quote:Op maandag 23 mei 2016 21:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
De helft van de tijd ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kappen nou met al die relatie toestanden hier...
Ja, daar heb ik geen last meer vanquote:Op maandag 23 mei 2016 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Kappen nou met al die relatie toestanden hier...
Een keyboard?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
welke gebruik je ?
verder is een simpele midi controlor nooit een overbodige luxe(zoals een keyboard)
géén luxequote:Op maandag 23 mei 2016 21:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
welke gebruik je ?
verder is een simpele midi controlor nooit een overbodige luxe(zoals een keyboard)
quote:
Moggequote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
De helft van de tijd ja.Aiiiiii, damn........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
als het maar knoppen heeft en geprogrameerd kan woorden.
Tante Til had toch nooit een vent?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé tante Til!
Ben jij nog verliefd, verloofd en/of getrouwd?
Dat dat wel even duidelijk is...
Je draait muziek voor een radiostation, je gaat niet bij de Josti band spelen...quote:Op maandag 23 mei 2016 21:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
als het maar knoppen heeft en geprogrameerd kan woorden.
zal ik henkelientje maar naar het topic laten komenquote:Op maandag 23 mei 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé tante Til!
Ben jij nog verliefd, verloofd en/of getrouwd?
Dat dat wel even duidelijk is...
Ik kan prima zonder draaien hoorquote:
Nee, ik geloof je zo ook wel, af en toe...quote:Op maandag 23 mei 2016 21:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
zal ik henkelientje maar naar het topic laten komen
toch vind ik 2 play buttens niet vervelend(al ga ik morgen als stufie er is een kontrol S5 kopen)quote:Op maandag 23 mei 2016 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je draait muziek voor een radiostation, je gaat niet bij de Josti band spelen...
* Fogel geeft tail wat bier ter bevordering van correcte spellingquote:Op maandag 23 mei 2016 21:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
toch vind ik 2 play buttens niet vervelend(al ga ik morgen als stufie er is een kontrol S5 kopen)
Wat moet je dan met een keyboard?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
toch vind ik 2 play buttens niet vervelend(al ga ik morgen als stufie er is een kontrol S5 kopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |