abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 22 mei 2016 @ 18:48:04 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_162412227
Bij een massale vechtpartij tussen asielzoekers in Bielefeld zijn zaterdagavond laat ten minste vijf mannen ernstig gewond geraakt. Ze liepen schedel- en hersenletsel op, snijwonden, botfracturen in gezicht en hand. Volgens de politie ging het om jezidi's uit Irak en Tsjetsjenen, die slaags raakten.

Beide groepen van een man of vijftien, gewapend met messen en stokken, waren in hetzelfde complex ondergebracht. Er zouden al enige dagen spanningen zijn geweest in het vluchtelingencentrum. Toen de politie arriveerde waren de Tsjetsjenen er al vandoor. In de loop van de nacht zijn er een paar aangehouden.

Toen de rust was weergekeerd, verzamelden ongeveer honderd jezidi's van elders zich met het voornemen het gebouw binnen te dringen en verhaal te halen bij de Tsjetsjenen. Dat kon door de politie en bewakingsdienst worden voorkomen. Het bestuur van de regio Detmold heeft inmiddels besloten beide groepen gescheiden van elkaar onder te brengen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)htelingenkamp__.html

'Inmiddels besloten de groepen uit elkaar te halen.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_162412258
quote:
Kek, geen multiculturele samenleving dus?
pi_162412262
Het lijken wel mensen.
pi_162412288
Critici van de huidige migratiepolitiek betogen nog als eens dat er etnische conflicten geïmporteerd worden, maar Tsjetsjenen en Jezidi hebben in land van herkomst toch niets met elkaar te maken?
pi_162412332
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:48 schreef tong80 het volgende:
Bij een massale vechtpartij tussen asielzoekers in Bielefeld zijn zaterdagavond laat ten minste vijf mannen ernstig gewond geraakt. Ze liepen schedel- en hersenletsel op, snijwonden, botfracturen in gezicht en hand. Volgens de politie ging het om jezidi's uit Irak en Tsjetsjenen, die slaags raakten.

[ afbeelding ]

Beide groepen van een man of vijftien, gewapend met messen en stokken, waren in hetzelfde complex ondergebracht. Er zouden al enige dagen spanningen zijn geweest in het vluchtelingencentrum. Toen de politie arriveerde waren de Tsjetsjenen er al vandoor. In de loop van de nacht zijn er een paar aangehouden.

Toen de rust was weergekeerd, verzamelden ongeveer honderd jezidi's van elders zich met het voornemen het gebouw binnen te dringen en verhaal te halen bij de Tsjetsjenen. Dat kon door de politie en bewakingsdienst worden voorkomen. Het bestuur van de regio Detmold heeft inmiddels besloten beide groepen gescheiden van elkaar onder te brengen.

Het lijkt wel alsof ze de oorlog meenemen.
pi_162412348
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:51 schreef Hochwinter het volgende:
Critici van de huidige migratiepolitiek betogen nog als eens dat er etnische conflicten geïmporteerd worden, maar Tsjetsjenen en Jezidi hebben in land van herkomst toch niets met elkaar te maken?
Zou ik ook denken, maar het is niet alsof beide groepen onbekend zijn met oorlogen.
pi_162412362
quote:
Maar in het asielzoekerscentrum wel. Als je twee groepen hebt, om wat voor reden dan ook, en er krijgen er twee ruzie en van elke groep een, dan heb je heel snel ruzie tussen beide groepen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_162412379
Tsjetjenen?
Waarvoor zijn zij op de vlucht dan?
  zondag 22 mei 2016 @ 18:56:27 #9
64288 Bensel
Ladderzat
pi_162412390
Bielefeld bestaat toch niet?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Trouwste user 2022 zondag 22 mei 2016 @ 18:56:57 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_162412403
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:56 schreef Bensel het volgende:
Von Lippe Bielefeld.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_162412416
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Maar in het asielzoekerscentrum wel. Als je twee groepen hebt, om wat voor reden dan ook, en er krijgen er twee ruzie en van elke groep een, dan heb je heel snel ruzie tussen beide groepen.
Blijkbaar. Conflicten in dergelijke situaties vind ik zo heel vreemd, dat er dan opeens 100 man van elders komt vind wel ver gaan, dat is ook niet meer impulsief.
pi_162412430
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:56 schreef Sjors. het volgende:
Tsjetjenen?
Waarvoor zijn zij op de vlucht dan?
Poetin. :o
pi_162412432
Barbaren. Weg met dat volk.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_162412466
quote:
Christenen - moslims, waar ze vandaan komen heeft er verder weinig mee te maken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_162412475
Tsjetsjenen zijn dan ook wel een menselijke restgroep waar je niks aan hebt.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  zondag 22 mei 2016 @ 19:01:05 #16
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_162412494
Dit is geen nieuws, dit is schering en inslag helaas.

Maar is het nou echt zó moeilijk om daar een beetje logisch op te reageren, als overheid? Door gewoon alle betrokkenen per omgaande als asielzoeker af te wijzen en af te voeren naar het land van herkomst.
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
pi_162412495
Ik fietste laatst door het park en daar zat ook enge man op het bankje, een arabier, ik wist gelijk dat het een nieuwkomeling was!
pi_162412498
Tsjetsjenen, oftewel weer van die lafhartige moslims :r.
pi_162412521
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:00 schreef Eufonie het volgende:
Tsjetsjenen zijn dan ook wel een menselijke restgroep waar je niks aan hebt.
Een soort Marokkanen inderdaad.
  zondag 22 mei 2016 @ 19:03:04 #20
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_162412554
Alle slachtoffers zijn yezidi.
De moslims winnen elke fysieke confrontatie.

Wir schaffen das nicht.
  zondag 22 mei 2016 @ 19:03:32 #21
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_162412569
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:01 schreef possetje het volgende:
Ik fietste laatst door het park en daar zat ook enge man op het bankje, een arabier, ik wist gelijk dat het een nieuwkomeling was!
Nee hoor maat, dat was ik - dat van die enge man, ja dat klopt. Ik heb ook een baard en ik zat toevallig ook nog eens de koran te lezen, maar een Arabier ben ik niet. Ook geen moslim trouwens.

Geinig boekje, de koran; het origineel is gewoon echt een stuk beter geschreven dan de bijbel en zo. Alleen al omdat het taalkundig gezien een vaste structuur heeft, in het origineel.
pi_162412625
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:03 schreef BaardaapAd het volgende:
Nee hoor maat, dat was ik - dat van die enge man, ja dat klopt. Ik heb ook een baard en ik zat toevallig ook nog eens de koran te lezen, maar een Arabier ben ik niet. Ook geen moslim trouwens.
nou ik vind baarden meestal saai, maar als ik een coole arabier tegen kom met baard dan accepteer ik het,

Neuuuu, deze arabier die IK zag leek me niet echt een verijking van nederland!
pi_162412639
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:01 schreef hpeopjes het volgende:
Tsjetsjenen, oftewel weer van die lafhartige moslims :r.
Daar zijn de russen het mee eens. Hebben sowieso geen goed woord over voor kaukasus volkeren.
Verheerlijking van geweld is ook vrij normaal daar. Zie kadyrov :')
  zondag 22 mei 2016 @ 19:07:18 #24
452947 frietenstamp
pi_162412649
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:49 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Kek, geen multiculturele samenleving dus?
Zolang je er maar geen moslims bij stopt gaat het prima met de multicul.
  zondag 22 mei 2016 @ 19:07:33 #25
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_162412654
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:06 schreef possetje het volgende:

[..]

nou ik vind baarden meestal saai, maar als ik een coole arabier tegen kom met baard dan accepteer ik het,

Ik herhaal; dat was ik. En nee, ik zie mezelf ook niet bepaald als een verrijking van Nederland. :'(
pi_162412664
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:01 schreef BaardaapAd het volgende:
Met dergelijke zware verwondingen? Dat is niet te hopen, ook niet voor de Duitse belastingbetaler want die betalen de ziekenhuiskosten.

quote:
Maar is het nou echt zó moeilijk om daar een beetje logisch op te reageren, als overheid? Door gewoon alle betrokkenen per omgaande als asielzoeker af te wijzen en af te voeren naar het land van herkomst.
Waar er 2 vechten, hebben er niet altijd 2 schuld. Er kan sprake zijn van zelfverdediging. Daardoor is de door jou voorgestelde oplossing te kort door de bocht.
pi_162412682
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:56 schreef Bensel het volgende:
Oude discussie _O-
pi_162412729
En dit tuig heeft daarna deze vete voortgezet in Doetinchem???
pi_162412841
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:06 schreef Sjors. het volgende:

[..]

Daar zijn de russen het mee eens. Hebben sowieso geen goed woord over voor kaukasus volkeren.
Verheerlijking van geweld is ook vrij normaal daar. Zie kadyrov :')
Kadyrov is een door Russen geplaagd pop.
pi_162412901
Zijn er fotoos van?
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  zondag 22 mei 2016 @ 19:29:14 #31
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_162413182
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:06 schreef possetje het volgende:

[..]

Dat ben jij ook niet. Nee geloof me, echt niet.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_162413206
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:16 schreef loni55 het volgende:

[..]

Kadyrov is een door Russen geplaagd pop.
Heb ook nooit anders beweerd
pi_162413246
Vroeger toen ik nog in die centra werkte was er ook altijd gelazer tussen Hutu's en Tutsi's, Afghanen en Iraniërs, noem maar op. Het probleem was (en is) dat de praktijk (mensen kunnen niet normaal met elkaar omgaan) niet rijmde met het ideaal (mensen gedragen zich normaal naar elkaar toe), ook al omdat mensen in een extreem gestresste situatie met opgelopen trauma's op een kluitje zitten in vrij uitzichtloze omstandigheden.

Dit gezegd hebbende, vond ik Tsjetsjenen altijd de meest ongrijpbare kameleon-achtige groep daar. De ene dag zaten ze met hun voormalige Sovjet-kameraden aan de karbonades en de wodka, de andere liepen ze met baarden en vrome mutsjes rond en hadden issues met loslopende vrouwen. En de maand erop was het weer dikke mik :?

En het gros komt uit landen waar mannen niet jankend weglopen bij een conflict, dus dingen lopen steeds hoger op in de regel omdat alles en iedereen zich ermee bemoeit volgens etnische scheidslijnen dan wel religieuze achtergrond.

Er werd en wordt pas actie ondernomen als het al fout gegaan was. Komt omdat je anders mensen bij voorbaat uit elkaar moet plaatsen, wat weer in de hand werkt dat ze niet leren omgaan met elkaar op een wenselijke manier.

Dus tja, zeg maar wat de oplossing is...
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_162413401
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:49 schreef loni55 het volgende:
Het lijken wel mensen.
Ik ken anders niemand in mijn omgeving die dat doet.

Linkse rakker ben je. Kijk maar snel weg.
pi_162413547
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:36 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Inderdaad. Blanken Westerse
mensen doen dit niet
  zondag 22 mei 2016 @ 19:52:48 #36
369251 Geralt
of Rivia
pi_162413988
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:31 schreef Jihawti het volgende:

Frontex aanspreken op hun gedrag want dat strookt duidelijk niet met de doelstelling die die club heeft.

Dat ze mensen van gammele bootjes halen prima, maar ze zetten ze structureel aan de verkeerde kant van het water aan wal. Ze zijn belast met het bewaken van de buitengrens van de EU en dat zijn ze overduidelijk NIET aan het doen.

Allemaal terug. Opvang in eigen regio. En dat volk wat al hier is en zich niet gedraagt de EU uit tiefen en nooit meer terug laten komen. Familie incluis.

En vervolgens ons compleet terug trekken uit het Midden Oosten. Ze willen geen democratie en ze willen onze inmenging niet. Prima, per direct vertrekken en alle banden verbreken en openstaande schulden opeisen.

Dat is de oplossing. En dan nog duurt het minstens een generatie of 4 voordat die diepgewortelde haat jegens het Westen een beetje afgevlakt is.

Als men daar niet op wil wachten is heel het Midden Oosten veranderen in een grote parkeerplaats middels een zooi atoombommen ook een prima optie. Jammer voor die paar goeie.

Maargoed, die optie lijkt me weinig humaan en zal het in de publieke opinie niet heel goed doen.
Feit is wel dat het een mogelijke oplossing is.

"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_162414049
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:36 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Want die asielzoekers zijn in je omgeving?
  zondag 22 mei 2016 @ 19:55:50 #38
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_162414108
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:07 schreef Hochwinter het volgende:
Waar er 2 vechten, hebben er niet altijd 2 schuld. Er kan sprake zijn van zelfverdediging. Daardoor is de door jou voorgestelde oplossing te kort door de bocht.
Waar, maar lees de laatste regel van Tong80's bericht nog eens?

Die groep die dan van elders komt om 'verhaal te halen' - zo zal je het toch wel met me eens zijn hoop ik - kan dan toch beter gewoon teruggestuurd worden om DAAR verhaal te halen (op die IS idioten waarvoor ze gevlucht zijn)?

Ok de aangehaalde oplossing - het apart onderbrengen van verschillende groepen - is voor mij geen oplossing; we willen juist dat asielzoekers zich een beetje aanpassen aan onze maatschappij en dus juist NIET in groepjes zich afzijdig houden. Sterker nog, als die lui onderling al niet eens - terwijl ze hier hulp ontvangen en wachten op een beoordeling - een beetje normaal met elkaar kunnen omgaan, wat kan je dan van ze verwachten als ze op onze samenleving worden losgelaten?

Waarbij, okee, uiteraard, je een uitzondering moet maken voor kleine minderheden en zo - maar waar er twee vechten heeft er toch altijd TEN MINSTE ÉÉN schuld. Of zoals John Rambo het zo treffend uitdrukte; "they drew first blood".
pi_162414254
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:54 schreef loni55 het volgende:

[..]

Want die asielzoekers zijn in je omgeving?
Moeilijk he, begrijpend lezen.
pi_162414315
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:59 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Moeilijk he, begrijpend lezen.
Je bent vermoeiend.
pi_162414361
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:07 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Met dergelijke zware verwondingen? Dat is niet te hopen, ook niet voor de Duitse belastingbetaler want die betalen de ziekenhuiskosten.

Zouden die kosten niet ingeraamd zijn in de gemaakte schatting van 94 miljard voor de komende paar jaar?
pi_162414422
Dus eigenlijk moeten we alle voetbalsupporters, Marokkanen, bejaarden (tenzij bezwaar fokker), leden van motorclubs, jankende kinderen, bankdirecteuren, Islamieten en politici, oftewel mensen die van alles in het leven in vrijheid kunnen en mogen genieten, een paar weekjes bij elkaar zetten en als het dan knokken wordt, nou dan zetten we ze allemaal uit.
pi_162414604
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 20:01 schreef loni55 het volgende:

[..]

Je bent vermoeiend.
Jullie zijn vermoeiend, met dat goed praten elke keer. 'Het zijn net mensen' :')
pi_162414628
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 20:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Jullie zijn vermoeiend, met dat goed praten elke keer. 'Het zijn net mensen' :')
wij slaan elkaars koppen al in om een voetbalwedstrijdje maar dat vind jij natuurlijk geen probleem en dan hoeft ineens niet iedereen op te rotten :')
pi_162414735
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 20:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

wij slaan elkaars koppen al in om een voetbalwedstrijdje :')
'Wij'? Bovendien voel ik er vrij weinig voor nog meer mensen met het iq van een aap binnen te halen.

Oh wacht, ze zijn natuurlijk allemaal hoog opgeleid. Even vergeten.
pi_162414999
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 20:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

'Wij'? Bovendien voel ik er vrij weinig voor nog meer mensen met het iq van een aap binnen te halen.

Ja en ze staan allemaal te popelen om aan het werk te gaan,ze gaan de vergrijzing opvangen en hun kinderen later onze billen wassen,ze gaan de economie en enorme boost geven etc..
Meer meer meer *O* ;)
pi_162415132
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 20:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Doe niet zo mal, ze komen alleen maar hierheen om tijdens het ontvangen van gratis geld iemand anders in elkaar te slaan of vrouwen te verkrachten. En zo zijn wij absoluut niet, dat botst
pi_162415650
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 20:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Goedpraten? Niemand hier praat het goed. Er zijn twee dingen gaande hier die je overduidelijk mist.
Een is dat hun gedrag in die omstandigheden niet zo raar is en
Twee dat geweld en onmenselijk gedrag geen grenzen/religie/nationaliteit kent.
pi_162416019
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:48 schreef tong80 het volgende:

[ afbeelding ]

Als ze in het AZC al gescheiden moet leven voor hun eigen veiligheid :) Hoe moeten ze dan in Gods naam in onze maatschappij inburgeren _O-

Of gaan de moslims naar Amsterdam en de rest naar Rotterdam ? WTF willen die gasten nauw ? :|W
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_162416063
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:49 schreef loni55 het volgende:
Het lijken wel mensen.
  Trouwste user 2022 zondag 22 mei 2016 @ 20:52:37 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_162416352
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:29 schreef richolio het volgende:

[..]

Dat ben jij ook niet. Nee geloof me, echt niet.
Ha ha ha _O_

pi_162418791
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:31 schreef Jihawti het volgende:
Vroeger toen ik nog in die centra werkte was er ook altijd gelazer tussen Hutu's en Tutsi's, Afghanen en Iraniërs, noem maar op. Het probleem was (en is) dat de praktijk (mensen kunnen niet normaal met elkaar omgaan) niet rijmde met het ideaal (mensen gedragen zich normaal naar elkaar toe), ook al omdat mensen in een extreem gestresste situatie met opgelopen trauma's op een kluitje zitten in vrij uitzichtloze omstandigheden.

Dit gezegd hebbende, vond ik Tsjetsjenen altijd de meest ongrijpbare kameleon-achtige groep daar. De ene dag zaten ze met hun voormalige Sovjet-kameraden aan de karbonades en de wodka, de andere liepen ze met baarden en vrome mutsjes rond en hadden issues met loslopende vrouwen. En de maand erop was het weer dikke mik :?

En het gros komt uit landen waar mannen niet jankend weglopen bij een conflict, dus dingen lopen steeds hoger op in de regel omdat alles en iedereen zich ermee bemoeit volgens etnische scheidslijnen dan wel religieuze achtergrond.

Er werd en wordt pas actie ondernomen als het al fout gegaan was. Komt omdat je anders mensen bij voorbaat uit elkaar moet plaatsen, wat weer in de hand werkt dat ze niet leren omgaan met elkaar op een wenselijke manier.

Jahoor, maak er maar weer een ingewikkeld, diffuus verhaaltje van, om het toch maar vooral niet te hoeven hebben over de werkelijke oorzaak: islam.
pi_162419088
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:52 schreef Geralt het volgende:

... Ze willen geen democratie en ze willen onze inmenging niet. ...
De mensen die het voor het zeggen (willen) hebben willen dat niet. Een hoop andere mensen wel. Daartussen zit een grote groep die wel vrijheden wil maar er niet mee om kan gaan, vooral in relatie tot andere hokjes. Het is erg moeilijk om te filteren, want een hoop mensen die hier niet kunnen of willen aarden zijn de echte vluchtelingen, en degenen die hier echt iets willen of kunnen opbouwen zijn de gehate "goudzoekers". En dan zitten er nog een stel tijdbommetjes tussen.

Dus er is inderdaad geen oplossing die én humaan én veilig én ethisch verantwoord is vrees ik.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_162419142
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Jahoor, maak er maar weer een ingewikkeld, diffuus verhaaltje van, om het toch maar vooral niet te hoeven hebben over de werkelijke oorzaak: islam.
Denk dat Jihawti's verhaaltje behoorlijk goed klopt.

De conflicten hebben tal van oorzaken, vaak gaan vechtpartijen om geld of een meisje. Soms religieus geïnspireerd met moslims die christenen of homo's aanvallen. Tel daar de macho-cultuur bij op en je hebt een vrij compleet beeld.
  zondag 22 mei 2016 @ 21:45:43 #55
369251 Geralt
of Rivia
pi_162419143
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 21:44 schreef Jihawti het volgende:
Dus er is inderdaad geen oplossing die én humaan én veilig én ethisch verantwoord is vrees ik.
Waarschijnlijk niet nee. Ik zou voor de makkelijkste en snelste oplossing gaan als ik aan de knoppen zou zitten.

Misschien is het maar goed dat ik niet aan de knoppen zit :P
pi_162419209
quote:

[..]

Hoezo is het eigenlijk inhumaan om te stoppen met importeren van groepen mensen?
  zondag 22 mei 2016 @ 21:48:44 #57
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_162419290
Wat een barbarij.

Merkel heeft bloed aan haar handen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 22 mei 2016 @ 21:49:08 #58
452947 frietenstamp
pi_162419303
quote:

[..]

Daarom is het een kwestie van geduldig wachten op voldoende noodzaak om met minder elegante oplossingen aan de gang te gaan.
pi_162419334
quote:

[..]

:')
pi_162419799
quote:

[..]

Oh ik wil echt niet ontkennen dat een groot gedeelte van de probleemgevallen een islamitische achtergrond hebben. Het is alleen zo dat ik precies hetzelfde hysterische machogedrag óók zag bij mensen met een christelijke achtergrond.

Eritreërs bijvoorbeeld waren en zijn hopeloos in mijn ervaring. Hoop geschreeuw, niet kunnen lezen of klokkijken en in kliekjes ruzie zoeken. Klinkt dit bekend? Een Georgiër hoef je ook niet vies aan te kijken, want dat zijn de macho's der macho's. Assyriërs heten Alfred en Marcus en kunnen het bloed van Turken wel drinken en zijn niet bang om dit ook echt te proberen. Yezidi's zijn noch christelijk noch islamitisch en strontvervelend (de mannetjes dan), net als de andere Koerden.

En tussen al die onaangepaste groepen liepen individuën rond die het wél redden. Niet omdat of ondanks hun achtergrond, maar omdat ze wél goed opgevoed waren of een ijzeren persoonlijkheid hebben. Vooral de vrouwen. Die leren in zo'n centrum wel van zich af te bijten en zijn zich ontzettend bewust van hun mogelijkheden hier. Zelden zoveel gemotiveerde pubermeisjes gezien. Dus ja, ergens ben ik een optimistische hippie die dan weer mooie dingen in mensen ziet.

Asielzoekercentra halen het slechtste in mensen naar boven, en ook het beste in sommigen met mentale veerkracht. Ik ben bang dat wij blanke judeo-christelijke cultuurdragers er echt niet mooier opstaan in dezelfde omstandigheden. Zelden erger ik me zo aan mensen als dat ik terugkom in Nederland en ik die ongemotiveerde, onbeschofte jonge mensen zie die alleen maar bang zijn teveel te moeten doen en die hun reet niet kunnen afvegen zonder een vorm van technologie. Zet dat eens bij elkaar op een kluitje...
pi_162419929
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2016 21:45 schreef Geralt het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet nee. Ik zou voor de makkelijkste en snelste oplossing gaan als ik aan de knoppen zou zitten.

Misschien is het maar goed dat ik niet aan de knoppen zit :P
Oh ik ben ook erg blij dat ik niks hoef te beslissen hierin. Ik zie mezelf al achter die knoppen met PMS... >:)
pi_162420056
We kunnen er onderhand een centraal topic van maken, van dit soort berichtgeving.
pi_162422968
quote:
Misschien godsdienstrellen? Tsjetsjenen zijn moslims en de Yezedi's worden in Irak door andere radicale moslims aardig vervolgd en soms ook vermoord.
pi_162423799
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:01 schreef BaardaapAd het volgende:

He jeetje, daadwerkelijk het probleem oplossen door daadkrachtig handelen.....nee, dat kan niet hoor!
  maandag 23 mei 2016 @ 00:01:20 #65
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_162424139
Waar ik woon in Rotterdam ( Het oude westen ) wonen alle culturen samen (kaapverdianen turken marokkanen surinamers antillianen) en hier leeft iedereen wel in vrede zonder vechtpartijen samen het kan dus wel!!
  maandag 23 mei 2016 @ 00:07:49 #66
369251 Geralt
of Rivia
pi_162424334
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 00:01 schreef Charleville het volgende:
Waar ik woon in Rotterdam ( Het oude westen ) wonen alle culturen samen (kaapverdianen turken marokkanen surinamers antillianen) en hier leeft iedereen wel in vrede zonder vechtpartijen samen het kan dus wel!!
Het zal hendig kunnen, maar ik blief gewoon tussen Nederlanders te wonen en niet tussen god weet wat voor andere culturen allemaal.

Niks tegen die mensen, maar als ik in de winkel de enige Nederlander ben dan krijg ik het idee dat ik op vakantie ben of iets. Als ik omringd wil worden door buitenlanders dan ga ik wel op vakantie!

En nee dat is geen racisme of weet ik het wat; het bederft enkel mijn woongenot.
  maandag 23 mei 2016 @ 00:10:10 #67
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_162424394
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2016 00:07 schreef Geralt het volgende:

[..]

Het zal hendig kunnen, maar ik blief gewoon tussen Nederlanders te wonen en niet tussen god weet wat voor andere culturen allemaal.

Niks tegen die mensen, maar als ik in de winkel de enige Nederlander ben dan krijg ik het idee dat ik op vakantie ben of iets. Als ik omringd wil worden door buitenlanders dan ga ik wel op vakantie!

En nee dat is geen racisme of weet ik het wat; het bederft enkel mijn woongenot.
Ik kan niet anders ik had met spoed een woning nodig van de woningbouw, mijn buren boven mij leven snachts en slapen overdag, veel overlast, maar als persoon alleen met minimumloon is het moeilijk om in Rotterdam om in een goede buurt terecht te komen helaas.
pi_162424425
En dit zijn als het goed is mensen die vluchten voor geweld?
pi_162425270
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 00:11 schreef RobbieRonald het volgende:
En dit zijn als het goed is mensen die vluchten voor geweld?
Dat is dan ook hardnekkige newspeak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')