Geen idee meer, ik heb er weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
deden ze vorig jaar ook niettoen was het ook indie galore
Of op de ps4 neo voor 400 euroquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:14 schreef Catch22- het volgende:
Schijt triple A'sals ik mooie graphics wil ga ik wel op de PC gamen
Ja die heb ik al leuk..quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:59 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
NBA 2K16 en gone home zouden de ps+ games voor juni zijn volgens deze site.
http://gearnuke.com/ps-plus-june-2016-leaked-for-ps4/
Heb laatst nba 2K16 nog willen kopen maar het niet gedaan, komt goed uit nu.
Deze zin.quote:
Voeg mij ook maar toe dan: P_McBacon Ben het qua spelplezier compleet met je eens. Het is zo leuk om te spelen!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:19 schreef Retarded het volgende:
Overwatchik heb er zoooveel plezier van! Speel normaal alleen, want heb niet veel psn friends en vrienden irl die een ps4 hebben. Gister een paar potje gespeeld met Mmarsu en wat andere gasten, merk meteen dat dat nog leuker is omdat je actief aan het overleggen en aan het schelden bent als iets niet lukt. Samen met UC4 nu al contender voor GOTY voor mij!
Alleen maar beter. WD is een slecht uitgewerkte one-trick ponyquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja die heb ik al leuk..
Nee maar denk dat het niet true is, vorige keer zou Watchdog het zijn en werd het Tropico
scorpio eind 2017? Dus wij een jaar later zekerquote:
gezien JRPG's etc meer op ps4 uitkomen is dat het ook voor mijquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:32 schreef Ties02 het volgende:
Ik baal er wel van, Playstation moet superieur zijn!!!
Dramatischquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
scorpio eind 2017? Dus wij een jaar later zeker![]()
Microsoft en hun fase-releases
verdomme tetris net gekochtquote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:10 schreef Drankster het volgende:
Verwacht trouwens niet veel van de PS+ geruchten, vorige maand kregen we ook Watch_Dogs en Tetris toch?
quote:Hi everyone, I work at an EB Games location in Quebec, and I just got a call from my manager saying we received new marketing kits WITH a new release date, being joon 24th.
I will update this thread as soon as I get to work, and will post of picture of our marketing.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Kut NMS is idd delayed. Van 22 naar 24 juni.
[..]
[ afbeelding ]
KotakuClickbait
Het gerucht ging over 2 maanden dus die 2 dagenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KotakuClickbait
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:49 schreef gniffie het volgende:
https://blog.eu.playstati(...)pl=tw&adbpr=36969785
Toch augustus
[ afbeelding ]
Het bleek dus gewoon een prima artikel.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KotakuClickbait
Duke Nukem Forever !!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:49 schreef gniffie het volgende:
Toch augustus
[ afbeelding ]
Yes, helaas wel. Nu maar eens kijken waar ik die tijd vol mee ga maken, er is niet echt iets waar ik op zit te wachten. Misschien toch maar eens aan uc4 of ds3 beginnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 06:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het bleek dus gewoon een prima artikel.
Beetje overdreven, dit was de eerste release date. Als er dan een game in aanmerking komt voor die vergelijking dan is het the last guardian.quote:
lastig, psvr komt pas in oktober .quote:
Yes lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:49 schreef gniffie het volgende:
Toch augustus
[ afbeelding ]
Tenzij hij in augustus weer opnieuw wordt uitgesteldquote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Beetje overdreven, dit was de eerste release date. Als er dan een game in aanmerking komt voor die vergelijking dan is het the last guardian.
Eensquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:18 schreef Retarded het volgende:
Als NBA een PS+ titel is, dan ben ik happy! Altijd al eens willen proberen, maar geen game waar ik geld aan uit zou geven
Voor oktober, met PlayStation VRquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:24 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Tenzij hij in augustus weer opnieuw wordt uitgesteld
Maart 2017quote:
Je bedoeld hier die balk met apps neem ik aan? Start gewoon genoeg andere shit op dan zie je het niet meerquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:21 schreef HansvanOchten het volgende:
Waarom staat ps now ineens in mijn menubalk
En waarom kan ik niet zelf dingen toevoegen en eruit halen
zou wel chill zijn als je dat zelf kon instellen idd.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:21 schreef HansvanOchten het volgende:
Dat zou beter zijn idd. Of groeperen/mappen/zelf shortcuts maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:21 schreef HansvanOchten het volgende:
Qua banksaldo kan het kloppenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoorde als je een PS4 Neo hebt dat je dan automatisch een vriendin krijgt
Het is ook de cure voor kanker schijnbaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Dan koop ik er 2quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Het is dus eigenlijk gewoon een wolvenshirt die games afspeelt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2016 07:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is dus eigenlijk gewoon een wolvenshirt die games afspeelt.
http://www.budgetgaming.n(...)f04896s+end_PS4.htmlquote:Op zondag 29 mei 2016 11:40 schreef Gezicht het volgende:
Weet iemand waar ik Uncharted 4 het goedkoopste kan krijgen?
Goedkoopste hier is nog steeds 55 eypoquote:Op zondag 29 mei 2016 11:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.n(...)f04896s+end_PS4.html
of marktplaats.
Je kan dat ding dus echt bestellen... ik ben temptedquote:
en daardoor ook leuk om tot platinum te spelen...eerste game waarbij ik dat heb gedaan (ook makkelijk te halen, maar goed..)quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:59 schreef Drankster het volgende:
De wapens van Ratchet & Clank zijn echt awesome!
Mr Zurkon is here to kill!
Tegenwoordig? Games zijn altijd duur geweest is niet nieuwquote:Op zondag 29 mei 2016 11:44 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Goedkoopste hier is nog steeds 55 eypo![]()
Absurd die prijzen tegenwoordig.
Denk dat ik nog een paar weken wacht dan, kijken of ik hem voor de helft kan oppikken op Marktplaats dan.
Toch bedankt.
ik heb ooit 120 gulden betaald voor Super Mario Bros 3. Doosje met het stickertje van de Intertoys moet ik nog ergens hebben liggenquote:Op zondag 29 mei 2016 13:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Games zijn altijd duur geweest is niet nieuw
Dat was ook variërend, van 129,95 tot 169,95 per spel.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb ooit 120 gulden betaald voor Super Mario Bros 3. Doosje met het stickertje van de Intertoys moet ik nog ergens hebben liggen
55 euro is gewoon de normale prijs die echt 10 jaar geleden hetzelfde was.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:44 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Goedkoopste hier is nog steeds 55 eypo![]()
Absurd die prijzen tegenwoordig.
Denk dat ik nog een paar weken wacht dan, kijken of ik hem voor de helft kan oppikken op Marktplaats dan.
Toch bedankt.
Klopt, Majora's Mask was op release dag ook 160/180 gulden ofzo al klopt de verhouding gulden/euro ook niet meer helemaal.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:47 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
55 euro is gewoon de normale prijs die echt 10 jaar geleden hetzelfde was.
Tegenwoordig zijn games over het algemeen juist iets goedkoper.
Wielrennen kijken is goedkoper.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:55 schreef Typisch het volgende:
Games zijn echt niet duur qua uren vermaak imo.
Alleen boeken zitten er ver onder, voor de rest zijn volgens mij bijna alle entertainmedia duurder.
V&A / [CENTRAAL] Playstation 4-games ruil/verkooptopic #10 Jubileumeditie!quote:Op zondag 29 mei 2016 11:40 schreef Gezicht het volgende:
Weet iemand waar ik Uncharted 4 het goedkoopste kan krijgen?
10tjequote:Op zondag 29 mei 2016 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoeveel betaal jij voor je tv of internet per maand?
Prima, maar ik wil wel graag weten welke.quote:
Die heb ik gespeeld bij een maatje. Ik vond het ook maar een matige kut game. Helaas wou hij wel doorspelen en heb ik een kut avond gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Is het niet eng?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:26 schreef Ang3l het volgende:
The Evil Within aangeschaft met die Mei aanbiedingen. Wilde 'm al een tijd hebben. Valt best wel tegen helaas. Maar goed dat ik die niet voor de volle mep destijds gekocht heb!
Ja echt een gare kutgame was datquote:Op maandag 30 mei 2016 15:26 schreef Ang3l het volgende:
The Evil Within aangeschaft met die Mei aanbiedingen. Wilde 'm al een tijd hebben. Valt best wel tegen helaas. Maar goed dat ik die niet voor de volle mep destijds gekocht heb!
Je bent zelf een B-gamequote:
Gewoon een goede game. Vergeet niet om letterbox ( die zwarte balken onder en bovenin het scherm ) uit te zetten.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |