Kan die ook op je lijst.quote:Op maandag 23 mei 2016 08:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deze ken ik volgens mij nog niet.
Het is geen spul dat iedereen goed vindt dit.quote:Op maandag 23 mei 2016 08:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ghetto Funk Allstars - The Icons was de laatste.
Ben je nog heel?quote:Op maandag 23 mei 2016 08:41 schreef just me het volgende:
Zo, eerste aanvaring voor vandaag weer gehad![]()
happy Monday
quote:
* just me is stoer hèquote:
Heb aardig ruzie gehad soms met leraren.quote:Op maandag 23 mei 2016 08:51 schreef just me het volgende:
[..]
* just me is stoer hè
het was via de telefoon, lekker makkelijk van die ouder
quote:Op maandag 23 mei 2016 08:51 schreef just me het volgende:
[..]
* just me is stoer hè
het was via de telefoon, lekker makkelijk van die ouder
Black Betty opzetten tijdens Duitse les konden ze ook al niet waarderen.quote:Op maandag 23 mei 2016 08:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb aardig ruzie gehad soms met leraren.
Mijn ouders moesten op lagere school al langskomen omdat ik het systeem op mijn manier had misbruikt.quote:Op maandag 23 mei 2016 08:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Black Betty opzetten tijdens Duitse les konden ze ook al niet waarderen.
Je was destijds al bezig met inroosteren?quote:Op maandag 23 mei 2016 09:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn ouders moesten op lagere school al langskomen omdat ik het systeem op mijn manier had misbruikt.
Ja en creatief de antwoorden alvast opzoekenquote:Op maandag 23 mei 2016 09:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je was destijds al bezig met inroosteren?
quote:Op maandag 23 mei 2016 09:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en creatief de antwoorden alvast opzoeken
Thuis?quote:Op maandag 23 mei 2016 09:07 schreef MaryMouse het volgende:
Toepasselijk nummer voor deze regenachtige werkdag
Nee, op kantoorquote:
Weet niet hoor, maar erin zitten lijkt me wat comfortabeler in plaats van óp kantoor. Al die wind en zo.quote:
De regen is vervelenderquote:Op maandag 23 mei 2016 09:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar erin zitten lijkt me wat comfortabeler in plaats van óp kantoor. Al die wind en zo.
Jazekerquote:Op maandag 23 mei 2016 09:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Zwarte UFO doet het toch weer?
Dat was niet de bedoeling.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:15 schreef MaryMouse het volgende:
Piet, wat draai je nu Yazoo of Royskopp? Of draai je ze bewust door elkaar?
Ik had mijn oortje maar even uitgedaan, was niet echt prettig luisterenquote:
Het is weer hersteld volgens mij.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had mijn oortje maar even uitgedaan, was niet echt prettig luisteren
Ja, ik luister inmiddels weerquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 09:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ook anders was ie nooit in de playlist gekomen.
Waarschijnlijk oude CD zonder tags nog.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je zal het wel vaker hebben met zo'n enorme lading aan muziek.
Wel kwaliteit.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En gewoon door blijven draaien tot 12 uur.
Afspraken een halve dag verzet.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts werd wakker en wist precies hoe laat het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |