alsof jij dat had gedaanquote:Op zondag 22 mei 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel watje dat je niet durft te zeggen
Zeer kut idd.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
7 jaar gehad? fucked up he. ik had 5 jaar. lastige shit
en ook serieuzer met school anders had ik nu wel hbo gehad mja skitta toch
ja ben geen achterbakse jongen itt het volk hier blijktquote:Op zondag 22 mei 2016 22:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alsof jij dat had gedaan![]()
ik had gewoon meegeluld met die gast, haha ja welke kneus doet nou zeg, asociaal
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jezelf gewoon dit soort shit vertellen toch
Waarom zou school geen genieten kunnen zijn?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
waarom zou je als je shit opnieuw kon doen kiezen voor minder genieten en meer school en zo
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom zou school geen genieten kunnen zijn?
Minder genieten sowieso niet. Maar ik had wel beter met school kunnen omgaan.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
waarom zou je als je shit opnieuw kon doen kiezen voor minder genieten en meer school en zo
ja ik ook hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 22:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Minder genieten sowieso niet. Maar ik had wel beter met school kunnen omgaan.
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vertel mezelf dit soort shit ook altijd hoor daar niet van
nee hoor dan nog nietquote:Op zondag 22 mei 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik denk altijd van als ik anders mijn entree op fok had gemaakt had ik willoow sowieso gehad maar ja weet je jammer dan zo gaan die dingen
in theorie zou het mogelijk moeten zijnquote:
ja jij doet opleiding opendeuren intrappen, daar zijn al veel fokkers op afgestudeerdquote:Op zondag 22 mei 2016 22:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga wel lekker eigenlijk met school. En alles.
theorie is voor mensen die nooit buiten komenquote:Op zondag 22 mei 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
in theorie zou het mogelijk moeten zijn
Je hebt je pener nog, dat dan weer welquote:Op zondag 22 mei 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik denk altijd van als ik anders mijn entree op fok had gemaakt had ik willoow sowieso gehad maar ja weet je jammer dan zo gaan die dingen
uhuquote:Op zondag 22 mei 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja jij doet opleiding opendeuren intrappen, daar zijn al veel fokkers op afgestudeerd
2 dingen waar ze me niet in krijgen. Onderzeeërs en mijnen.quote:
is dus wel echt helemaal jouw dingquote:Op zondag 22 mei 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
theorie is voor mensen die nooit buiten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |