Mollema heeft laten zien dat hij heel goed kan aanklampen om op het beslissende moment de slag te missen. Hij heeft nog nooit kans gehad om een belangrijke wedstrijd te winnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kijk puur naar medailekansen. Mollema heeft op dit soort parcoursen veel meer dan Kruijswijk laten zien. Het is stompzinnig om Kruijswijk op basis van de Giro te selecteren. Dat is een compleet ander soort wedstrijd. Dan kun je net zo goed Dafne Schippers aan de marathon laten meedoen.
Om de top 20 te halen? Zeker.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:20 schreef Joezi het volgende:
Mooi dan kan Gesink zich volledig op de Tour richten, er liggen kansen voor hem dit jaar.
Kelderman komt nog steeds over als zo'n broekiequote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:45 schreef TLC het volgende:
Ik vind het n beetje opvallend dat ook Kelderman thuis kan blijven, die heeft toch ook n redelijke tijdrit in de benen
Gelachen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
http://www.uci.ch/pressreleases/uci-statement-sergio-henao/
[ afbeelding ]
Het zal vast zo makkelijk in elkaar zitten. Nee, dan vanuit je ivoren toren genaamd de leunstoel concluderen en vervolgens op FOK! verkondigen dat het hele resultaat niet deugt. Want ja, het zal wel niet kloppen. DeeBee voor UCI president.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gelachen.
Henao lekker op de brommer de rest van z'n carriere, als je weer eens een bloedpaspoort als een Alpenetappe hebt gewoon wat tickets van / naar Colombia laten zien en de UCI is weer tevreden.
Als je Giro wint maakt de uitslag in Rio niets meer uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
InderdaadHeb je voor de OS alleen weinig aan.
Veneberg mocht zojuist al het woord voeren bij het NOS Sportjournaal.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We zitten nu trouwens wel Lammerts uit te lachen maar het schiet me net weer te binnen dat we volgend jaar met Thorwald Veneberg opgescheept zitten.
Doe uit dat licht.
Wat is daar precies de logica vanquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Als je Giro wint maakt de uitslag in Rio niets meer uit.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:51 schreef Zelva het volgende:
KNWU: We kunnen niet om Kruijswijk heen
[..]
[ afbeelding ]
Amateurs
Bij Mollema is het ook vaak dat hij naderhand zegt dat hij betere benen had dan gedacht en dat er misschien wel meer in had gezeten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:38 schreef ItaloDancer het volgende:
Poels is toch echt een groter talent dan Mollema hoor. Als Mollema laf koerst dan is dat meestal van niet beter kunnen.
Krek, Gilbert, Wellens, Tiesj en Tommeke?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:47 schreef Columbiafan het volgende:
Vraag me trouwens oprecht af uit welke renners de Belgische selectie zal bestaan.
Wellens en Gilbert lijken me zekerheidjes. Vliegen vind ik erg jong maar zou op dit parcours ook goed uit de voeten moeten kunnen. En dan VDB2 wellicht voor de tijdrit erbij.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:47 schreef Columbiafan het volgende:
Vraag me trouwens oprecht af uit welke renners de Belgische selectie zal bestaan.
Mogen zij met 5?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Krek, Gilbert, Wellens, Tiesj en Tommeke?
Ofzoiets. Al zal voor Tom mogelijk Tim wel meegaan.
Yup, ten koste van Nederlandquote:
Ik dacht ook aan Vervaeke, misschien wel onze beste klimmer op dit moment.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:49 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Wellens en Gilbert lijken me zekerheidjes. Vliegen vind ik erg jong maar zou op dit parcours ook goed uit de voeten moeten kunnen. En dan VDB2 wellicht voor de tijdrit erbij.
Kan ook inderdaad. Benoot komt ook goed een heuvel over. Voor Greg lijkt het me iets te zwaar, maar toch keuze genoeg.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:53 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan Vervaeke, misschien wel onze beste klimmer op dit moment.
Meer door een vrijdag (of zondag?) in Canada, waar Wellens 100.000.000 punten kreeg voor een winst.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vooral door die ene zaterdag in september vorig jaar
Oh ja, dat was op de zondag na die zaterdag van Dumoulin ja..quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Meer door een vrijdag (of zondag?) in Canada, waar Wellens 100.000.000 punten kreeg voor een winst.
Of Wielco die de puntjes zo in de schoot van Wellens gooide in de Eneco tour. De Belgen hebben vorig jaar sowieso veel punten gescoord in kutkoersen. 2 en 3 in Polen, 1,3 en 4 in Eneco tour en 1 in Montréal.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Meer door een vrijdag (of zondag?) in Canada, waar Wellens 100.000.000 punten kreeg voor een winst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |