serieus gewoon ene live selfie in teh moment zal vast nog wel eens passerenquote:
Okok. Ik kijk wel uit iig. Wel opvraagbaar per dm ofcquote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
serieus gewoon ene live selfie in teh moment zal vast nog wel eens passeren
Ik heb vanaf zondag geen gel in m'n haar meer gedaan en vanaf vorige week dinsdag niet meer geschoren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb nu al voor de zoveelste dag mn haar niet gedaan en me al 2 dagen niet geschoren. Voel me zooo vunzig
Ja maar ik sta nu in een overvolle viszaakquote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb vanaf zondag geen gel in m'n haar meer gedaan en vanaf vorige week dinsdag niet meer geschoren.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok. Ik kijk wel uit iig. Wel opvraagbaar per dm ofc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest even zoeken naar ene pic zonder drank....There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik zie het probleem niet. Heb niet zoveel schaamte.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja maar ik sta nu in een overvolle viszaakvoel me zo jakkiebah
netjesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ehh ja, ik heb een beetje lopen tellen.
Ben je zwanger?quote:
Doe de laatste tijd bijna nooit meer iets in mijn haren, ziet er echt niet meer uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb nu al voor de zoveelste dag mn haar niet gedaan en me al 2 dagen niet geschoren. Voel me zooo vunzig
Begint je verslaving je persoonlijke verzorging te ondermijnen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:19 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
noosy little bugger arent youBen jij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest even zoeken naar ene pic zonder drank....* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
HOU JE BEK GVDquote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Begint je verslaving je persoonlijke verzorging te ondermijnen?
Wow diepe shit dit.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Begint je verslaving je persoonlijke verzorging te ondermijnen?
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:19 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
noosy little bugger arent youwow nee wtf, dit had ik nooit achter je verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest even zoeken naar ene pic zonder drank....![]()
nice man
lol ben je kalendquote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe de laatste tijd bijna nooit meer iets in mijn haren, ziet er echt niet meer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |