Is ooit wel te hopen voor jequote:Op maandag 23 mei 2016 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook het gevoel dat ik oud begin te worden
Je wist het best, maar bleef toch hopen. Logisch.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:44 schreef ToT het volgende:
Goh ik zie wel meerdere nummers van deze band die goed bij dit thema zouden passen.En toeval dat ik de vorige shows meerdere nummers achter elkaar draaide met "Ohne dich" als titel?
I think not!
Da's ook weer waarquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
(ik zat bij mijn vriendin en zei keek in mijn spotify alleen maar van die nummers over single zijn
Op de brommer komt het ook hard aan hoor.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's ook weer waar
Een ex-klasgenoot van de lagere school heeft zichzelf op 23-jarige leeftijd om een boom gevouwen met zijn auto en zijn dronken harses. Gelukkig ben ik niet zo dom te gaan autorijden met drank op.
Hij heeft, volgens de politie, geen pijn gehad.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op de brommer komt het ook hard aan hoor.
Ja ik zei al tegen een aantal mensen dat dit gewoon een laatste poging was. Ik heb haar ook al herhaaldelijk gezegd dat ik dacht dat ze op het laatste moment toch niet zou komen, maar sowieso al zou ze wel komen, dan zouden we er toch niet uit gekomen zijn met de problemen.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je wist het best, maar bleef toch hopen. Logisch.
Dat is een hele beste klap geweest dan.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft, volgens de politie, geen pijn gehad.
Yup, dat was echt zo'n typ van "ach, ikkan nowwel rijje hoow!"quote:Op maandag 23 mei 2016 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een hele beste klap geweest dan.
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Yup, dat was echt zo'n typ van "ach, ikkan nowwel rijje hoow!"
Magoe, ik mocht hem sowieso al niet, dus ik kan er geen traan om laten. Hufter.
Dan nog een geluk dat ie alleen zichzelf te pletter gereden heeftquote:Op maandag 23 mei 2016 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zelfs de boom heeft het overleefdquote:Op maandag 23 mei 2016 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan nog een geluk dat ie alleen zichzelf te pletter gereden heeft
Maar zonder enige verklaring, op deze manierquote:Op maandag 23 mei 2016 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zei al tegen een aantal mensen dat dit gewoon een laatste poging was. Ik heb haar ook al herhaaldelijk gezegd dat ik dacht dat ze op het laatste moment toch niet zou komen, maar sowieso al zou ze wel komen, dan zouden we er toch niet uit gekomen zijn met de problemen.
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zelfs de boom heeft het overleefd
Het was al een behoorlijke waslijst ja. Erg spijtig.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zei al tegen een aantal mensen dat dit gewoon een laatste poging was. Ik heb haar ook al herhaaldelijk gezegd dat ik dacht dat ze op het laatste moment toch niet zou komen, maar sowieso al zou ze wel komen, dan zouden we er toch niet uit gekomen zijn met de problemen.
Ja ik weet wel dat het echt heel erg moeilijk voor haar was om een keuze te maken, maar ik stond duidelijk op de 4e plek van haar lijstje van belangrijke dingen in het leven.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar zonder enige verklaring, op deze manier
Kutwijfen jou niet waard
Oh, daar ging dan niets aan verloren. Het zal je kind zijn in plaats van een boom.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoeraquote:Op maandag 23 mei 2016 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zelfs de boom heeft het overleefd
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:53 schreef Fogel het volgende:
You walk away - Blutengel past vast ook wel in het thema.
Exact, dit is ronduit schofterig.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Zonder verklaring vind ik ook verre van netjes, om het maar even behoorlijk te bagatelliseren.
Je kan op z'n minst een berichtje sturen met íets van een uitleg. Dat is wel zo fair voor de ander.
Ja, en dan heb ik mij nog netjes uitgedrukt. Wat ik in gedachten had kan mijn een ban opleveren.quote:
Die wilde al heel lang niet meer, lekker iedereen aan het lijntje houden en nu puntje bij paaltje moet komen, verdwijnt ze in het niets. Heerlijk die 'liefde' ver weg...quote:Op maandag 23 mei 2016 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Zonder verklaring vind ik ook verre van netjes, om het maar even behoorlijk te bagatelliseren.
Je kan op z'n minst een berichtje sturen met íets van een uitleg. Dat is wel zo fair voor de ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |