Sommige mensen bekogelen met popcornquote:Op zondag 22 mei 2016 22:49 schreef Willoow het volgende:
Wat zouden jullie veranderen dan als je tijd over kon doen?
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sommige mensen bekogelen met popcorn
Was een keer ladder zat op de fiets naar een kermis en reed vol op een geparkeerde auto. Vol met m'n voorwiel tussen de voorband van de auto en z'n wielkast. Met een goden kracht op de motorkap en je kon precies zo m'n silhouet zien zitten ;s. Had geen papiertje bij me om even naam + telefoonnummer achter te laten en sws te dronken dus tja, toedeletokus.quote:
Jaquote:
Sommige shit, als ik dat eerder had geweten was ik nu rijker geweestquote:Op zondag 22 mei 2016 22:49 schreef Willoow het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]komt heel anders over als jij dat zegt
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
oh met de kennis die ik nu heb? nee dan zou ik jaren geleden al mijn geld hebben gelegd in apple
Dan had ik je niet gemeet afgelopen novemberquote:
hahahah gvdquote:Op zondag 22 mei 2016 22:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Was een keer ladder zat op de fiets naar een kermis en reed vol op een geparkeerde auto. Vol met m'n voorwiel tussen de voorband van de auto en z'n wielkast. Met een goden kracht op de motorkap en je kon precies zo m'n silhouet zien zitten ;s. Had geen papiertje bij me om even naam + telefoonnummer achter te laten en sws te dronken dus tja, toedeletokus.
Half jaar later ben ik in die zelfde buurt op een verjaardag. Hele avond staan ouwe hoeren met iemand uit de straat, was instant m'n beste vriend. Tegen het einde van die verjaardag werden er een aantal anekdoktes opgehaald. Die kerel: 'weet nog goed met de kermis vorig jaar, verdomme 1000 euro schade aan m'n auto, hele motorkap in de kreukels.'
Nog een biertje gehaald voor de beste kerel en naar huis gegaan.
Nooit met mijn ex gaan praten.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:49 schreef Willoow het volgende:
Niemand had kunnen voorspelen dat kerosine stalen balken kan doen smelten idd.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sommige shit, als ik dat eerder had geweten was ik nu rijker geweest.
whehehequote:Op zondag 22 mei 2016 22:52 schreef zeer het volgende:
[..]
Niemand had kunnen voorspelen dat kerosine stalen balken kan doen smelten idd.
wel watje dat je niet durft te zeggenquote:Op zondag 22 mei 2016 22:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Was een keer ladder zat op de fiets naar een kermis en reed vol op een geparkeerde auto. Vol met m'n voorwiel tussen de voorband van de auto en z'n wielkast. Met een goden kracht op de motorkap en je kon precies zo m'n silhouet zien zitten ;s. Had geen papiertje bij me om even naam + telefoonnummer achter te laten en sws te dronken dus tja, toedeletokus.
Half jaar later ben ik in die zelfde buurt op een verjaardag. Hele avond staan ouwe hoeren met iemand uit de straat, was instant m'n beste vriend. Tegen het einde van die verjaardag werden er een aantal anekdoktes opgehaald. Die kerel: 'weet nog goed met de kermis vorig jaar, verdomme 1000 euro schade aan m'n auto, hele motorkap in de kreukels.'
Nog een biertje gehaald voor de beste kerel en naar huis gegaan.
Had mij ook weer nachtmerries gescheeldquote:Op zondag 22 mei 2016 22:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan had ik je niet gemeet afgelopen november
7 jaar gehad? fucked up he. ik had 5 jaar. lastige shitquote:Op zondag 22 mei 2016 22:51 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nooit met mijn ex gaan praten.Fucking 7 jaar van mijn leven.
En wat serieuzer met school omgegaan.
ach is toch leuke herinneringquote:
Wat zalwel zei, aandelen apple.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |