview gehad dinsdag ofzo en moet eigk alleen nog spss doen.
MAAR IK BEN LUI. na werk an.
Weekend gaan we em fixen en dan klaar
Drie keer is scheepsrecht.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Zitten er al 2 achter mij aan. Als dat er 3 worden word ik gek.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond je irritant, maar aangezien die nerdjes je ook kut vinden, vind ik je ineens chill.
The enemy of my enemy is my friend enzo.
Je bent zo onvolgbaar, ben nu al afgeknapt ga wegquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en aardig, maar je doet het dan ook sowieso 2 keer fout hè.
Dacht dat jij sowieso alleen voor ariërs ging.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent zo onvolgbaar, ben nu al afgeknapt ga weg
Zo, gelukt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent zo onvolgbaar, ben nu al afgeknapt ga weg
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit moet je even vertalen. Kan wel bruin worden, maar blijf een tata.
Zolang ze maar blauwe oogjes hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dacht dat jij sowieso alleen voor ariërs ging.
Zal ik mijn wensenlijst eens erbij pakken?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zolang ze maar blauwe oogjes hebben.
Maar ariers hebben mijn voorkeur ja.
Je hebt alleen de pech dat mensen van het Arische ras (zoals ik) alleen gaan voor een andere arier. Dus helaasquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zolang ze maar blauwe oogjes hebben.
Maar ariers hebben mijn voorkeur ja.
Ik pak alles hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt alleen de pech dat mensen van het Arische ras (zoals ik) alleen gaan voor een andere arier. Dus helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |