In die kasseienrit 2 jaar terug was hij geweldig, maar voor de rest zullen ze bij Astana liever wat vriendjes van Aru meenemen.quote:
quote:Driedaagse van West-Vlaanderen wordt eendagskoers
De Driedaagse van West-Vlaanderen gooit het vanaf volgend jaar over een andere boeg. Onder de naam Dwars door West-Vlaanderen zal de hele provincie in één dag doorkruist worden.
De Driedaagse van West-Vlaanderen gold de voorbije jaren als de ideale voorbereiding voor de "mindere goden" op het Vlaamse voorjaar. Dit jaar werd de Driedaagse gewonnen door Sean De Bie en hij zal voor altijd de laatste winnaar blijven.
De Driedaagse van West-Vlaanderen wordt in 2017 immers Dwars door West-Vlaanderen. "Het is geen financiële kwestie, maar de last van het organiseren werd ons steeds zwaarder", zegt organisator Rik Goethals.
"Daarom focussen we ons op een eendagswedstrijd. We zouden graag een wedstrijd buiten categorie worden (vergelijkbaar met de Omloop Het Nieuwsblad). Onze aanvraag is ingediend bij de UCI. Volgend seizoen zullen we het wellicht nog eerst met een 1.1-label doen."
"Het is jammer, maar we zagen geen andere oplossing. We hebben ervoor geopteerd om de slotrit van de Driedaagse te behouden. We starten dus op zondag 5 maart 2017 in Nieuwpoort en trekken dan over de Kemmelberg naar Ichtegem."
twitter:RobbertMeeder twitterde op donderdag 26-05-2016 om 12:40:19Trouwens @mtjallingii is tijdens deze #TourdeFrance onze nieuwe analist bij #rtdf reageer retweet
Normaliter kijk ik geen Belgium Toer neequote:Op donderdag 26 mei 2016 15:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
Jullie zien dit voor het eerst ofzo?
Deze aankomst doen ze al jaaaaaaaaaaarenquote:Op donderdag 26 mei 2016 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Normaliter kijk ik geen Belgium Toer nee
quote:
twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 26-05-2016 om 09:18:09Natuurlijk blijf ik ook bij @EurosportNLBE met:4 jun @NocturneSeries 5-12 jun @dauphine 11-18 jun @tds4-24 jul @letour / @LaCoursebyTDF reageer retweet
twitter:MarkRijk twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 10:10:23Roompot verlengt contract met wielerploeg met 2 jaar. Straks meer. reageer retweet
Dat is kut man, maar het biedt kansen (blabla).quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:29 schreef Bugno het volgende:
Mag lijden dat Kruiswijk iedereen helemaal de tyfus in fietst vandaag. Hoor net dat mijn contract niet verlengd wordt...![]()
Oei, succes de komende tijd.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:29 schreef Bugno het volgende:
Mag lijden dat Kruiswijk iedereen helemaal de tyfus in fietst vandaag. Hoor net dat mijn contract niet verlengd wordt...![]()
Klotenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:29 schreef Bugno het volgende:
Sterkte! wanneer eindigt het contract?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:29 schreef Bugno het volgende:
Eind juni, dus ze waren mooi op tijdquote:
zag je het aankomen of complete verrrassing?quote:
Laatste off topic: had het enigszins beredeneerd door wat interne ontwikkelingen. Heeft niet met mijn functioneren te makenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:11 schreef komrad het volgende:
[..]
zag je het aankomen of complete verrrassing?
nou om weer on topic te komen: ik hoop ook dat Kruijswijk iedereen de vernieling in rijdtquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:11 schreef Bugno het volgende:
[..]
Laatste off topic: had het enigszins beredeneerd door wat interne ontwikkelingen. Heeft niet met mijn functioneren te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |