Die week heeft de grootste gemene deler er dus geen verstand vanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:03 schreef Sked het volgende:
De vergelijking met de TdF is sowieso niet eerlijk, want die drie weken heeft iedereen verstand van fietsen
En toen Michele op kop kwam zat echt iedereen te roepen om z'n moeder, Nibali en Balberde incluis. Krachtwijk uiteraard niet, die zat te lachen in zijn wiel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dat had ik niet mee gekregen, ik heb alleen de laatste 30 km gezien en toen reed Scarponi al aan kop![]()
Het is inderdaad te hopen dat Kruijswijk zijn sterke derde week nog steeds in de benen heeft
Als je alleen naar de klassering kijkt kom je niet zover natuurlijk. In die 19de etappe kwam Kruijswijk binnen met de groep favorieten en heeft hij zijn diensten bewezen aan Gesink. De eerste bergrit eindigt hij op minimaal 5 minuten van diezelfde favorieten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:00 schreef wimderon het volgende:
j toen kennelijk een beter gevoel had kan ik niet zo veel mee, de uitslagen staven dat niet.
2015 is lastiger. Hij kwam daar uit een zware Giro (voor de Tour alleen het NK gereden) en Lotto ging van start met drie andere mannen voor het klassement. Als ik nu een interview teruglees zegt hij na de 18e etappe dat hij beter wordt. Maar in die rit werd hij 34e, terwijl hij in de eerste bergetappe (rit 10) ongeveer op dezelfde plaats eindigde (32e).In de 20e etappe werd hij dan nog 19e. Moet je daar dan uit concluderen dat de derde week veel beter was dan daarvoor?
Chaves klimt minstens op hetzelfde niveau als Kruijswijk. Die zou best 's kunnen verrassen in de slotweek.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mensen mensen, alleen dikke pech, ziekte of een val kan Kruijsgod nog van de winst afhouden. Ik zie een Nibali in deze vorm niet even die achterstand goed maken.
Tenzij die op een kuurtje is natuurlijk.
Die zou wel wat tijd kunnen winnen idd, maar verwacht eigenlijk niet dat die opeens 2 minuten gaat pakkenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Chaves klimt minstens op hetzelfde niveau als Kruijswijk. Die zou best 's kunnen verrassen in de slotweek.
Maar gaat die aanvallen of is hij ook blij met een fantastische plek 2?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Chaves klimt minstens op hetzelfde niveau als Kruijswijk. Die zou best 's kunnen verrassen in de slotweek.
Plus Chaves heeft niet bepaald de ploeg van een Nibali of Valverde.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Maar gaat die aanvallen of is hij ook blij met een fantastische plek 2?
Om 2 minuten goed te maken moet je echt risico gaan nemen.
Dit heeft hij letterlijk gezegd?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:38 schreef Slobeend het volgende:
Het komt helemaal goed met Djumbo jongens. Tjallingii: "Als je je voorbereidt, kun je alvast wat dingen voorbereiden. Ik denk dat dat het belangrijkste is, dat we gewoon voorbereid zijn op bepaalde scenario's die kunnen gebeuren, zodat we een bepaald voorbedacht idee kunnen hanteren."
SCHROEIEN!!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:53 schreef Koffieplanter het volgende:
De week van Bananito is officieel begonnen.
#rozewolkquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/210(...)-trui-als-groep.html
Afgezet na 45 seconden, wat vreselijkquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/210(...)-trui-als-groep.html
Samen met Pirazzi (die door Ducrot "De Italiaanse klimmer" werd genoemd). Of Kudus natuurlijkquote:
Dat hoeft ook niet in één keer natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Die zou wel wat tijd kunnen winnen idd, maar verwacht eigenlijk niet dat die opeens 2 minuten gaat pakken
Kruijswijk gaat echt niet op zijn plaat alleen omdat ik denk dat hij gaat winnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:28 schreef Bugno het volgende:
Wordt lekker gejinxt hier. Ik weet bij wie ik moet zijn als Krachtwijk valt, instort of 7 keer lek rijdt
Tankwie?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Altijd leuk om na 2 weken even de startlijst te bekijken en te zoeken naar "onopvallende" renners:
6 HOULE Hugo
31 SENNI Manuel
48 BETTIOL Alberto
76 KONOVALOVAS Ignatas Lithuania
77 LE GAC Olivier
79 VAUGRENARD Benoīt
83 ERSHOV Artur
88 SEROV Alexander
135 STACCHIOTTI Riccardo
142 BEWLEY Sam
174 CASTELIJNS Twan
177 TANKINK Bram
196 POLJANSKI Pawel
202 ALAFACI Eugenio
218 MARTINEZ Daniel Felipe
Ook deze jongens schijnen mee te rijden.
Castelijns onbekend noemen, dan begrijp je er heel weinig van.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Altijd leuk om na 2 weken even de startlijst te bekijken en te zoeken naar "onopvallende" renners:
6 HOULE Hugo
31 SENNI Manuel
48 BETTIOL Alberto
77 LE GAC Olivier
79 VAUGRENARD Benoīt
83 ERSHOV Artur
88 SEROV Alexander
135 STACCHIOTTI Riccardo
142 BEWLEY Sam
174 CASTELIJNS Twan
177 TANKINK Bram
196 POLJANSKI Pawel
202 ALAFACI Eugenio
He Boezeidekoe, zit er eigenlijk zand of lucht in een band?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
6 HOULE Hugo
31 SENNI Manuel
48 BETTIOL Alberto
77 LE GAC Olivier
79 VAUGRENARD Benoīt
83 ERSHOV Artur
88 SEROV Alexander
135 STACCHIOTTI Riccardo
142 BEWLEY Sam
174 CASTELIJNS Twan
177 TANKINK Bram
196 POLJANSKI Pawel
202 ALAFACI Eugenio
Waar heb ik of een andere user beweerd dat Castelijns onbekend is?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Castelijns onbekend noemen, dan begrijp je er heel weinig van.
He Bugno, was Bugno een Italiaanse of Spaanse wielrenner?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:52 schreef Bugno het volgende:
[..]
He Boezeidekoe, zit er eigenlijk zand of lucht in een band?
madquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
He Bugno, was Bugno een Italiaanse of Spaanse wielrenner?
Ja, en in de afdaling van de Giau werd hij er nog afgereden door Scarponi.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel eens een goed gat geslagen in een afdaling.
Lijkt me wel, maar 130 kmquote:
13.40 vertrekquote:
Onopvallend dan. Alsnog, Twan beledig je niet zomaar!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Waar heb ik of een andere user beweerd dat Castelijns onbekend is?
't is dat Kruijswijk nu toevallig in het roze staat, anders was het Castelijnstijd.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Onopvallend dan. Alsnog, Twan beledig je niet zomaar!
Is er nog een Eritreeėr in koers?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:30 schreef Mani89 het volgende:
Het is vandaag Eritrese vrijheidsdag jongens. #KUDUS #zwartpaard
quote:
Ow, Merhawi, nooit van gehoordquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:42 schreef Mani89 het volgende:
KUDUS staat inmiddels op een uur van de witte trui, zou R_R het nog zien zitten? Wat een kenner die man.
Is ook een hele matige, onopvallende renner. Gelijk weer vergeten.quote:
Precies, gewoon even de puntjes ophalen op de Agnello en de Bonnette en die trui is binnenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:46 schreef MaleDuck het volgende:
Promoten dat Tjallingi voor het rood moet gaan!
Hij staat vierde in dat klassement!!!
Dat is blauw, Hans.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:48 schreef Bugno het volgende:
[..]
Precies, gewoon even de puntjes ophalen op de Agnello en de Bonnette en die trui is binnen
#samentruienverzamelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |