Vooral deze borsten. Veel beter dan die van Dany of Caricequote:Op maandag 23 mei 2016 22:09 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ach ik ben een man en ik waardeer mooie borsten, maar toch zie ik ze liever niet te vaak zoals in Spartacus. Verder heb ik geen problemen met piemels in beeld, maar ik zat gewoon nog helemaal in die vorige scene en dan opeens vol in beeld
Ik ook niet, maar ik geef Spartacus altijd als voorbeeld voor hoe ik het niet wil zien in een serie.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik ben trouwens een vrouw, maar ik waardeer mooie borsten ook hoorJe zal mij niet snel horen klagen over naakt en seks in GoT.
Spartacus was ik ook heel snel klaar mee inderdaad. Om die reden en het overdreven gebruik van slow-motion.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:30 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik geef Spartacus altijd als voorbeeld voor hoe ik het niet wil zien in een serie.
Wow, dit gaat diep.quote:
night?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zijn alle children of the night nu dood?
Hij heeft zijn eigen ogen, dus ik denk dat hij zichzelf was. Daarvoor, toen ze nog in de grot waren, heeft Bran hem wél gewargd, en op dat moment waarschijnlijk de connectie tussen Wylis en Hodor gemaakt waardoor Wylis z'n eigen dood heeft ervaren.quote:
Mijn favoriete rasquote:Op maandag 23 mei 2016 22:40 schreef Odaiba het volgende:
Ik denk dat de Children of the Forest wel redelijk uitgespeeld zijn.
For the lazy people;quote:Op maandag 23 mei 2016 22:30 schreef xzaz het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ryone_watching_that/
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:40 schreef Odaiba het volgende:
Ik denk dat de Children of the Forest wel redelijk uitgespeeld zijn.
WIKI zegt dat ze uitgestorven zijn. Hun geschiedenis is sowieso al één om niet over naar huis te schrijven.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:30 schreef xzaz het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ryone_watching_that/
Ja goh, laten we ff een nieuw ras maken dat ons van de kaart veegt. Toppie!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
[..]
WIKI zegt dat ze uitgestorven zijn. Hun geschiedenis is sowieso al één om niet over naar huis te schrijven.
"Retiens la porte !"quote:Op maandag 23 mei 2016 22:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..].
Al die vertalers in de stress toen ze deze aflevering voorgeschoteld kregen.
Ze leefden enkel in diepe bossen bij heart trees, maar die zijn allemaal omgehakt in Westeros, behalfe in Winterfell en ten noorden van de muur. Dus ik denk niet dat ze nog een rol gaan spelen als ze nog zouden leven.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
[..]
WIKI zegt dat ze uitgestorven zijn. Hun geschiedenis is sowieso al één om niet over naar huis te schrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Houd de deur tegen!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:45 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
"Retiens la porte !"
"Tiens la porte !"
"Ienlaporte !"
"Enaport"
"Hodor"
Pools is ook een pareltje;
"Wstrzymaj drzwi"
"Wsrzymaj drzw"
"Wsrzym drz"
"Wsrzdrz"
"Hodor"