Ik moet hier na zoveel maanden nog steeds om lachen, ga me niet hatenquote:Op zondag 22 mei 2016 22:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee. Ik heb mijn ogen dicht gedaan om een aantal meter blind te rijden. Dat liep niet goed af.
Jaquote:
Ik ben weleens met fiets hard onderuit gegaanquote:Op zondag 22 mei 2016 22:38 schreef deadprez het volgende:
sws nie rijden onder invloed op iets anders dan fiets
ja ik ook, heel vaak, maar daar heb je alleen jezelf meequote:Op zondag 22 mei 2016 22:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben weleens met fiets hard onderuit gegaan
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet hier na zoveel maanden nog steeds om lachen, ga me niet haten
heb daar nog wel een leuke anekdote over ;squote:Op zondag 22 mei 2016 22:38 schreef deadprez het volgende:
vertel dan ;squote:Op zondag 22 mei 2016 22:40 schreef zeer het volgende:
[..]
heb daar nog wel een leuke anekdote over ;s
of op je vriendinquote:Op zondag 22 mei 2016 22:38 schreef deadprez het volgende:
quote:
Neehoor, zat iemand achteropquote:Op zondag 22 mei 2016 22:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik ook, heel vaak, maar daar heb je alleen jezelf mee
O, dan niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Maar het is wel duur en ik heb een auto dus ga wss toch geen motor kopen
ohquote:
Op mijn fiets rij ik harder dan op mijn Vespaquote:Op zondag 22 mei 2016 22:38 schreef deadprez het volgende:
De kelder van WCH komt aan bod?quote:
oh ik vond jou wel zo'n boi voor 180cc runnerquote:Op zondag 22 mei 2016 22:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
Op mijn fiets rij ik harder dan op mijn VespaMaar ik drink zelden als ik rij en sowieso niet in de auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |