argumenten of gtfoquote:Op zondag 22 mei 2016 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op je 33ste is het gewoon zielig om nog wekeliks drugs te doen.
albert hofmann werd 100+quote:Op zondag 22 mei 2016 22:32 schreef deadprez het volgende:
alexander shulgin zat tot zijn 80ste ofzo aan de druks niks mis mee
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Toeter toeter toeter toeter toeterrrrr dimmak vliegt af van zijn scooterrrr
Sorry
ahwquote:Op zondag 22 mei 2016 22:33 schreef NoelGallagher het volgende:
soms denk ik wel eens wat een kankerleven zeg mja, gewoon weer doorgaan toch betere tijden dit dat zus zo
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:33 schreef Remqo het volgende:
Ik ken toevallig ook iemand die vorig jaar een ongelukje had met z'n scooter.
Dimmak kreeg je toevallig een smsje of een apje?
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:33 schreef NoelGallagher het volgende:
soms denk ik wel eens wat een kankerleven zeg mja, gewoon weer doorgaan toch betere tijden dit dat zus zo
Je hebt jezelf niet om een hekje gevouwen?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:35 schreef deadprez het volgende:
er verongelukken wel meer scooterrijders op jaarbasis remmert
Ja dat is waar, maar toch, het zou toevallig zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 22:35 schreef deadprez het volgende:
er verongelukken wel meer scooterrijders op jaarbasis remmert
Nee. Ik heb mijn ogen dicht gedaan om een aantal meter blind te rijden. Dat liep niet goed af.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hebt jezelf niet om een hekje gevouwen?
godtering, klapjostiquote:Op zondag 22 mei 2016 22:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee. Ik heb mijn ogen dicht gedaan om een aantal meter blind te rijden. Dat liep niet goed af.
de loonwerker staat altijd rechtop in de windquote:Op zondag 22 mei 2016 22:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Daar zie ik m'n gekke maatje ook wel voor aanquote:Op zondag 22 mei 2016 22:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee. Ik heb mijn ogen dicht gedaan om een aantal meter blind te rijden. Dat liep niet goed af.
ja maar dit is wel echt gewoon dom, no offense verderquote:
hahaquote:Op zondag 22 mei 2016 22:36 schreef zeer het volgende:
[..]
de loonwerker staat altijd rechtop in de wind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |