Vroeger zeiden ze gewoon; Doe eens normaal, anders krijg je geen etenquote:Op maandag 23 mei 2016 22:18 schreef deadprez het volgende:
Hehe nu ook al een topic in LIF over dexamphetamine
Iedereen helemaal in de stress omdat de voorgeschreven speed voor hun kinderen duurder wordt
gouden markt wel eigenlijkquote:Op maandag 23 mei 2016 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
koop met alle ouders in de straat gewoon onsje pep. klaar
beter dan TWD?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:18 schreef Remqo het volgende:
Sws moet iedereen Fear The Walking Dead kijken, doe het voor deadprez hij heeft de hoofdrol
dat kloptquote:
ja over arianaquote:Op maandag 23 mei 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je weer een leuk stukje geschreven daar?
nee ik postte gifje van de oplossing tegen adhd uit south parkquote:Op maandag 23 mei 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je weer een leuk stukje geschreven daar?
SHIT GOT REALquote:Op maandag 23 mei 2016 22:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
hij valt me ook lastig in het GoT-topic in TV
dan moet je werken manquote:Op maandag 23 mei 2016 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
gouden markt wel eigenlijk
misschien moeten we handeltje beginnen
oh jaquote:
Alles is beter dan TWD.quote:
Op z'n minst net zo vermakelijk deadprez in de hoofdrol!quote:
Oh, excuus.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is pas na 5 minuten een toppakill
Vroeger was topickill gewoon na 1 minuut, maar FOK! is niet meer wat het geweest is, 1 minuut zonder posts is nu heel normaalquote:
wij hanteren andere regels dan de rest van FOK!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vroeger was topickill gewoon na 1 minuut, maar FOK! is niet meer wat het geweest is, 1 minuut zonder posts is nu heel normaal
Hans HPLC heeft er zijn beroep van gemaaktquote:Op maandag 23 mei 2016 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vroeger was topickill gewoon na 1 minuut, maar FOK! is niet meer wat het geweest is, 1 minuut zonder posts is nu heel normaal
jepquote:Op maandag 23 mei 2016 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verder wel gelijk, best dood hier.
Ah oke, beetje meer van hetzelfde zeker. Seizoen 2 ben ik gelukkig allang voorbij.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op z'n minst net zo vermakelijk deadprez in de hoofdrol!
TWD seizoen 2 was een zure appel, FTWD valt in die zin best mee.
Het is nu wel half-seizoensfinale
Ken ik nietquote:Op maandag 23 mei 2016 22:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hans HPLC heeft er zijn beroep van gemaakt
Zag dat ik alweer 7 afleveringen achterliepquote:Op maandag 23 mei 2016 22:18 schreef Remqo het volgende:
Sws moet iedereen Fear The Walking Dead kijken, doe het voor deadprez hij heeft de hoofdrol
Aberquote:Op maandag 23 mei 2016 22:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow oke geen hartjes enzo, duidelijk.
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:18 schreef Remqo het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow oke geen hartjes enzo, duidelijk.
Ja echtquote:
je zegt het net alsof het iets slechts isquote:Op maandag 23 mei 2016 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
volgens mij ben jij echt een slechte acteur, veelte eerlijk
Hans weetquote:
nee hoor, maar lijkt me een belemmering bij acterenquote:Op maandag 23 mei 2016 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
je zegt het net alsof het iets slechts is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |