Achja, de ene doet dat. De andere gaat elk weekend voor 100eu zuipen.quote:
brandt zeker welquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat brand niet toch? nog nooit gezienalleen die vieze papierlappen uit de USA.
Ja dat is iets wat ik helemaal niet doe.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Achja, de ene doet dat. De andere gaat elk weekend voor 100eu zuipen.
quote:
Iemand praat je na PeZuquote:
Ik ben rond de 30 euro per avond kwijt als ik naar de kroeg o.i.d. ga.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Achja, de ene doet dat. De andere gaat elk weekend voor 100eu zuipen.
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja. Ja. Normaliter schijt ik elke morgen, dus begon me zorgen te maken.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gelukt? Opgelucht? Een goede stoelgang is erg belangrijk.
Begrijpelijk na drie dagen, er zijn mensen aan dood gegaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:39 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Ja. Ja. Normaliter schijt ik elke morgen, dus begon me zorgen te maken.
Alles wat was afgestorven heb ik zojuist doorgespoeldquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Begrijpelijk na drie dagen, er zijn mensen aan dood gegaan.
En zo hoort het.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Alles wat was afgestorven heb ik zojuist doorgespoeld.
Weet je hoe lekker dat soms is. Soms hè, niet altijd.quote:
Voornamelijk als je écht dorst hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker dat soms is. Soms hè, niet altijd.
Oke niet verwachtquote:
Of als je net onder een superhete douche vandaan komt en dan een heel koud glas water.quote:
Saaiquote:
Dat valt mee. Haalde dat ook vaak net of nog niet eens. Maar als ik soms hoor wat iedereen uit geeft....quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben rond de 30 euro per avond kwijt als ik naar de kroeg o.i.d. ga.
Hier kost een pilsje 1,80. In de stad dan rond de 2. Als ik er 15 heb gehad dan houdt het wel op.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat valt mee. Haalde dat ook vaak net of nog niet eens. Maar als ik soms hoor wat iedereen uit geeft....of ze doen stoer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |