Ik vond je irritant, maar aangezien die nerdjes je ook kut vinden, vind ik je ineens chillquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat is meer gangsta zijn UI of MMG?
TARDIS. zou je wat minder negatief willen doen over alle users?quote:
Altijd maar negatief he. Moet altijd maar zijn haat op andere users kenbaar maken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
TARDIS. zou je wat minder negatief willen doen over alle users?
Goede post was dat.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond je irritant, maar aangezien die nerdjes je ook kut vinden, vind ik je ineens chill.
The enemy of my enemy is my friend enzo.
Nee jij dan met je Nederlander en jodenhaat.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Altijd maar negatief he. Moet altijd maar zijn haat op andere users kenbaar maken.
Elke dag hetzelfde gezeik
Allemaalquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:08 schreef Germano het volgende:
Kies maar.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Poll: Welke ui zal ik pakken?
• 1
• 2
• 3
• 4
• 5
• 6
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Altijd maar negatief he. Moet altijd maar zijn haat op andere users kenbaar maken.
1 of 2, te lui om te stemmenquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:08 schreef Germano het volgende:
Kies maar.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Poll: Welke ui zal ik pakken?
• 1
• 2
• 3
• 4
• 5
• 6
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ben jij een blonde god want dan draag ik ook wel even petjes en snapbacks snap jequote:Op woensdag 25 mei 2016 19:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee hoor. Kan ik alsnog dat leuke ui's vinden, toch?
ha echt hequote:Op woensdag 25 mei 2016 19:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
TARDIS. beste vriend. Nu wens ik jou echt ebola toe na deze post :squote:Op woensdag 25 mei 2016 19:10 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
is goed vielaksquote:
Een echte hooligan vecht om allesquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:10 schreef Murdera het volgende:
Ik ben boos en dronken. de gouden combinatie. nu nog mn kop kaalscheren en vechten over voetbal, dan hoor ik er echt bij.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
TARDIS. beste vriend. Nu wens ik jou echt ebola toe na deze post :s
Als ik ze verf wel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij een blonde god want dan draag ik ook wel even petjes en snapbacks snap je
Obvious troll dit datquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
de nederlandse vlag is eigenlijk echt lelijk
komt mooi uit, het land, het volsklied en de mensen ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
de nederlandse vlag is eigenlijk echt lelijk
Goed bbyquote:
RTquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt mooi uit, het land, het volsklied en de mensen ook
Ga jij nou maar in je soepjurk lopen met je blote snikkel eronder.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
OoOOOquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ok grootneusquote:
Ik ben wel knap hoor, vraag maar aan Opso.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeh nice, zelf gebrouwen deeg?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goed bby
Broodjes bakken. Ff wachten tot mn deeg voldoende is gerezen.
How aboutyou.
Alles wel met het huis en chickj
jij ook een fijne dagquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga jij nou maar in je soepjurk lopen met je blote snikkel eronder.
Nee, ik ben zo'n saaie gast met bruin haar en blauwe ogen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gadver, je bent niet superieur dus
Gaat fantastisch dusquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
oeh nice, zelf gebrouwen deeg?
Hier over voorverwarmen. Blijkbaar moest ik op een knop drukken omdat hij in "slaapstand was" omdat alle stoppen er vanmorgen uitknalden.
Waarmee ik gelijk je 2e vraag beantwoord![]()
klopt, ooit wieder nach der heimatquote:
Klinkt kanjerlekker, wanneer daten?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo'n saaie gast met bruin haar en blauwe ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |