quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveelheid zegt niet altijd alles.
dp rookt van die skere cheap ass wiet die je nog minder voelt dan de tabak.
Eroxia is een site die ik wel vaak bezoek.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt zo'n Chaturbatetype. MAHL en Dima hebben nog tips.
Aantal keer dat ik een jointje heb gerookt kan ik op twee handen tellen. 8 keer als ik het juist heb.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:26 schreef Zosk het volgende:
Nu lekker af en toe een jointje, maar dat kan ik op twee handen tellen in een jaar.
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWENquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
JA JONGENS GVD NU KRIJG IK ZIN OM UIT MN WERK TE BLOWEEEEEEE
Terecht, ik ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
JA JONGENS GVD NU KRIJG IK ZIN OM UIT MN WERK TE BLOWEEEEEEE
Ben de tel al heel lang geleden kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aantal keer dat ik een jointje heb gerookt kan ik op twee handen tellen. 8 keer als ik het juist heb.
en dan een bekende tegenkomenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eroxia is een site die ik wel vaak bezoek.
Zou extra hard fappen.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveelheid zegt niet altijd alles.
dp rookt van die skere cheap ass wiet die je nog minder voelt dan de tabak.
Ken ik niet. Vind ik wel prima zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eroxia is een site die ik wel vaak bezoek.
ligt er aan wiequote:
Oh das wel dik.quote:
Valt nog mee toch. Niet overdreven veel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Verschillend per avond, over het algemeen 3-4 met zijn tweeën denk ik.
snap sowieso niet waarom mens hun wiet zo mishandelen, met tabakquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Maar ging meer om hoeveelheid vanwege de tabak die er bij komt. Dan heb je wel een indicatie.
Was voor ons genoeg in ieder geval, kost aardig wat iedere maand.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh das wel dik.
[..]
Valt nog mee toch. Niet overdreven veel.
Ja, sowieso.quote:
Lekker relaxed ipv aan zo'n vaper ding lurken. Alsof je dan een terminale bent of een junk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
snap sowieso niet waarom mens hun wiet zo mishandelen, met tabak
Ja 50 eu per week ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was voor ons genoeg in ieder geval, kost aardig wat iedere maand.
puur roken kan toch ook lamme baklapquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker relaxed ipv aan zo'n vaper ding lurken. Alsof je dan een terminale bent of een junk.
Met pijpje? ook beetje junkiestyloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |