Niet, dan kom er niet meer uit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klinkt kanjerlekker, wanneer daten?
Ja goed, had een laatste interview gehad dinsdag ofzo en moet eigk alleen nog spss doen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe is het met je scriptie vergaan trouwens? Zonder geintjes en grolletjes.
illiquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Zitten er al 2 achter mij aan. Als dat er 3 worden word ik gek.
Ai succes, hoop dat je het haalt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja goed, had een laatste interview gehad dinsdag ofzo en moet eigk alleen nog spss doen.
MAAR IK BEN LUI. na werk an.
Weekend gaan we em fixen en dan klaar
Drie keer is scheepsrecht.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Zitten er al 2 achter mij aan. Als dat er 3 worden word ik gek.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond je irritant, maar aangezien die nerdjes je ook kut vinden, vind ik je ineens chill.
The enemy of my enemy is my friend enzo.
Je bent zo onvolgbaar, ben nu al afgeknapt ga wegquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en aardig, maar je doet het dan ook sowieso 2 keer fout hè.
Dacht dat jij sowieso alleen voor ariërs ging.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent zo onvolgbaar, ben nu al afgeknapt ga weg
Zo, gelukt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent zo onvolgbaar, ben nu al afgeknapt ga weg
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit moet je even vertalen. Kan wel bruin worden, maar blijf een tata.
Zolang ze maar blauwe oogjes hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dacht dat jij sowieso alleen voor ariërs ging.
Zal ik mijn wensenlijst eens erbij pakken?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zolang ze maar blauwe oogjes hebben.
Maar ariers hebben mijn voorkeur ja.
Je hebt alleen de pech dat mensen van het Arische ras (zoals ik) alleen gaan voor een andere arier. Dus helaasquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zolang ze maar blauwe oogjes hebben.
Maar ariers hebben mijn voorkeur ja.
Ik pak alles hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt alleen de pech dat mensen van het Arische ras (zoals ik) alleen gaan voor een andere arier. Dus helaas
Heeeyyquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt alleen de pech dat mensen van het Arische ras (zoals ik) alleen gaan voor een andere arier. Dus helaas
Kan bevestigen. Ik ben onderdeel van een blond koppel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oh haha vertel eens hoe kan het dat mn exjes blond zijn danquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Indd. Kinderen spelen sowieso oorlogje, dat is denk ik nooit anders geweest en 'met Lego kun je alles maken', dus ook wapentuig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
vroeger was het strikt beleid bij lego, geen wapens tenzij ouderwets, en je bouwde natuurlijk gewoon je eigen guns
Heb je een hernia?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:32 schreef PeZu het volgende:
genoeg morfine op om een paard te laten slapen maar mijn rug tergt me nog steeds
Hoi ik ben nogal Arischquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat het je exjes zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh haha vertel eens hoe kan het dat mn exjes blond zijn dan
ik hoop het niet ik pakt een pluisje kattenhaar op en er schoot wat verkeerdquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar een volgende ex is ook blond
Warm houden. Straks even onder de zonnebank, dan heet douchen en goed slapen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop het niet ik pakt een pluisje kattenhaar op en er schoot wat verkeerd
hitlers hond was ook blondquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou je sowieso alleen willen daten als je krullen hebt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet het, prima ook verder. Maar ik ben wel de laatste hoor, ik ga niet weg bij de moeder van m'n kinderen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor jou komt er nog iemand toch, jou heb ik gereserveerd voor m'n 27e
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zou je sowieso alleen willen daten als je krullen hebt.
De krullen van Opso zijn echt 10/10quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zou je sowieso alleen willen daten als je krullen hebt.
japanse ultra warmte pleister liggen klaar, de douche stoomt nu nog de zin om op te staanquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Warm houden. Straks even onder de zonnebank, dan heet douchen en goed slapen.
Hahaha, dat zeggen ze allemaal.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet het, prima ook verder. Maar ik ben wel de laatste hoor, ik ga niet weg bij de moeder van m'n kinderen.
Ik heb lichtelijk last van bindingsangst nu :squote:Op woensdag 25 mei 2016 19:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet het, prima ook verder. Maar ik ben wel de laatste hoor, ik ga niet weg bij de moeder van m'n kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |