SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Fijne plaatjes uit voorgaande delen kun je in onderstaande spoiler terugvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
En oja, bij elk nieuw deel mag heel cliché een nieuw plaatje van Hilary Duff of ander even geefbaar chickie worden toegevoegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Fipo de clownOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Op verzoek van Geerd geopend overigens, voordat jullie gaan haten
Welkom vader renwan ^O^
Ieuw ben toch wel blij dat ik niet zulke tieten heb zeg.Ik was vandaag nog bij de trein mijn moeder aan het uitzwaaien, die was langs geweest wat ook alweer bijna een jaar geleden was. Heb je altijd dezelfde? En heb je dan de sprinter of intercity?quote:![]()
Elke dag anders dan weer leeuwarden of Groningen Roosendaal Amsterdam Den helder etc etcquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ieuw ben toch wel blij dat ik niet zulke tieten heb zeg.
[..]
Ik was vandaag nog bij de trein mijn moeder aan het uitzwaaien, die was langs geweest wat ook alweer bijna een jaar geleden was. Heb je altijd dezelfde? En heb je dan de sprinter of intercity?Ik zwaai naar dieren.![]()
Vergeet Den Haag eens niet jaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Elke dag anders dan weer leeuwarden of Groningen Roosendaal Amsterdam Den helder etc etcOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Pannenkoeken gebakken voor moeders ??quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ieuw ben toch wel blij dat ik niet zulke tieten heb zeg.
[..]
Ik was vandaag nog bij de trein mijn moeder aan het uitzwaaien, die was langs geweest wat ook alweer bijna een jaar geleden was. Heb je altijd dezelfde? En heb je dan de sprinter of intercity?Ik zwaai naar dieren.![]()
Ohw grappigquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben in Den Haag geboren (heb er gewoon tot ik net 2 was).Ik zwaai naar dieren.![]()
Geen rosé?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Haha nee we zijn ergens buiten cappuccino wezen drinken.Ik zwaai naar dieren.![]()
0015 pas thuis dus nog ff wachtenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee maar nu wel (net begonnen)Ik zwaai naar dieren.![]()
Dat is wel heel extreemquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:22 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een kapsalon zonder sla besteldIk zwaai naar dieren.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:22 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een kapsalon zonder sla besteld
Welkom vader renwan ^O^
Loon weer binnen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:14 schreef Geerd het volgende:
Loempia ook op ondertussen ! Lekker aan de Grolsch
Mooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier![]()
Boh waar dan ?quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:30 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik haal wel eens een kapsalon vlakbij renwan in de buurt
STOER HEIk zwaai naar dieren.![]()
Oh bij Asia? Naast het oude Casema gebouw? Nooit gehaald daar, haal zelf bij Kardo altijd op de pletterijkade. Althans dat deed ik tot ik laatst patat uit een airfryer kreegquote:
En mijn kapsalon is met alles erop hoor en extra sambal
Welkom vader renwan ^O^
Ja zal daar wel zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Oh bij Asia? Naast het oude Casema gebouw? Nooit gehaald daar, haal zelf bij Kardo altijd op de pletterijkade. Althans dat deed ik tot ik laatst patat uit een airfryer kreeg
En mijn kapsalon is met alles erop hoor en extra sambalMoeten zij weten![]()
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:10 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme
Nu pas m'n eerste koffie en brood vandaag!!!!!!!!!!
Moeten zij weten![]()
Hier ook hoor!! En zo pils !!!quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:10 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme
Nu pas m'n eerste koffie en brood vandaag!!!!!!!!!!
Ik zwaai naar dieren.![]()
plopquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik neem ook nog een bakkie, ook pas 1 op.Ik zwaai naar dieren.![]()
Nieuwe pc besteld
Welkom vader renwan ^O^
quote:1 x Corsair VS550, 550 Watt voeding
1 x ASUS DRW-24F1MT, DVD-brander
1 x OCZ Trion 150, 240 GB SSD
1 x Corsair 16 GB DDR3L-1600 Kit, Werkgeheugen
1 x Intel® Core i5-6500, 3,2 GHz (3,6 GHz Turbo Boost) socket 1151 processor
1 x Toshiba DT01ACAxxx, 2 TB Harde schijf AFBT02 *
1 x ASUS STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5, Grafische kaart
1 x Sharkoon DG7000 red, Behuizing
1 x Microsoft Windows 10, Software
1 x ASUS B150-PLUS D3, socket 1151 moederbord![]()
![]()
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |