Het was idd heel anders dan je normale repertoire!quote:Op maandag 23 mei 2016 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, dat was van het padje af. Bedankt voor het volhouden van één en ander.
Ik had daar zowaar geen enkele moeite mee, OK, in het begin mochten flink wat maten ingekort wordenquote:Op maandag 23 mei 2016 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, dat was van het padje af. Bedankt voor het volhouden van één en ander.
YW babe.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
Ow,
He dank je lieve Lucky
Overgangetje naar Piet Piraat
Beetje wel hè.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was idd heel anders dan je normale repertoire!
Ja, het duurde allemaal te lang, maar BPM kwam niet lekker overeen dus heb ik het meeste maar laten lopen.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had daar zowaar geen enkele moeite mee, OK, in het begin mochten flink wat maten ingekort worden
Dan wens ik je alvast een heerlijke nachtrust toe.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
Gave remix dit
Ow, ik moet werken vandaagdus zo echt gaan slapen
Hehehe hee trussies meid!quote:Op maandag 23 mei 2016 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
Gave remix dit
Ow, ik moet werken vandaagdus zo echt gaan slapen
Leuk toch wel R49quote:Op maandag 23 mei 2016 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De lijst met 'nieuwe' muziek begint weer aardig te groeien.
Ow ja, ik moet slapen gaanquote:
Toedels.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
Dank Piet voor de in slaap kom muziekjes![]()
Muis er tussen uit knijpt![]()
Goed bezig, die Knokquote:Op maandag 23 mei 2016 01:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok heeft me in de loop der tijd toch een kwak jingles ingesproken, heel bar. De één nog fraaier dan de andere.
Hij is alweer tijdje zoek?quote:Op maandag 23 mei 2016 01:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok heeft me in de loop der tijd toch een kwak jingles ingesproken, heel bar. De één nog fraaier dan de andere.
Hoe krijg je alles vals toch tot goed nummer.quote:Op maandag 23 mei 2016 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Minimalistische reggae inclusief vals orgeltje.
Naja, zoek niet, maar hij had het wat betreft nieuws over mensen die hem dierbaar zijn even beter kunnen treffen.quote:
Vibes?quote:Op maandag 23 mei 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe krijg je alles vals toch tot goed nummer.
Ik volg soms ook hele delen niet en scroll later en soms dagen later er pas doorheen.quote:Op maandag 23 mei 2016 01:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Naja, zoek niet, maar hij had het wat betreft nieuws over mensen die hem dierbaar zijn even beter kunnen treffen.
Vervelend voor hem. Mocht hij meelezen: ik wens hem sterkte.quote:Op maandag 23 mei 2016 01:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Naja, zoek niet, maar hij had het wat betreft nieuws over mensen die hem dierbaar zijn even beter kunnen treffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |