Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee jij moet wat doen omtrent dit onderwerp. Net als wo2 zijn de aantal doden gruwelijk overdreven.
Alles in de msm-geschiedenis versie is bullshit.
Maar jij weet het beter natuurlijk?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee jij moet wat doen omtrent dit onderwerp. Net als wo2 zijn de aantal doden gruwelijk overdreven.
Meer onderbouwing heb je natuurlijk niet nodigquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:40 schreef Lambiekje het volgende:
weet je best.quote:
Dus jij benoemt jezelf maar even tot weldenkend persoon en iedereen die commentaar op jouw zienswijze heeft als dom?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ieder weldenkend persoon weet dat de medische wetenschap van bedrog aan elkaar hangt. En vaccins in het bijzonder.
Nou ben ik best een kritische en sceptische persoon maar ik ga niet zo ver dat ik aan ALLES twijfel. Dat zou het leven veel te vermoeiend maken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n bullshit grafiekje wat totaal ongerelateerde zaken op een grappige manier probeert te vergelijken en daarmee verbanden tussen de zaken probeert te suggereren?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:39 schreef Resistor het volgende:
Beetje offtopic:
[ afbeelding ]
Kan iemand die feiten even checken?
Aangezien er nogal wat gezeurd werd over vaccinaties en autisme...
Maar aan de andere kant: Het aantal (niet de soort) vaccinaties zal in die jaren ook wel toegenomen zijn.
Ik vroeg me dat gewoon af. Ik weet niet of het zoiets was (w.s. wel..) maar anders:quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:43 schreef Resistor het volgende:
Oh ja, dit is de afdeling 'humorloos'
Sorry
Ik vrees dat jij hier de boodschap ook volledig mistquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:42 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n bullshit grafiekje wat totaal ongerelateerde zaken op een grappige manier probeert te vergelijken en daarmee verbanden tussen de zaken probeert te suggereren?
Een soort van question everything as long as it feels comfortable .quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou ben ik best een kritische en sceptische persoon maar ik ga niet zo ver dat ik aan ALLES twijfel. Dat zou het leven veel te vermoeiend maken.Een bepaalde basis is nodig, anders wordt men gek. Tenminste, dat geldt voor mezelf.
Ik weet niet of dat positief bedoeld is of niet. Maar mijn overtuiging is dat ik niet aan alles kan twijfelen (zoals een totaal vervalste geschiedenis) omdat mijn wereldbeeld dat niet trekt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Een soort van question everything as long as it feels comfortable .
Dat weet ik. Ik had alleen niet door dat het humoristisch bedoeld was. Of mis ik iets anders? Zeg het dan maar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij hier de boodschap ook volledig mistDit soort dingen laten zien dat correlatie niet per see een causaal verband aantoont.
Het doet juist precies het tegenover gestelde van wat jij schreef. Vandaar mijn reactie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik had alleen niet door dat het humoristisch bedoeld was. Of mis ik iets anders? Zeg het dan maar.
helaas is het toch echt zo 'everything you know is wrong'. Alles is 180 andersquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou ben ik best een kritische en sceptische persoon maar ik ga niet zo ver dat ik aan ALLES twijfel. Dat zou het leven veel te vermoeiend maken.Een bepaalde basis is nodig, anders wordt men gek. Tenminste, dat geldt voor mezelf.
de msm geschiedenis is 'de nieuwe kleren van keizer'.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat positief bedoeld is of niet. Maar mijn overtuiging is dat ik niet aan alles kan twijfelen (zoals een totaal vervalste geschiedenis) omdat mijn wereldbeeld dat niet trekt.
WW2 was anders dan ons verteld is volgens jou?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
helaas is het toch echt zo 'everything you know is wrong'. Alles is 180 anders
Als het 180 graden anders is dan zou ik zaken die ik vertrouw niet moeten geloven en zaken die ik niet vertrouw wel moeten geloven. Daar komt het toch op neer? Beste man, ik ben een kritische consument van 53 jaar oud. Zoals gezegd trekt mijn wereldbeeld dat niet. Verder weet ik best veel over geschiedenis die verifieerbaar is. En derhalve klopt die gewoon. Je bent iets teveel doorgeslagen m.i. Daar zul je je redenen voor hebben maar ik ga daar niet geheel in mee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
helaas is het toch echt zo 'everything you know is wrong'. Alles is 180 anders
ligt eraan wat je doel is . Als de waarheid je doel is ,is het niet handig om te kiezen waar je wel en niet kritisch over bent . Als je doel comfortable voelen is dan doe je het uitstekend .quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat positief bedoeld is of niet.
Mijn wereldbeeld heb ik ook 180 graden moeten bijstellen dus het is wel zo dat alles betwijfelen grote gevolgen heeft en je kijk op de wereld voorgoed veranderd .quote:Maar mijn overtuiging is dat ik niet aan alles kan twijfelen (zoals een totaal vervalste geschiedenis) omdat mijn wereldbeeld dat niet trekt.
Dat gaat mij veel te ver mevrouw. En deze stelling klopt aantoonbaar niet. Zeker niet van die 180 graden. Dan schiet je m.i door. Er zijn heus betrouwbare geschiedschrijvers en vaak zijn de feiten verifieerbaar. Dus nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:31 schreef Summers het volgende:
Mijn wereldbeeld heb ik ook 180 graden moeten bijstellen dus het is wel zo dat alles betwijfelen grote gevolgen heeft en je kijk op de wereld voorgoed veranderd .
Ok meneer ik heb ook geen grenzen .quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:45 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat gaat mij veel te ver mevrouw. En deze stelling klopt aantoonbaar niet. Zeker niet van die 180 graden. Dan schiet je m.i door. Er zijn heus betrouwbare geschiedschrijvers en vaak zijn de feiten verifieerbaar. Dus nee.
wat is verifieerbaar.? De bullshit op wikipedia? Hoe bigpharma dus niet werkt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:41 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als het 180 graden anders is dan zou ik zaken die ik vertrouw niet moeten geloven en zaken die ik niet vertrouw wel moeten geloven. Daar komt het toch op neer? Beste man, ik ben een kritische consument van 53 jaar oud. Zoals gezegd trekt mijn wereldbeeld dat niet. Verder weet ik best veel over geschiedenis die verifieerbaar is. En derhalve klopt die gewoon. Je bent iets teveel doorgeslagen m.i. Daar zul je je redenen voor hebben maar ik ga daar niet geheel in mee.
er heeft nooit iemand gezegd dat je bang moet worden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |