Ik heb de screenshot nog, was maar een klein beetje hoor voor die prijs. Die 2000 was ingetrokken maar die van 447 BTC (geen 500) is daadwerkelijk getrade, met inderdaad een verneukte chart op Polo als gevolg.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:23 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die zal met een 500btc buy-order zich ook wel in de kont geneukt voelen als die vervuld is
zat je een keer goed, is het weer niet goed. Zelf ook gekocht op je eigen advies?quote:
Nee, mijn advies is kopen met 4 nullen. Aka direct als de ico prijs breekt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:00 schreef Sosa het volgende:
[..]
zat je een keer goed, is het weer niet goed. Zelf ook gekocht op je eigen advies?
ohja.. ik heb 3 nullen.. evengoed blij meequote:Op woensdag 25 mei 2016 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, mijn advies is kopen met 4 nullen. Aka direct als de ico prijs breekt.
Die webwallet is buggy. Ik heb https://lisknode.grumlin.com/ gebruikt en die werkt wel gewoon goed.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:36 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb LISK overgemaakt naar Polo.
Bij LISK staat het op 0 confirmations (al bijna 4 uur lang).
Bij Polo niks binnen gekomen.
Waar zijn mijn munten
Ja oke, maar ik vraag me af waar mijn coins nu zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die webwallet is buggy. Ik heb https://lisknode.grumlin.com/ gebruikt en die werkt wel gewoon goed.
Ze kunnen niet zomaar weg zijn. Wat staat er op de blockchain uit jouw wallet?quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik vraag me af waar mijn coins nu zijn
Vanuit welke client? Web? Lokaal?quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:36 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb LISK overgemaakt naar Polo.
Bij LISK staat het op 0 confirmations (al bijna 4 uur lang).
Bij Polo niks binnen gekomen.
Waar zijn mijn munten
Goed gevondenquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:58 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ethereum chart bij de launch, het begin doet me een beetje denken aan LISK
20 eurootjes bonus voor de allereerste trader.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:19 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Was ik deze lucky bastard maar
bij mij doet ie t helemaal niet, als ik op "send" druk wordt de knop inactief maar gebeurt er vervolgens niks.quote:
Ik bedoel dus als je top laag vandaag hebt gekochtquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:47 schreef Tourniquet het volgende:
ur 360% winst, had nog veel meer kunnen zijn als Po
Goede vergelijking. Dan weet je waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:58 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ethereum chart bij de launch, het begin doet me een beetje denken aan LISK
Je Netwerk blockt hem?quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
bij mij doet ie t helemaal niet, als ik op "send" druk wordt de knop inactief maar gebeurt er vervolgens niks.
heb ik ook. En vervolgens druk je na een kwartier wachten op 'annuleer' en het is wel afgeschreven maar het is mij niet duidelijk of de transactie gelukt is..quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
bij mij doet ie t helemaal niet, als ik op "send" druk wordt de knop inactief maar gebeurt er vervolgens niks.
Kijk maar uit, zo is het bij mij ook gegaan. Half uur later is het ineens afgeschreven maar blijft het op 0 confirmations.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
En wat zegt de blockexplorer?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, zo is het bij mij ook gegaan. Half uur later is het ineens afgeschreven maar blijft het op 0 confirmations.
Niets gebeurt dus.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
No matching records found!
ga er vanuit dat ze t wel zullen fixen zonder schade
En op het adres waar je het vandaan hebt gestuurd? Daar zou een saldo te zien moeten zijn op de blockexplorer.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
No matching records found!
ga er vanuit dat ze t wel zullen fixen zonder schade
ja, de transactie met bijbehorend saldo van lisk naar mij gisteren, verder niksquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En op het adres waar je het vandaan hebt gestuurd? Daar zou een saldo te zien moeten zijn op de blockexplorer.
Dat had ik ook en toen probeerde ik https://lisknode.grumlin.com/ daar deed hij het wel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
grumilin? hoe betrouwbaar is dat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat had ik ook en toen probeerde ik https://lisknode.grumlin.com/ daar deed hij het wel.
Ik zou gewoon wachten tot de originele wallet goed werkt, de prijs is nu toch te laag om fatsoenlijk te verkopen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:27 schreef Sosa het volgende:
[..]
grumilin? hoe betrouwbaar is dat?
voordat ik mijn passphrase weggeef..
Bij welke prijs zet jij je eerste sell orders ongeveer?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zou gewoon wachten tot de originele wallet goed werkt, de prijs is nu toch te laag om fatsoenlijk te verkopen.
3.35$quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:47 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Bij welke prijs zet jij je eerste sell orders ongeveer?
Hij is betrouwbaar, iedereen raad hem aan op bitcointalk en het is https en SSL of weet ik veel wat. Hij wil Delegate worden en gaat hem wel lukken zo te zien.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:27 schreef Sosa het volgende:
[..]
grumilin? hoe betrouwbaar is dat?
voordat ik mijn passphrase weggeef..
Ooit wel natuurlijk, wanneer is de vraag.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:53 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we dat ooit gaan halen...
Ja denk je? Dan ben ik een blij mannetje hoor (heb inmiddels bijna al mijn BTC hier in zitten met deze lage prijzen)quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ooit wel natuurlijk, wanneer is de vraag.
SSL kan iedereen aan komen, paar tientjes per jaar.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij is betrouwbaar, iedereen raad hem aan op bitcointalk en het is https en SSL of weet ik veel wat. Hij wil Delegate worden en gaat hem wel lukken zo te zien.
Ik heb ook bijna al mijn BTC er inquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:18 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ja denk je? Dan ben ik een blij mannetje hoor (heb inmiddels bijna al mijn BTC hier in zitten met deze lage prijzen)
Als ze dat niet zouden doen zouden ze gelijk door iedereen scammer genoemd worden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:06 schreef NatteBever het volgende:
Hier een mooie blog over de launch van Lisk en wat er fout (en goed) ging.
Wat ik sowieso tof vind is dat de makers van Lisk zelf geen transfers hebben gemaakt naar exchanges en ze linken naar hun wallets. Mooi gebaar (voor wat het waard is, natuurlijk)
Ja dat werden ze dus al, las ik hier en daar. Vond het wel tof dat ze het nog even aanstippen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ze dat niet zouden doen zouden ze gelijk door iedereen scammer genoemd worden.
Echt amateurs. Hoezo maar 1 proxy server? Hoezo hebben ze nu ineens login01, login02, login03. Hou het op login en maak gebruik van round robin dns.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:06 schreef NatteBever het volgende:
Hier een mooie blog over de launch van Lisk en wat er fout (en goed) ging.
Wat ik sowieso tof vind is dat de makers van Lisk zelf geen transfers hebben gemaakt naar exchanges en ze linken naar hun wallets. Mooi gebaar (voor wat het waard is, natuurlijk)
Lijkt me wel een avontuur!quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef xaban06 het volgende:
Misschien moet ik er maar gaan solliciteren
Ik denk niet dat ze zomaar een outsider aannemenquote:
Is het echt zo kut geregeld ja? Heel apart. Die gasten hebben zoveel geld binnengekregen en dan nog dit niet op orde hebben...quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zomaar een outsider aannemenmaar als ik hun blog lees zijn ze op gebied van server en security echt amateurs.
Je hebt tegenwoordig CDN omgevingen waar security al ingebakken zit. Snap niet dat ze er geen gebruik van maken.
Dat geld hebben ze nog niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:44 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Is het echt zo kut geregeld ja? Heel apart. Die gasten hebben zoveel geld binnengekregen en dan nog dit niet op orde hebben...
Oke oke, helderquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat geld hebben ze nog niet.
Komt pas vrij na de launch.
Bever0n!quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De vraag is nu: gaat de koers nattebever of nattekat?
Jij gokt ook op Bever0n, gezien je koopgedrag?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
To the bever!quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ergens in dit of het vorige topic stond een mooie vergelijking met de Ether grafiek, welke dezelfde curve vertoonde. Er is dus van alles mogelijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:38 schreef VeX- het volgende:
Ik snap niet echt waarom lisk nu opeens keihard zou moeten stijgen.
Als het bij de launch met zo veel hype al tegenvalt is het toch een uphill battle?
Is het niet gewoon vapourware/pump&dump?
Misschien dat ik er voor de fun wat kleingeld tegenaan gooi, maar ik heb er een hard hoofd in.
Lisk begint pas... ~ 6 Miljoen Euro aan budget om developers te huren, Blapp-store, etc.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:38 schreef VeX- het volgende:
Als het bij de launch met zo veel hype al tegenvalt is het toch een uphill battle?
Misschien dat ik er voor de fun wat kleingeld tegenaan gooi, maar ik heb er een hard hoofd in.
dat maakt lisk nog geen ethereum. uiteraard zie ik wel groei, maar geen vrijf dollar ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:45 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ergens in dit of het vorige topic stond een mooie vergelijking met de Ether grafiek, welke dezelfde curve vertoonde. Er is dus van alles mogelijk
Het is natuurlijk ontzettend dom om een coin 1 dag na launch al af te schrijven. Ze beginnen letterlijk nu pas !quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:38 schreef VeX- het volgende:
Maar de verre van probleemloze start zal toch ook het vertrouwen in LISK en het dev-team wel wat schaden, lijkt me, waardoor veel mensen toch maar snel hebben gedumpt zodra ze een keer hun coins konden bereiken en verzenden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 07:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ontzettend dom om een coin 1 dag na launch al af te schrijven. Ze beginnen letterlijk nu pas !
Uiteraard niet, maar ik doelde meer op het feit dat deze dump niet meteen betekent dat Lisk is afgeschrevenquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:14 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
dat maakt lisk nog geen ethereum. uiteraard zie ik wel groei, maar geen vrijf dollar ofzo
Gewoon blijven proberen, lisk01, lisk02, etc, steeds opnieuw verzenden. Als hij pakt heb je ook binnen een paar seconden de eerste conf. Zo niet ga je naar de volgende web wallet, die weet dan nog niks van je andere (mislukte) tx dus je balance is ook gewoon in orde dan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:56 schreef Sosa het volgende:
Die webwallet van lisk doet het 'iets' beter, loopt niet vast iig. Maar transacties maken gaat nog steeds niet..
Jij hebt dus nog steeds niks naar een exchange kunnen sturen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:56 schreef Sosa het volgende:
Die webwallet van lisk doet het 'iets' beter, loopt niet vast iig. Maar transacties maken gaat nog steeds niet..
nee.. gisteren 100 lisk geprobeerd. Was vandaag teruggestort en transactie verdwenen. Gelukkig.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hebt dus nog steeds niks naar een exchange kunnen sturen?
Ach voor deze prijs moet je toch niet verkopen.
Yep. Lekker stijgen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:48 schreef NatteBever het volgende:
Nu 0.00074016...we komen er uiteindelijk wel
Voor 1.5 ETH per 100? Beetje duurquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik heb in de ETH DAO nog maar wat winst gestort.
Yoloquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Voor 1.5 ETH per 100? Beetje duur
en waves dan? daar heb ik een goed gevoel overquote:
Ik ga voor Waves en ICOOquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:19 schreef Sosa het volgende:
[..]
en waves dan? daar heb ik een goed gevoel over
Zit ik ook met 1 BTC in.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:19 schreef Sosa het volgende:
[..]
en waves dan? daar heb ik een goed gevoel over
ik ook sinds vanochtend! heb er wat ETH voor verkocht... die koop ik wel terug met de winst van wat LISKquote:
Al geprobeerd om de lokale client te draaien?quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die weblogin is echt ruk. Daar een transactie gedaan, blijft op 0 confirmations staan.
Ja thuis, daar werkt het prima. Maar zit nu op mijn werk hequote:Op donderdag 26 mei 2016 13:10 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Al geprobeerd om de lokale client te draaien?
Zoveel? Wat heb je gedaan, al je spaargeld erin?quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:10 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb inmiddels ruim 45k Lisk. Dus hij mag nu naar de maan en beyond.
Haha nee, al mijn BTC erinquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zoveel? Wat heb je gedaan, al je spaargeld erin?
Waarom niet gisteren? had je nu een verdubbelingquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:54 schreef Ticootje het volgende:
Ook maar eens een order geplaatst.
47 lisk!
Ik durfde niet!quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom niet gisteren? had je nu een verdubbeling
trouwens, hoeveel waves heb jij?quote:
Ja, je had gelijk. Achteraf toch blij dat je gelijk had aangezien ik veel heb kunnen bijkopen en dat nu al weer heb verdubbeld.quote:
Grumlin node al geprobeerd?quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Oke vaag. Wilde mijn laatste coins overhevelen van mijn lokaal geinstalleerde client, maar ook daar krijg ik nu 0 confirmations op.
Dit spel is niks voor jou.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik durfde niet!
Waarom had ik niet 3 dagen terug mn ETH verkocht?
Dat soort.
Ja net, die doet het wel gewoon. WTFquote:
Ik heb maar 300% profit nu. Wat een gehypte kutcoin.quote:
Zijn dat geen transacties van de Lisk blockchain zelf?quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:34 schreef xaban06 het volgende:
Dit wekt echt geen vetrouwen. Als ik inlog via de webclient zie ik voor een seconde oid allemaal transacties wat niet van mij is.
[ afbeelding ]
Volgens mij gaan ze binnen niet een te lange tijd gehackt worden.
Kutzooi, ik had x10 kunnen hebben als ik me aan mijn eigen advies had gehoudenquote:
Geen idee, maar het verschijnt op de hoofdpagina, daar hoor ik alleen mijn eigen transacties te zien.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:35 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Zijn dat geen transacties van de Lisk blockchain zelf?
Owh, dat is wel apart idd..quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Geen idee, maar het verschijnt op de hoofdpagina, daar hoor ik alleen mijn eigen transacties te zien.
Wanneer ga jij een keer instappen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutzooi, ik had x10 kunnen hebben als ik me aan mijn eigen advies had gehouden
Als Bittrex en vier nullen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:36 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Wanneer ga jij een keer instappen?
All-in in ETH. Alleen amper meer in de gaten gehouden en de piek gemist.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:37 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Aight, dus je slaat Lisk gewoon maar over denk ik? Heb je wel Waves?
Das gewoon van de blockchain, die gewoon openbaar zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:34 schreef xaban06 het volgende:
Dit wekt echt geen vetrouwen. Als ik inlog via de webclient zie ik voor een seconde oid allemaal transacties wat niet van mij is.
[ afbeelding ]
Volgens mij gaan ze binnen niet een te lange tijd gehackt worden.
Ik vind het vaag dat ik dat voor een seconde op mijn pagina te zien krijg. Echt een client devven kunnen ze niet, website in de lucht houden kunnen ze niet, wekt geen vertrouwenquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Das gewoon van de blockchain, die gewoon openbaar zijn.
Zit iedereen klaar voor de dip?quote:
Had je gisteren moeten doen. Kan nu nog steeds wel denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:57 schreef Ticootje het volgende:
nu wil ik ook wel even al mn verkansiegeld erin proppen om te dubbelen.
Ik heb er op dit moment 2 BTC in zittenquote:Op donderdag 26 mei 2016 17:10 schreef xaban06 het volgende:
Hoeveel hebben jullie in WAVES gestopt. Verwachten jullie ongeveer hetzelfde van WAVES als van LISK of?
Geen idee. 1.25 BTC nu, maar wat het gaat doen, beats me.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:10 schreef xaban06 het volgende:
Hoeveel hebben jullie in WAVES gestopt. Verwachten jullie ongeveer hetzelfde van WAVES als van LISK of?
0.127 btc in waves, of ik daar nou zo goed aan gedaan heb..quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Geen idee. 1.25 BTC nu, maar wat het gaat doen, beats me.
quote:
Bitstamp.net of Bitonic.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:43 schreef xaban06 het volgende:
Hoe zetten jullie BTC om in euro's op je bankrekening?
Via Bitonic zou kunnen maar zij zijn volgens mij redelijk duur.
Bitmymoney.comquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:43 schreef xaban06 het volgende:
Hoeveel scheelt Bitstamp met Bl3p ?quote:
Ik heb op coinbase een account aangemaakt met validatie en dat gaat super. Altijd een dag later al op mijn rekening. Gewoon tegen actuele koers.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:43 schreef xaban06 het volgende:
Jawel, het wordt gelijkmatig over een groeiend aantal participanten verdeeld waarbij de waarde per Wave wordt gecorrigeerd. Dit was ook bij LISK het geval ... !quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:06 schreef Sosa het volgende:
Klopt het trouwens dat het aantal coins bij Waves iedere keer minder worden naarmate er meer participanten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |