Verreweg de lekkerste burger van de Mac idd. Ook prima prijs van 2 euro als er weer van die cheeseburger weken zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:50 schreef WebHawk het volgende:
Momenteel in Kiev na een maand door Europa getrokken te hebben. Ze lijken overal in Europa de Double Cheeseburger te hebben, behalve in Nederland. Gemiste kans.
Hij staat buiten de cheeseburger weken niet op het menu, toch?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:54 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Verreweg de lekkerste burger van de Mac idd. Ook prima prijs van 2 euro als er weer van die cheeseburger weken zijn.
Helaas niet nee, volgens mij wel bij sommige McExpress unitsquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:54 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Hij staat buiten de cheeseburger weken niet op het menu, toch?
Wat is het?quote:
Als het goed is, is deze burger bij alle McExpress restaurants de vervanger van de Quarter Pounderquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:59 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Helaas niet nee, volgens mij wel bij sommige McExpress units
Same herequote:Op woensdag 25 mei 2016 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
Bij die cheeseburgerweken neem ik liever twee of drie cheeseburgers van een euro ipv de double of triple.
Gewoon een accountje aanmaken dat begint met een letter tussen de A en Squote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:23 schreef Timminater het volgende:
Is het probleem van de DM naar usernames T t/m Z al opgelost? Ik mis de codes nog steeds
Nieuwe komen niet in de lijstquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:31 schreef Killerjas het volgende:
[..]
Gewoon een accountje aanmaken dat begint met een letter tussen de A en S
Melden!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:49 schreef Nexum het volgende:
Had een Big Tasty menu zonder tomaat besteld, kom ik er thuis achter dat ze ipv zonder tomaat zonder burger hebben gedaan, dus ik had gewoon een broodje ipv een burger
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:49 schreef Nexum het volgende:
Had een Big Tasty menu zonder tomaat besteld, kom ik er thuis achter dat ze ipv zonder tomaat zonder burger hebben gedaan, dus ik had gewoon een broodje ipv een burger
Dat at mn neefje laatst vrijwilligquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:49 schreef Nexum het volgende:
Een collega lust geen saus, kaas of sla en bestelt als we Mc eten fishfilet plain, McChicken plain of kipnuggets zonder saus en dat doopt hij dan allemaal in een hoopje zoutquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat at mn neefje laatst vrijwillig![]()
Naja gewoon alleen echt puur een broodje. Hij wil sowieso alleen brood en vlees, geen saus of groente. Het is een broodje hamburger en geen broodje hamburger met sla en saus (vindt hij)
Ik kreeg de laatste keer de hamburger want hij vond het broodje ook lekker zei hij.
Maar in jouw geval zou ik even een melding maken.
Zou ik ook een PM met codes mogen?quote:Op zondag 5 juni 2016 02:26 schreef Zelfscanner het volgende:
https://static.mcdonalds.(...)tscheine-06-2016.pdf
Ongelofelijk wat een bonnen heeft Duitsland. Gewoon op papier en 50% korting.![]()
Dan heb je hier wel een slap aftreksel.....
quote:
Die vent spoort niet ofzo...quote:Een collega lust geen saus, kaas of sla en bestelt als we Mc eten fishfilet plain, McChicken plain of kipnuggets zonder saus en dat doopt hij dan allemaal in een hoopje zout
Een kaiserbroodje met de Maestro patty + ui/sla/tomaat + ketchup en mayo.quote:
Onee, niet die droge Maestro pattyquote:Op maandag 6 juni 2016 20:05 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Een kaiserbroodje met de Maestro patty + ui/sla/tomaat + ketchup en mayo.
Lekker boeiond.
quote:Op zondag 5 juni 2016 09:56 schreef wolfrolf het volgende:
T wordt weer eens tijd voor een nieuw broodje, dat hollandse broodje is crap.
Bitches bij de Mac. Nu staan in de app-coupons de couponcodes niet meer onder de barcodequote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:31 schreef Remond1977 het volgende:
Ze moeten er vanaf, nu in de app een Dutch special voor 2,95 en zelf 2 x dezelfde
bon met 2x een dutch special menu :-p
[..]
Daar heb jij schuld aan. McDo leest dit topic ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 07:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bitches bij de Mac. Nu staan in de app-coupons de couponcodes niet meer onder de barcode
Hoi Mac! Wanneer komt de tabasco wrap weer terug? Kusjequote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar heb jij schuld aan. McDo leest dit topic ook.
Hebben ze toch pech dat ik ze anders geleverd krijgquote:Op dinsdag 7 juni 2016 07:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bitches bij de Mac. Nu staan in de app-coupons de couponcodes niet meer onder de barcode
Mag ik ze dan allicht in de PM van je krijgen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:51 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Hebben ze toch pech dat ik ze anders geleverd krijg
Maar, hoe moet ik dan bij de easy order bestellen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 07:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je kan die barcode scannen. Maar die platte zwarte dingen pakken best vaak die barcode niet, is mijn ervaring. Dus niet erg klantvriendelijk van onze vrienden van de Mac.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar, hoe moet ik dan bij de easy order bestellen?of moet ik dan een bestelling plaatsen bij een echt mens?
Haha bij mij staan wel cijfertjes!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 07:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sta ik wel op de lijst/in de lijst? Is alweer even geleden dat ik codes ontvangen heb, maar ik ben er altijd wel heel blij meequote:
Jaja. Dat nieuwe slaat op personen die speciaal hiervoor een account aanmaken. Dus 1dagsvliegen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:29 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Sta ik wel op de lijst/in de lijst? Is alweer even geleden dat ik codes ontvangen heb, maar ik ben er altijd wel heel blij mee
Een mailinglist?quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Jaja. Dat nieuwe slaat op personen die speciaal hiervoor een account aanmaken. Dus 1dagsvliegen.
Ik werk aan wat nieuws omdat dit niet gemaakt gaat worden kennelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |