dat is een ventquote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, is te zien in haar FoBo
Fotoboek van Maisnon
Thema van dit deel, staat in de OP.quote:
Zoinks! You've taken a wrong turn.quote:
Oh?quote:
ja zag het al imgur loopt te fokkenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoinks! You've taken a wrong turn.
Let's split up, gang. If you're looking for an image, it's probably been deleted or may not have existed at all.
If you are looking for groovy images, visit our gallery!
Of gewoon niet scheren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:41 schreef Germano het volgende:
Zo, klaar. Nu nog even aanwennen om mij 2 keer per week te scheren, anders krijg je straks weer zo'n awkard kleurverschil in je gezicht in de zomer.
Ik heb snor en de rest 5mm.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Jawel, een stoppelbaard staat wel, maar zo'n baard al Pezu staat mij niet.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
ik ben aan het schermen en maak een eendengezicht
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:43 schreef PeZu het volgende:
en natuurlijk heb ik de laatste post in haar fobo....
ja ik dacht al dat is van mijquote:
Dierenquote:Een eigenaar van een kameel in India kwam er op een nogal pijnlijke wijze achter wat er kan gebeuren als je je schip van de woestijn te lang vastgebonden in de brandende zon laat staan. Er heerst momenteel namelijk een hittegolf in India waarbij de thermometer dagelijks ver over de 40 graden celcius knalt en ook kamelen kunnen daar maar verdomd slecht tegen.
knip
De man werd door het dier in zijn nek gegrepen en tegen de grond gesmeten. De kameel begon daarna op het lichaam van de man in te happen en beet hem daarbij zijn hoofd af. Volgens de Times Of India hadden zo'n 25 dorpsgenoten meer dan zes uur werk om de doorgedraaide kameel weer rustig te krijgen. Volgens getuigen had het dier zijn baasje in het verleden ook al eens aangevallen.
Ik ben nu weer glad. 3 dagen baardje is zeg maar mijn persoonlijke max, daarna scheer ik het weg.quote:
Geen idee, niet onder d'r rok gekeken.quote:
Saai hè, zomerstop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |