Misschien toch nog een keer met andere ogen kijken naar Aygodutch (8,5%)?: https://www.aygodutch.com(...)ocent-rente-geboden/quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:26 schreef bleyenburg het volgende:
Als we het over heimwee naar aandelen gaan hebben....Ispat (later Mittal, nu Arcelor) en Corus.
Dát waren nog eens tijden
Ik snap dat niet helemaal. Waarom zou het voor AGD te hoog gegrepen zijn? En waarom lukt het bij all4funding wel?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:32 schreef bleyenburg het volgende:
Die ATV Europe op Aygodutch is echt wel prima hoor.
Alleen, zoals al meerdere malen door NRDZ gesteld: Op dit moment lijkt een project van 100K te hoog gegrepen voor AGD
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:00 schreef bleyenburg het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk....
8%
Hoog risico.
Starter
Borg voor 20%
Dus 48 maanden ongedekt door de borg.
Fee = 1,5%
Hele dikke NEE
Ze hebben er toch twee van 100K gedaan?! Ik denk dat de crowd dit project niet ziet zittenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:11 schreef bleyenburg het volgende:
@ crowd-fundi: Waarom te hoog gegrepen kunnen we nog over discussiëren.
Dat het nu te hoog gegrepen is, lijkt een vaststaand feit
Dat is het. De crowd beslist uiteindelijk. Blijkbaar pikken Harm en co niet de krenten uit de crowdfundingpap.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:14 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Ze hebben er toch twee van 100K gedaan?! Ik denk dat de crowd dit project niet ziet zitten
Ik denk een terugtrekker want nu nog 3k.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:49 schreef bleyenburg het volgende:
Horloges zitten bijna vol.
Jammer voor degene die het laatste zetje geeft....Geen horloge voor hem of haar (want <¤2000,00)
Ik heb ze allemaal binnen. Tenminste: het totaalbedrag klopt met wat ik had berekend.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:04 schreef bleyenburg het volgende:
jij ziet tenminste nog betalingen van FNC.
Ik niksie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |