Wilco was nog wel een leuke renner toen hij debuteerde, maar dat hebben ze er snel uit weten te slaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gesink en Dumoulin waardeer ik wel, Bokkema en Kelderman
maar wel een áardige arrogante kwal!quote:
Ik zie Wilco geen Top 10 rijden dit jaar in de tour eigenlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wilco was nog wel een leuke renner toen hij debuteerde, maar dat hebben ze er snel uit weten te slaan.
Ik erger me zo kapot aan al die klaagzangen en excuses waar het allemaal niet aan moet liggen. Zelfkritiek lijkt het niet te noemen, meer van 'goh we weten waar het aan ligt maar dat is zo treurig eigenlijk dat we er maar een kansloos verhaal omheen verzinnen want misschien is dat net iets minder kansloos'.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gesink is een held.
Mollema en Kelderman hebben het nooit echt kunnen waarmaken nee.
Piti wil alleen nog maar derde wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Piti boos dat mensen niet meerijden.
Ik ook niet, aangezien hij de eerste etappe al zes keer valtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:22 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik zie Wilco geen Top 10 rijden dit jaar in de tour eigenlijk
Die van mij is Remmert Wielinga.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:23 schreef JeMoeder het volgende:
Johnny Hoogerland is altijd nog DE held voor mij.
Nee, want hij gaat waarschijnlijk vallenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:22 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik zie Wilco geen Top 10 rijden dit jaar in de tour eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |