Prima Piet!quote:Op zondag 22 mei 2016 21:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beide PostNL, op maandag minimale bezetting.
Ik ben al bovenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek rent alvast vooruit naar de heuvels
* spijkerbroek rent alvast achteruit naar de heuvels danquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek rent alvast achteruit naar de heuvels dan
Ik wist niet eens dat we er een haddenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:17 schreef Fogel het volgende:
* Fogel schrijft een pluspunt naast MadMaster in het grote R49 boek
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat we er een hadden
Hoewel ik dit al eens eerder gedraaid heb, da's makkelijk verdiend dan.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:17 schreef Fogel het volgende:
Blauw en gelijk komt er corruptie om de hoek kijken.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:17 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Blauw en gelijk komt er corruptie om de hoek kijken.
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als er niemand anders wil draaien na Mad, dan wil ik wel.
quote:22:00 - 00:00
DJ L2B - Walk, don't run, chill!
tmi, bro, tmi...quote:Op zondag 22 mei 2016 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig luistert nog steeds, maar is even met z'n computer bezig
Computer is de afgelopen week een aantal keer spontaan uitgevallen. Het wordt tijd voor een nieuwe, waarbij ik nu een aantal schijven in de computer heb hangen, waarvan ik maar eentje (de grootste) meeneem naar de nieuwe computer. Dat betekent: schuiven met bestanden en tevens de twee kleine schijven zo veel mogelijk vullen, als back-up.quote:
En dat uitvallen van de computer kan niet veroorzaakt zijn door een vastgelopen cpu-fan? Daar had ik vroeger nog wel eens last van.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Computer is de afgelopen week een aantal keer spontaan uitgevallen. Het wordt tijd voor een nieuwe, waarbij ik nu een aantal schijven in de computer heb hangen, waarvan ik maar eentje (de grootste) meeneem naar de nieuwe computer. Dat betekent: schuiven met bestanden en tevens de twee kleine schijven zo veel mogelijk vullen, als back-up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |