Terechte tienen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee laten we idd alleen maar alleen maar tienen aan de game geven.
Dat hoeftniet nee, maar waarom zou je een 7.5 geven? Hoever zit je in de game (in uren).quote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee laten we idd alleen maar alleen maar tienen aan de game geven.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:31 schreef indiaantje89 het volgende:
WiiU: Een tip voor mensen die moeite hebben met de puzzle in de shrine van HatenoHaha ik was ook achter de cheat in je spoiler gekomen. Vanavond kijken hoe mij vriendin die gaat doen xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muwo Jeem en Chaas Qeta zijn belachelijk. Ik sla al mijn wapens kapot en daarna kan ik hem geen damage meer doen. Gaat veel te snel dood. En dan zijn er gewoon 2 van die bazen :s.
Iemand tips hier? Heb ook geen pijlen meer xD
Vind het heel gaar dat je wapens kapot gaan.. Een zwaard die na 20x slaan kapot is?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al best wat uren , maar een 7,5 is niet een slecht. Ik zou willen dat ik die vroeger altijd haalde op school. Er zijn voor mij teveel minpunten om het een 10/10 te vinden.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat hoeftniet nee, maar waarom zou je een 7.5 geven? Hoever zit je in de game (in uren).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot je bij 2 bepaalde tempels komt :pquote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:12 schreef thedeedster het volgende:
Persoonlijk heb ik geen enkel probleem met wapens die kapot gaan.
Wat mij bij Zelda games vaak iriteerde, was heel veel rupies hebben en weinig de moeite waard om te kopen.
Nu kan je tenminste ook nog eens kostuums kopen. Ninja outfit wordt lang sparen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik geef al mijn rupees uit aan pijlen, ik heb geen idee hoe je potions maakt laat staan überhaupt insecten vangen, heb al recipe voor full heal, zit ik met mijn 4 hartjes![]()
temples zijn leuke puzzeltjes maar om ze nou uitdagend te noemen.,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Mja, is het heel erg anders dan de andere Zelda's?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:06 schreef indiaantje89 het volgende:
- Verhaal vind ik nog niet geweldig
Ik vind de muziek eigenlijk precies bij de vibe passen.quote:- muziek is ook te minimaal
Het is niet meer het simpele button bashen uit vorige delen, dat is waar. Een klein beetje tegenstand kan geen kwaad.quote:- het vecht systeem vind ik nog niet geweldig, zeker in vergelijking met vorige Zelda's niet.
Spelen wij dezelfde game?quote:- ik zie weinig vernieuwende dingen in deze game die ik bij andere games niet hen gezien.
Heb ik eigenlijk geen last van. Ga je wel gewoon rustig door de game?quote:- dankzij het belachelijke weapon durability systeem heb ik vaak geen zin om een gevecht aan te gaan. En..
Ik ben het er wel mee eens dat sommige vijanden behoorlijk overpowered zijn en je je inderdaad kan afvragen of het genoeg oplevert. Heb nu een berg met moblinhorns maar het is maar de vraag of ik ze allemaal nodig ga hebben.quote:- als ik dat doe heb ik totaal niet het idee dat ik er veel beter van word. Als je dan toch al de RPG kant wil opgaan, zorg er in ieder geval dan ook voor een soort leveling systeem. Nu heb ik nog 7 hartjes en ben ik toch door sommige enemy's in 1x dood. Terwijl ik best al wat heb uitgegeven aan armor.
Ik weet niet of het nog komt in de game, maar het zou fijner zijn als je recepten gewoon bijgehouden werden zodat daar ook enigszins een collectable-factor in zat. Voor de rest ben ik het wel met je eens. Rupees zijn zeldzaam en ze vragen best veel voor bijv. alleen maar arrows. Ik zit echt constant zonder pijlen.quote:- Het koken vind ik maar saai, geef mij maar het oude hartjes systeem en ook dat je wat meer rupees vind. 600 rupees voor een skere quest item, kom op zeg.
Aan de ene kant vind ik dat wel vet en zorgt ook voor wat meer diepgang. Maar wanneer je in een open veld staat en om de vijf seconden de staminabar moet loslaten is het wat irritant ja.quote:- overal rekening moeten houden met je stamina bar.
Yup. Heb je de fairy fountain al gevonden?quote:Heb nu een berg met moblinhorns maar het is maar de vraag of ik ze allemaal nodig ga hebben.
Heb ik nog steeds last van. Het is vrij vaag allemaal wat je krijgt aan tips.quote:Op zondag 5 maart 2017 05:48 schreef blessed19 het volgende:
Al die toffe knipogen naar de vorige spellen. Ik zat gister vast omdat ik maar geen plek van een foto kon vinden...
Vandaag maar eens de eerste kerker/beest bezoeken!
quote:Op zondag 5 maart 2017 08:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds last van. Het is vrij vaag allemaal wat je krijgt aan tips.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 maart 2017 08:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]Ja, ik heb zijn tips gehad. Maar nu moet ik er nog zien te komen. Elke keer als ik onderweg ben word ik weer afgeleid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ah, ok! Nou, door zijn tip heb ik het gevonden maar als ik verder ga kom ik een barre kou terecht. En dan ga ik dus telkens dood.quote:Op zondag 5 maart 2017 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik heb zijn tips gehad. Maar nu moet ik er nog zien te komen. Elke keer als ik onderweg ben word ik weer afgeleid.
Ik kwam gisteren wel in een stuk dat té koud was, ook met voedselquote:Op zondag 5 maart 2017 08:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ah, ok! Nou, door zijn tip heb ik het gevonden maar als ik verder ga kom ik een barre kou terecht. En dan ga ik dus telkens dood.
Ik heb in dat dorp met die ouwe taart een dikke jas gekocht. Dat verlaagt de kou met 1 niveau.quote:Op zondag 5 maart 2017 08:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren wel in een stuk dat té koud was, ook met voedselZat ik toen in de buurt? En waar haal je in hemelsnaam fatsoenlijke kleding?
Ah, dan haal ik daar ook een jasquote:Op zondag 5 maart 2017 09:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb in dat dorp met die ouwe taart een dikke jas gekocht. Dat verlaagt de kou met 1 niveau.
Ik heb, naargelang het filmpje ervoor, het idee dat je pas veel later die kou in moet.
Momenteel probeer ik de tempel; de vijf vlammen te halen, maar ik kom er echt niet uit wat ik precies moet doen.
[Edit]
Oh, nvm. Ik dacht te moeilijk...
[/edit]
Zora's domain zoek ik nog! Ik heb de toren in dat gebied niet weten te pakken, dus ik dwaal wat rond en vind her en der weer dingetjes. Schijtspel. Zo ben ik in de zomer nog steeds bezig.quote:Op zondag 5 maart 2017 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, dan haal ik daar ook een jasThnx.
Ik heb zojuist mijn eerste combat shrine gehaald, minor test. Het begin ging wel lekker, maar de laatste klap uitdelen was lastig. Zelfs die mini guardians zijn sterk
Begin ook door mijn voorraad pijlen te raken, en ik ben nu op weg naar Zora's Domain waar het continu regent en ik niets met vuur kan.
Het is pittig, groots en ik vind het geweldig tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |