Ik hoop het niet zeg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:19 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Krijgen we dan het nationale kies het lied voor o2gne voor het eurosongfestival festival?
Dit vind ik dus echt heel erg jammer. Als het nu andersom was en ze waren zelf al gekomen met een goed lied dan was ik echt niet negatief gestemd geweest.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:20 schreef Cee het volgende:
Ze weten het zelf dus pas net dus ze gaan nu heel hard aan het werk om een goed liedje dat past bij hen en het festival te kiezen.
Trijntje all over again mensen.
Nee, ze zeiden dat ze zelf gaan kiezen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:19 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Krijgen we dan het nationale kies het lied voor o2gne voor het eurosongfestival festival?
O god, ze gaan toch niet met een K-pop nummer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:21 schreef iBenny het volgende:
https://ko.wikipedia.org/wiki/O%27G3NE
Waarom hebben ze een Koreaanse pagina op Wikipedia?
Meer qua sound ala Sugababes, Destiny child en Atomic Kittenquote:
https://en.wikipedia.org/wiki/O%27G3NEquote:In June 2016, Jan Smit revealed that Dutch broadcaster AVROTROS will approach O'G3NE to represent the Netherlands in the Eurovision Song Contest 2017.
Hoeft toch niet, mens!! Ik vind het ook wel best, hopelijk met een leuk liedje, zijn best leuke meiden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:24 schreef Guanabana het volgende:
Het eerste wat ik dacht toen ik dit las was 'ojee, dat wordt niet meelezen en -posten op Fok'. Ik weet dat vrijwel iedereen hier O'G3ne hater is, maar ik vind ze wel oke (had liever Waylon solo gehad, maar toch). Weet niet of ik het wel gezellig vind als de meerderheid hier op ze zit te haten![]()
Dusja.
Ze kunnen zingen, ze hebben de looks en waarschijnlijk de ESFvibe wel.
*vlucht weer weg*
Dat er met ze gesproken zou gaan worden wisten wij hier ook al maanden terug.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/O%27G3NE
De rest van de wereld wist het al...
Ik ben ook geen Ogene hater. Ik baal alleen dat ze niet al een goed nummer hebben maar dat dat nu nog verzonnen moet worden. Met AvroTros erbijquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:24 schreef Guanabana het volgende:
Het eerste wat ik dacht toen ik dit las was 'ojee, dat wordt niet meelezen en -posten op Fok'. Ik weet dat vrijwel iedereen hier O'G3ne hater is, maar ik vind ze wel oke (had liever Waylon solo gehad, maar toch). Weet niet of ik het wel gezellig vind als de meerderheid hier op ze zit te haten![]()
Dusja.
*vlucht weer weg*
Oh god... Ze gaan een nummer over 1940-'45 zingen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:24 schreef Cee het volgende:
Maurice op twitter, nu Cornald op 2, vinden het vooral heel mooi dat ze een verhaal hebben.
Want dat had de Oekraïense zangeres vorig jaar ook.
Man, die zong echt valsquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:24 schreef Cee het volgende:
Maurice op twitter, nu Cornald op 2, vinden het vooral heel mooi dat ze een verhaal hebben.
Schei. Uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:24 schreef Cee het volgende:
En dan doen we lekker origineel en noemen het nummer 1944!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh god... Ze gaan een nummer over 1940-'45 zingen?
Of MH17...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan doen we lekker origineel en noemen het nummer 1944!![]()
oh wacht...![]()
Ik vind ze ook echt niet vreselijk hoor, meiden hebben talent en komen sympathiek over en Brabant de gekste en zo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:24 schreef Guanabana het volgende:
Dusja.
*vlucht weer weg*
quote:
Misschien, maar hun moeder is ernstig ziek en een van de drie heeft maar 1 long dus misschien gaat het daar wel over.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh god... Ze gaan een nummer over 1940-'45 zingen?
Top!quote:
Oh, God, zie de bewegingen al die ze er eventueel bij kunnen maken, zoals van het vliegtuig in de luchtquote:
Je bent niet de enige die om moest lachenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:28 schreef MaLo het volgende:
[..]Heel erg, maar ik moest lachen.
Ik kruip nu, mezelf rot schamend, weg in een hoekje.
"One lung, one heart, let's get together and feel allright"quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien, maar hun moeder is ernstig ziek en een van de drie heeft maar 1 long dus misschien gaat het daar wel over.
En dan waterloo noemen en met toiletpotten gooien lekker hollands lekker gek.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Top!![]()
Of, iets minder politiek, 1953.
Dan staan ze straks met zijn drieën, in harmonie, waaiaaiaaiaai te galmen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:29 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Oh, God, zie de bewegingen al die ze er eventueel bij kunnen maken, zoals van het vliegtuig in de lucht. Doe maar niet, laat Anouk maar met een veel beter liedje komen of zo?
Godver.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
"One lung, one heart, let's get together and feel allright"
Beter, zei ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan staan ze straks met zijn drieën, in harmonie, waaiaaiaaiaai te galmen.
Ik zie stroopwafels in de zaal en koekhappen op het podium, DIT KAN NIET MEER MIS!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:31 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan waterloo noemen en met toiletpotten gooien lekker hollands lekker gek.
Ze hebben nog niks, dus alles is nu beter.quote:
Vergeet de draaiorgel nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie stroopwafels in de zaal en koekhappen op het podium, DIT KAN NIET MEER MIS!
2015, de Trijnrampquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Top!![]()
Of, iets minder politiek, 1953.
Vergeet de klompen niet!!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie stroopwafels in de zaal en koekhappen op het podium, DIT KAN NIET MEER MIS!
quote:
Oh ja, met lampjes erin.quote:
Ook met lampjes erin, de Toppers hebben nog wel een adresje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:34 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Vergeet de klompen niet!!!!
Omdat ze daarheen moeten emigreren na een deceptie in mei 2017, omdat ze hier niet meer veilig over straat kunnen zonder boegeroepquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:21 schreef iBenny het volgende:
https://ko.wikipedia.org/wiki/O%27G3NE
Waarom hebben ze een Koreaanse pagina op Wikipedia?
Dat was nog de LAS-tijd. Toen zongen ze foute liedjes in het Nederlands. Nu zijn ze vethip met Engelandse liedjes, strakkere dancemoves en betere op elkaar ingespeelde zingriedeltjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:43 schreef Moira. het volgende:
Allright guys, help me even sympathie vinden voor deze meiden
Ik ken ze alleen als deze kindjes:
En ik heb verder weinig van O'G3NE gehoord. Weet wel dat ze prima kunnen zingen, maar vind 't gewoon een domme bandnaam en sowieso girlgroupsOok weinig visueel pleasing als ik dat even zo mag zeggen.
Dus please, overtuig me zodat ik wel excited kan zijn voor het ESF 2017
Ik ben bang dat ik je hier niet mee kan helpen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:43 schreef Moira. het volgende:
Allright guys, help me even sympathie vinden voor deze meiden
Ik ken ze alleen als deze kindjes:
En ik heb verder weinig van O'G3NE gehoord. Weet wel dat ze prima kunnen zingen, maar vind 't gewoon een domme bandnaam en sowieso girlgroupsOok weinig visueel pleasing als ik dat even zo mag zeggen.
Dus please, overtuig me zodat ik wel excited kan zijn voor het ESF 2017
LAS-tijd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was nog de LAS-tijd. Toen zongen ze foute liedjes in het Nederlands. Nu zijn ze vethip met Engelandse liedjes, strakkere dancemoves en betere op elkaar ingespeelde zingriedeltjes.
Lisa Amy en Shelleyquote:
Ik vrees dat het terecht isquote:Maar ja dat ze nu Engels zingen mag ik hopen iddAlleen 'vet hip, strakke dancemoves' maakt me nog niet echt warm ofzo
Goddamnquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lisa Amy en Shelley
[..]
Ik vrees dat het terecht is
Och, ze hebben in ieder geval nog geen liedje en, naar het lijkt, ook nog niet nagedacht over de act. Helpt dat een beetje?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
GoddamnTrijntje-trauma's all over again. We waren net zo lekker bezig op het ESF
Nja, dan maar hopen dat België het weer leuk doet, die doet het ook tof de laatste tijd
Hopelijk trekt Pannekoek weer wat tofs uit de kast. Wat 'ie toen bij de Common Linnets gedaan heeft ofzo qua act.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, ze hebben in ieder geval nog geen liedje en, naar het lijkt, ook nog niet nagedacht over de act. Helpt dat een beetje?
Ik wil de pret niet drukken, maar de vorige keer dat we een trio met een 3 in hun naam stuurden, eindigden we stijf onderaan...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:59 schreef grazz het volgende:
ontzettend blij![]()
f*ck, we gaan winnen mensen
We mogen hopen dat ze uiteindelijk met een lied komen waarmee zoiets mogelijk is, kan natuurlijk niet met alles.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hopelijk trekt Pannekoek weer wat tofs uit de kast. Wat 'ie toen bij de Common Linnets gedaan heeft ofzo qua act.
Maar goed, ik vrees dat je sowieso al weinig top 10 waardigs eruit zal krijgen als je 3 jonge meiden op het podium zet. Doe gewoon een single act ofzo.
Bohh, iddquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We mogen hopen dat ze uiteindelijk met een lied komen waarmee zoiets mogelijk is, kan natuurlijk niet met alles.
Ze gaan samen met de Avrotros aan het lied werken, dus ik zal al lang blij zijn als het geen muziekfeest-op-het-plein-alle-handjes-in-de-lucht-meezinger wordt. Dan kan Pannecoucke er ook niks meer mee.
Zou niet voor het eerst zijn, dacht ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:05 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Een A-cappela-nummer is zeker not done op het ESF?
Of een gedeelte, ja toch? Ik zit even mee te denken met de AVRO TROSquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou niet voor het eerst zijn, dacht ik.
Da's wel tof idd. Als ze dan maar niet zo met die handjes gaan doen zoals daar..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:05 schreef Em31 het volgende:
Dat 'echoing' is wel origineel, zouden ze wel mee op kunnen vallen.
Vanaf 1:27
Leuk toch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:05 schreef Em31 het volgende:
Het gaat om het liedje!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:08 schreef Voetstappen het volgende:
Die donkere en blonde lijken wel enigszins overgewicht achtig.
Hoop ik ook, alleen niet voor mezelf.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:04 schreef Moira. het volgende:
Laten we maar hopen dat ze met een liedje/act op de proppen komen waar zij vocaal gewoon helemaal los kunnen gaan (want die harmonie zit wel snor) zonder dat het 'vies gay' overkomt met 'vet hippe strakke dancemoves' enzo
Was maar een grapje, wilde niet weer een smiley gebruikenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:10 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Oh ja sorry.
Ook niks mis met overgewicht of vol zijn verder. Maar viel me op.
Ja precies, ze hebben ook veel stukjes waar ze dat 'ontoepasselijk' erin douwen, dat moeten ze dan weer niet doen. Gewoon op de juiste stukken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoop ik ook, alleen niet voor mezelf.
Die harmonie is het enige waarmee ze echt opvallen, dus laten ze dat vooral doen.
(al is dat ook waar ik me het meest aan erger in hun muziek, maar dat offer breng ik dan wel.)
Is al gedaan, door Belgie, een aantal jaren geleden:quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:05 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Een A-cappela-nummer is zeker not done op het ESF?
Dat valt live op een Songfestival-podium totaal niet op. Kan nog zo kunstig zijn, maar je scoort er echt geen extra punten mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:05 schreef Em31 het volgende:
Nounou.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:17 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind dit zo ongelooflijk zelfingenomen en over het paard getilde prinsesjes dat ik nu al aan het hopen ben dat dit net zo treurig wordt als de 3J's.
Ik gun het ze gewoon niet. Ook al komen ze met een fantastisch lied. Ik vind het gewoon niet OK dat we dames sturen die nu nog uit hun bek stinken naar de pik van Daniël Dekker, want op pure kwaliteit als artiest zullen ze niet geselecteerd zijn.
Wow, niet echt super zuiver..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is al gedaan, door Belgie, een aantal jaren geleden:
Dat is denk ik ook de reden dat ze laag zijn geëindigd. De studioversie klinkt een stuk beter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:20 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Wow, niet echt super zuiver..
Ik vinden ze volkomen onsympathiek. Dit is bovendien echt niet het beste wat we kunnen sturen. Krijg er weer heel erg de TROS-inteelt-vibe van wat ons nooit verder dan de halve finale heeft gebracht.quote:
Yes!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:28 schreef Guanabana het volgende:
Het maakt toch niet zoveel uit als er nu nog geen nummer is, of mis ik iets?
Beter dat daar nu goed aan gewerkt gaat worden dan dat ze al een halfslachtig door papa-geschreven nummertje hebben.
Zou ook wel leuk zijn als ze iets met dat echo'ing gaan doen, bedenk ik me nu.
1. Ik weet het ff niet meer? Welk trio was dat? Treble? Ik vind het in ieder geval niet nodig om O'g3ne te vergelijken (of welke artieste dan ook) met iets dat in het verleden gefaald heeft. Country, dance deden het eerder ook barslecht, totdat.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil de pret niet drukken, maar de vorige keer dat we een trio met een 3 in hun naam stuurden, eindigden we stijf onderaan...
Bovendien snap ik het enthousiasme sowieso niet. Wacht eerst het liedje af. Tegen beter weten in hoop ik op iets moderns en gewaagds.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:26 schreef grazz het volgende:
Thumbs up voor hun instelling. Mee doen om te winnen. M.i. de juiste instelling.
Trijntje all over again? Hmm, nee. Trijntje deed mee omdat het haar wel leuk leek of iets dergelijks, maar niet om te winnen. Trijntje had vrij weinig voorbereid. Tuurlijk, we moeten het nog ff afwachten, maar zoals O'g3ne altijd heeft aangegeven willen zij alles tot in de puntjes hebben geregeld. Dat geeft mij in ieder geval vertrouwen. Deze dames nemen het nu al serieuzer dan Trijntje.
Lied is gewoon afwachten. Als ik hoor wat ze met bepaalde nummers doen (covers) of hoe ze eigen nummers live brengen dan heb ik verschillende keren wow-momentjes gehoord. Ik hebthet al vaker gezegd, maar ze hebben maar 1 goed nummer nodig en dat is niet onmogelijk. Ga lekker shoppen dames, maakt me echt geen drol uit. Het moet gewoon een goed / winnend lied zijn. Ik persoonlijk hoop op een Change will come-achtig lied....dat kunnen ze goed. Uptempo ben ik minder fan van.
[..]
Yes!
[..]
1. Ik weet het ff niet meer? Welk trio was dat? Treble? Ik vind het in ieder geval niet nodig om O'g3ne te vergelijken (of welke artieste dan ook) met iets dat in het verleden gefaald heeft. Country, dance deden het eerder ook barslecht, totdat.....
2. Dat zelfde kan gezegd worden over de negatieve reacties toch? Wacht eerst het liedje af.
De keuze voor O'G3NE sluit feilloos aan op de heersende muziekcultuur in Nederland (of beter gezegd: het chronische gebrek aan een goede muziekcultuur). In Nederland ben je een grote ster als je in een meezingprogramma andermans liedjes nazingt. Nederland is de grote roerganger van programma's als Idols en The Voice, waar het alleen nog maar draait om goed kunnen zingen. Waarbij "goed" staat voor zo overdreven en spectaculair mogelijk. Een programma als "Beste Zangers" wordt prime time uitgezonden, nieuwe muziek moet je met een vergrootglas zoeken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vinden ze volkomen onsympathiek. Dit is bovendien echt niet het beste wat we kunnen sturen. Krijg er weer heel erg de TROS-inteelt-vibe van wat ons nooit verder dan de halve finale heeft gebracht.
Douwe Bob deed vorig jaar ook mee om te winnen. Helaas kwam hij niet op de proppen met een winnend liedje. Hij was ook nog echt hevig teleurgesteld ook, terwijl het zo klaar als een klontje was dat Nederland niet in de Top 3 zou eindigen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:26 schreef grazz het volgende:
Thumbs up voor hun instelling. Mee doen om te winnen. M.i. de juiste instelling.
Trijntje all over again? Hmm, nee. Trijntje deed mee omdat het haar wel leuk leek of iets dergelijks, maar niet om te winnen. Trijntje had vrij weinig voorbereid. Tuurlijk, we moeten het nog ff afwachten, maar zoals O'g3ne altijd heeft aangegeven willen zij alles tot in de puntjes hebben geregeld. Dat geeft mij in ieder geval vertrouwen. Deze dames nemen het nu al serieuzer dan Trijntje.
Lied is gewoon afwachten. Als ik hoor wat ze met bepaalde nummers doen (covers) of hoe ze eigen nummers live brengen dan heb ik verschillende keren wow-momentjes gehoord. Ik hebthet al vaker gezegd, maar ze hebben maar 1 goed nummer nodig en dat is niet onmogelijk. Ga lekker shoppen dames, maakt me echt geen drol uit. Het moet gewoon een goed / winnend lied zijn. Ik persoonlijk hoop op een Change will come-achtig lied....dat kunnen ze goed. Uptempo ben ik minder fan van.
De 3JS...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:26 schreef grazz het volgende:
1. Ik weet het ff niet meer? Welk trio was dat? Treble? Ik vind het in ieder geval niet nodig om O'g3ne te vergelijken (of welke artieste dan ook) met iets dat in het verleden gefaald heeft. Country, dance deden het eerder ook barslecht, totdat.....
Ik ben niet zozeer negatief over O'G3NE, ik ben negatief over de manier waarop dit weer bekonkeld is. Weer geen Nationaal Songfestival, weer een paar mensen die ergens in een achterkamertje alles bepalen. Weer ons lot handen gelegd van een paar mensen - en dan maar hopen op een goede uitkomst. Weer geen kans voor songwriters, producers en artiesten om mee te doen en om het publiek voor zich te winnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:26 schreef grazz het volgende:
2. Dat zelfde kan gezegd worden over de negatieve reacties toch? Wacht eerst het liedje af.
Precies ja. Mooi zingen is volgens veel mensen met zoveel mogelijk volume zingen en met een pijnlijk gezicht gebaartjes maken. Dat is natuurlijk je reinste onzin. Muziek is zoveel meer dan een talentenjachtje en een beetje covers zingen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De keuze voor O'G3NE sluit feilloos aan op de heersende muziekcultuur in Nederland (of beter gezegd: het chronische gebrek aan een goede muziekcultuur). In Nederland ben je een grote ster als je in een meezingprogramma andermans liedjes nazingt. Nederland is de grote roerganger van programma's als Idols en The Voice, waar het alleen nog maar draait om goed kunnen zingen. Waarbij "goed" staat voor zo overdreven en spectaculair mogelijk. Een programma als "Beste Zangers" wordt prime time uitgezonden, nieuwe muziek moet je met een vergrootglas zoeken.
Huppelkutjes zonder eigen mening die totaal niet weten waar het allemaal naar toe moet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:17 schreef Cee het volgende:
Ze praten in ieder geval heel hyper en ze vinden dat Nederland zo veel voor de wereld heeft gedaan dat ze het als hun missie zien om het festival naar Nederland te halen. Oké.
Allemaal heel leuk maar ik denk dat dit het net niet word. Met een beetje geluk halen we de top 5. Had liever Dotan gehad. Maar goed: Succes!!twitter:NOS twitterde op zaterdag 29-10-2016 om 18:09:22De zussen van O'G3NE zijn zelfverzekerd: "Het wordt tijd dat Nederland wint, we zien het als een missie."… https://t.co/whwgmulEMf reageer retweet
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil de pret niet drukken, maar de vorige keer dat we een trio met een 3 in hun naam stuurden, eindigden we stijf onderaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |