Zodanig getraumatiseerd dat ze denken dat iedereen hier een kloon is uit het verre verleden. Nee jongen nee!quote:
Eerder dat er weer gewoon een telling is in de TT.quote:
Ik had het ook puur gedownload om te checken of het echt is zodat ik het kan aangeven bij de politie, staat nu niet meer op mijn pc omdat ik altijd alles koop.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan weet ik dat. Zal het deze week voor niet opnieuw gaan downloaden.
Want ik wil helemaal geen series meer kijken. Vooral illegaal niet.
Sorry mapima, dacht dat je weer terug wasquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:07 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Zodanig getraumatiseerd dat ze denken dat iedereen hier een kloon is uit het verre verleden. Nee jongen nee!
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik had het ook puur gedownload om te checken of het echt is zodat ik het kan aangeven bij de politie, staat nu niet meer op mijn pc omdat ik altijd alles koop.
Series kopenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik had het ook puur gedownload om te checken of het echt is zodat ik het kan aangeven bij de politie, staat nu niet meer op mijn pc omdat ik altijd alles koop.
Momentje, ik ga even een liedje kopen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Mapima? Is dat een scheldwoord? Zoals ma pang pang?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry mapima, dacht dat je weer terug was
Wil je hem helemaal zelf maken dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:10 schreef PeZu het volgende:
weet er hier iemand hoe je een kippenhok in elkaar zet?
Ja zoietsquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:10 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Mapima? Is dat een scheldwoord? Zoals ma pang pang?
Met je handen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:10 schreef PeZu het volgende:
Met je handen, hahahaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:10 schreef PeZu het volgende:
maar twijfel hoe ik hem vast zetquote:
Die palen moeten een flink stuk de grond in. En het gaas wat je gebruikt moet ook 50 cm de grond in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |