Geen flauw idee of ze dat daar ook meten Arja. Anders gewoon vragen als je nieuwsgierig bentquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:39 schreef Arja het volgende:
Ja justme wat fijn! Heb je een plaatje?
Knifty naar huis![]()
Radhy ik zie alleen maar een vlek
Molo een extra echo, leuk. Ik krijg vrijdag nog een liggingsecho. Zeggen ze dan ook iets over de grootte?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:43 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind 'm wel vrij duidelijk...Maar zie je de discodip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ela is al een poosje stil of niet![]()
Wat is een discodip?quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:51 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Maar zie je de discodip!
Ja, maar wat dat ook is, het wijst in dezelfde hoek als de nub. Ook een meisjes-nub kan een piemelachtige nub hebben (veel meer dan dit nog).quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:51 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Maar zie je de discodip!
Waren die twee emmers niet i.v.m. bevalling?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:41 schreef Amsel het volgende:
Ik bepaal verdorie zelf wel of ik 1 of 2 emmers in huis heb,
Geen idee, ik snap niet hoe dat werkt met bovendruk en onderdruk en wat wel en niet goed is, dus ik onthoud alleen of het goed is of nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:19 schreef Arja het volgende:
Hoe laag is je bloeddruk dan amsel?
De mijne is consequent 100/60, al de hele zwangerschap. Schijnt aan de lage kant te zijn, maar wel prima.
Dat heb ik ook hoor. Daarom was ik benieuwd wat ze dan laag bij jou noemen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:32 schreef Amsel het volgende:
[..]
Geen idee, ik snap niet hoe dat werkt met bovendruk en onderdruk en wat wel en niet goed is, dus ik onthoud alleen of het goed is of niet
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:58 schreef Kiwisoep het volgende:
Hoi allemaal, shame on me. Ik heb jullie nooit laten weten dat onze zoon en broertje geboren is! Geboren op 2 0 mei en zijn naam is D.ean
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:58 schreef Kiwisoep het volgende:
Hoi allemaal, shame on me. Ik heb jullie nooit laten weten dat onze zoon en broertje geboren is! Geboren op 2 0 mei en zijn naam is D.ean
Kiwi gefeliciteeeeeerddd!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:58 schreef Kiwisoep het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |