Jep herkenbaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook niet. Herinneringen in de vorm van foto's zouden geen straf zijn.
Er is in ieder geval 1 user minder om te klagen.quote:
Wie, jij?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Er is in ieder geval 1 user minder om te klagen.
Dat denk je.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Er is in ieder geval 1 user minder om te klagen.
Mooi hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vacant
[ afbeelding ]
De OP vind je hier!
[ afbeelding ]
Vacant
hahahahaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:39 schreef Opsonisatie het volgende:
ER KWAM VANOCHTEND EEN JONGEN NAAR MIJ TOE EN STAK ZIJN HANDEN UIT NAAR MIJN HAAR EN ZEI "niet bang worden, niet gillen, niet bang worden!" Natuurlijk werd ik bang én ging ik gillen hihaho.
Er bleek een blaadje in mijn haar te zitten en ik dacht iets ernstigs, insect ofzo.
Ik zeg niet dat dat niet zo is, maar wanneer was zijn laatste post hier?quote:
waarom zoveel moeite erin steken? denk niet dat dat ding echt lang stand gaat houdenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:39 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd voor nieuwe banners, de breedte van een bericht is tegenwoordig 720 ipv. 600.
Hij legde ook nog even uit waarom hij zei dat ik niet bang moest worden en gillen:"Omdat ik een onbekend iemand voor jou ben. Beetje raar toch als ik dan aan je haar ga zitten?"quote:
284628387 jaar geledenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat niet zo is, maar wanneer was zijn laatste post hier?
zijn vocabulaire bevatte niet de woorden: excuseer jongedame, maar er zit een blaadje in uw haar?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij legde ook nog even uit waarom hij zei dat ik niet bang moest worden en gillen:"Omdat ik een onbekend iemand voor jou ben. Beetje raar toch als ik dan aan je haar ga zitten?". Moest wel lachen.
Heb toch niets te doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zoveel moeite erin steken? denk niet dat dat ding echt lang stand gaat houden
Pff nee, wat een prutserquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn vocabulaire bevatte niet de woorden: excuseer jongedame, maar er zit een blaadje in uw haar?
ik ga vanaf nu ook gewoon het haar strelen van vreemde meiden op straat en zeggen dat het een blaadje wasquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn vocabulaire bevatte niet de woorden: excuseer jongedame, maar er zit een blaadje in uw haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |