Hoe weet je dat nou?quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:25 schreef LurkJeRot het volgende:
Je bent dan misschien een shorty, maar geen shawty.
Hommoquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:29 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik voel dat soort dingen aan, dat is het vrouwelijk gedeelte in mij.
Mosselen zijn lekker.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:35 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Waarom jezelf beperken tot alleen mosselen.
Woon je in een ontwikkelingsland?quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik ben 165 en bijna langste hoor.
[..]
Als je staand gepijpt wil worden wel ja.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als je staand gepijpt wil worden wel ja.
Voorbeelden?quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:22 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Anti-klacht: soms is het ook handig.
Je hoeft bij het limbodansen niet helemaal achterover te leunenquote:
Hoe de neuk kom je dan zo kort?quote:
Import.quote:
Noem eens voorbeelden, hoe kan ik het in mijn voordeel gebruiken?quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:12 schreef LLgetikt het volgende:
dat is je lot
gebruik het in je voordeelik ken het probleem
Kinderkleren zijn goedkoper dan kleding voor mensen die wel een normale lengte hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:43 schreef Vanillesnoepje het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden, hoe kan ik het in mijn voordeel gebruiken?
Behalve schattig kijken en de langeren alles laten doen
Ik weeg niet veel en dat is makkijkerquote:
1.Ze willen je altijd beschermen vanwege de cutefactorquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:43 schreef Vanillesnoepje het volgende:
[..]
Rechtopstaan terwijl je mannen een orale traktatie geeft.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:43 schreef Vanillesnoepje het volgende:
[..]
heb je een thigh gap?quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:47 schreef Vanillesnoepje het volgende:
[..]
Ik weeg niet veel en dat is makkijker
Ik kan in de smalste ruimtes gepropt worden, neem niet al te veel ruimte in..
Als ik schattig en lief kijk, willen veel mensen mij helpen bij dingen..
Ik pas ook in grote kindermaten en kan eventueel goedkoper kleding scoren.
Ik draag maatje 35,5/36 en kan dus goedkoper aan sportschoenen komen
Nederlandse vrouwen zijn meestal groot denk ik zo.. dat ze dat bedoeltquote:Op donderdag 26 mei 2016 08:39 schreef Zosk het volgende:
Terechte klacht maar waarom staat erbij dat je vriendinnen Nederlands zijn, is afkomst relevant?
Oh oké.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:30 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn meestal groot denk ik zo.. dat ze dat bedoelt
Weet het niet zeker, dat weet tsquote:
Ik neem hier genoegen mee.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:31 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, dat weet tsmaar ga daar van uit
quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:42 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
2. Je hebt een sneller reactievermogen dan iemand die groot is... ook handig
nee dat is niet extreem klein, het is gewoon vlakbij de grondquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:58 schreef Mark031 het volgende:
Heb je wel een lekker figuurtje dan? Of ben je een fattie?
1.55 is niet extreem klein.
Nouja zeg, is gewoon logisch nadenkenquote:Op donderdag 26 mei 2016 19:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
is je denkvermogen dan verminderd? want hoe denk je dat dat werkt?
ik mis vast een denkstap door de ijle lucht op deze hoogte maar.. watte?quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:57 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Nouja zeg, is gewoon logisch nadenken![]()
Kleine mensen hebben over het algemeen een iets snellere reactietijd
je wilt het niet begrijpen dat is wat andersquote:Op donderdag 26 mei 2016 19:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik mis vast een denkstap door de ijle lucht op deze hoogte maar.. watte?
Ik bedoel inderdaad dat ze over het algemeen langer zijn dan meiden met 'buitenlandse' roots.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:39 schreef Zosk het volgende:
Terechte klacht maar waarom staat erbij dat je vriendinnen Nederlands zijn, is afkomst relevant?
Ik weeg 47,5 kg, dus wel een normaal figuur gelukkigquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:58 schreef Mark031 het volgende:
Heb je wel een lekker figuurtje dan? Of ben je een fattie?
1.55 is niet extreem klein.
wat heeft je reactietijd met je lengte te maken?quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:57 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Nouja zeg, is gewoon logisch nadenken![]()
Kleine mensen hebben over het algemeen een iets snellere reactietijd, wat een voordeel kan zijn bij bepaalde vechtsporten. Ook zijn kleinere mensen leniger, waardoor ze excelleren in sporten als turnen en kunstschaatsen. (bron google).
En dan heb ik het niet over lange benen, die kunnen sneller rennen.
met rennen, langere benen, grotere passen, logisch gevolg toch?quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
wat heeft je reactietijd met je lengte te maken?
Dat heeft niet te maken met reactiesnelheid maar met het feit dat je ledematen een langere weg moeten afleggen dan bij iemand met korte ledematen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:17 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
met rennen, langere benen, grotere passen, logisch gevolg toch?
ok, dan heb ik een verkeerde conclusie gemaakt, excuse me.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat heeft niet te maken met reactiesnelheid maar met het feit dat je ledematen een langere weg moeten afleggen dan bij iemand met korte ledematen.
Het is je vergevenquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:21 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ok, dan heb ik een verkeerde conclusie gemaakt, excuse me.
inb4: een breed scala aan vermakelijke grappen en grollen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:22 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Anti-klacht: soms is het ook handig.
oeh glitterplaatjequote:Op donderdag 26 mei 2016 21:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het is je vergeven
[ afbeelding ]
heb je een thigh gap?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 02:58 schreef schrijfveer het volgende:
Herkenbaar, ben zelf 1.60 meter en al mijn vriendinnen zijn langer. Voordeel is wel dat ik hakken kan dragen
De Nigel de Jong/Mascherano van Italie. Iemand moet het vieze werk doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:53 schreef Reya het volgende:
Gennaro Gattuso was dat ook, en dat was niettemin een eindbaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |