quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:55 schreef Crumpette het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen salted caramel popcorn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door LadyTagliatelle op 25-05-2016 14:35:18 ]Born to Lose, but Built to Win.
Volgende meet!quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:18 schreef Franny_G het volgende:
We gaan dus een keer een muziekles doen onder begeleiding van Crumpette, en dan nemen we allemaal popcorn mee..
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben ik een miljoen weken zwanger, dus ik ga dan niet meer naar een grote groepsmeet (als je refereert aan iets wat gepland staat? Ik ben iig niet op de hoogtequote:Op woensdag 25 mei 2016 14:27 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
In juli, ja? Lijkt me leuk om jullie leukerds te zien <3
Wanneer ben je in NL?quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:27 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
In juli, ja? Lijkt me leuk om jullie leukerds te zien <3
quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:29 schreef Kursor het volgende:
Wij komen afscheid nemen van alle leuke dreumesen en lieve mama's hier
Nog bedankt voor alle felicitaties afgelopen zondag
Ik zal zeker nog wel een tijd mee blijven lezen, want m'n peutertje gaat niet zo heel snel. De verhalen van de september/oktober-kindjes zijn heel herkenbaar. J begin nu net lekker met 'kletsen'. Het is een heerlijk ding en ze zou waarschijnlijk o zo graag naar de hier veelbesproken speelhellen gaan. Ze smult trouwens wel van mayonaise!
Wauw, wat een mooi fijn gezichtje heeft ze! Ze ziet er wel uit als een peuter hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
30 juni-8 juli in drenthe, daarna weekend zeeland, en dan van 11-17 in omgeving rotterdamquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wanneer ben je in NL?
En in welke regio ongeveer?
Ik heb nog een mooie achtertuin namelijk, die mag nog ingewijd worden
Da's allemaal best ver van mijn achtertuinquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:39 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
30 juni-8 juli in drenthe, daarna weekend zeeland, en dan van 11-17 in omgeving rotterdam
Je achtertuin![]()
(hé, er was toch ooit zo'n kwijlsmiley?)
Je vergeet novemberquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:41 schreef zeefje het volgende:
Ik vind jullie lichting (okt/sept 14) toch wel de leukste om in te lurken hoor![]()
Stalkerquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:41 schreef zeefje het volgende:
Ik vind jullie lichting (okt/sept 14) toch wel de leukste om in te lurken hoor![]()
Ja oops, dan moet je niet op een openbaar forum gaan postenquote:
Novemberbabies zijn de allerleukstequote:
En je vergeet decemberquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's allemaal best ver van mijn achtertuin![]()
Dan gaan we wel kraamcrashen bij Crumpetteketet.
Babyshower met leuke raadspelletjes vind ik ook prima!quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:08 schreef Crumpette het volgende:
[..]
En je vergeet december![]()
Zeg, moet ik vast gaan persen of wat? Dat is zeker 3 weken te vroeg![]()
Maar omgeving R klinkt goed Room!
Babyshower wordt ook niet voor jouquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:21 schreef Crumpette het volgende:
Babyshower wordt van oudsher in het geheim georganiseerd door anderen dan de zwangere he?
Gnorkerdegnorf.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:28 schreef kwakz0r het volgende:
JA HOI IK WILDE EVEN DOORVEVEN DAT IK OOK OP ROOMSNOL HAAR BABYSHOWERT KOMT EN DAT IK OOK IN DE TUIN VAN STORMQEUEN WIL. Grotengerda en ook van HENk
Het liedjesspel "Placenta van jou, placenta van mij. Placenta van ons allebei"quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:40 schreef AwayTL het volgende:
Ik bel wel in vanaf vakantie met het: wat waren de dingen die ik heb verdrongen -terugkeerspel.
je vergeet de vermoeide mannen en het tekort aan schone, droge bh's.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:47 schreef Skittles het volgende:
[..]
Het liedjesspel "Placenta van jou, placenta van mij. Placenta van ons allebei"
Ranking the foetussen
Ontplofte egels en boze dozen: feit of fabel
![]()
![]()
'Hoeveel kraamverbanden passen er in jouw netbroekje?'quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je vergeet de vermoeide mannen en het tekort aan schone, droge bh's.
Oja!quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je vergeet de vermoeide mannen en het tekort aan schone, droge bh's.
*noteert dat er een whiteboard nodig is en o.a. rode stiftenquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:54 schreef Skittles het volgende:
Raad de hoeveelheid striemen bij aanwezige zwangere![]()
Winnaar krijgt een gedecoreerde babyhoofduitvaginacupcake
en hoogstwaarschijnlijk een knal voor je kop van zwangere
Niet zo heel veel. Om genoeg vitamines binnen te krijgen, moet je er extra veel van eten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:54 schreef Crumpette het volgende:
Hoeveel vitamines zitten er in een zak m&ms?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Niet zo heel veel. Om genoeg vitamines binnen te krijgen, moet je er extra veel van eten.
Aiquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:21 schreef Dot. het volgende:
[..]Met rode M&Ms heb je ook meteen eiwitten binnen
![]()
Ik kan over een paar weken ook een workshop 'Hoe wordt een hechtfoutje hersteld' geven'
ik wilde iets zeggen over die kleurstof maar ik zal wijselijk mijn mond houdenquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:21 schreef Dot. het volgende:
[..]Met rode M&Ms heb je ook meteen eiwitten binnen
![]()
Ik kan over een paar weken ook een workshop 'Hoe wordt een hechtfoutje hersteld' geven'
Gemaakt van keverplacenta's toch?quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wilde iets zeggen over die kleurstof maar ik zal wijselijk mijn mond houden
Sterkte trouwens
Pfoe inderdaad Chanty! Lijkt me erg pittig als je hoogzwanger bent.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:59 schreef Chanty het volgende:
Hier ook nachtelijke drama's. Zit meneer midden in de nacht boos in bed te huilen en weigert weer te gaan liggen. Zal wel een fase zijn maar hoop dat die voorbij is voor de baby komt
quote:
Nachtangsten?quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
! En dit is dus waarom dit zo'n leuke lichting is om bij te lurken
![]()
Ik wilde nog even komen juichen voor mevrouwCactus! Wat een fijn nieuws zeg
!
En Kursor nog van harte gefeliciteerd met je mooie peutertje
Verder gaat het hier maar zo-zo. Ik heb geen idee wat er met Suus is. Ze slaapt heel slecht, wordt meerdere keren per nacht krijsend wakker. Niet gewoon huilend maar echt krijsend. Niet te troosten en is ineens weer in slaap. Het lijken wel nachtmerries ... Ik dacht eerst aan nog een tand maar ik zie/voel niks en ze heeft ook geen rare luiers of iets. Heel vermoeiend. Ook slecht in slaap te krijgen, gister sliep ze pas om kwart voor 9 (ze lag er al in sinds 7 uur.). Ze bleef maar huilen en om mama roepen.
Wel leert ze elke dag woordjes er bij, wat gaat dat toch hard. Nieuwste aanwinsten: OOK! (als in: Su.ze ook!) (s)pin, klok en oke
Daar had ik idd ook naar gekeken maar dat klinkt wel echt veel heftiger dan bij ons. Maar gedeeltelijk wel herkenbaar ja.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:46 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nachtangsten?
Heeft V ook (nog steeds wel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |