Gewoon proberen en het is nu wel ideaal weer.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:07 schreef Werkman het volgende:
Een paar pakken van gekregen voor onze nieuwe achtertuin.
Scheelt wel een enorme hap met de duurdere merken.
Is iemand hier bekend mee en is het een beetje kwalitatief spul?
Hoezo onkruidvrij? zit er zaad van bocht bij in die dozen dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Als het straks troep blijkt te zijn kun je compleet opnieuw beginnen voor een strak en onkruidvrij gazon.
Dat.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zou je op zoiets bezuinigen?
Als het straks troep blijkt te zijn kun je compleet opnieuw beginnen voor een strak en onkruidvrij gazon.
Ben je veel meer tijd en geld kwijt.
Je kunt wel snappen dat ze niet het beste en zuiverste zaad in die pakken stoppen.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:12 schreef Werkman het volgende:
[..]
Hoezo onkruidvrij? zit er zaad van bocht bij in die dozen dan?
Voor als je (jonge) kinderen hebt: ga naar de lokale voetbalvereniging en 'koop' daar een paar kilo zaad. Voetbalgras is erg sterk en groeit regelmatig. Wel wat vaker maaien, maar het is wel super strak en je hebt nooit gezeik.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:07 schreef Werkman het volgende:
Is iemand hier bekend mee en is het een beetje kwalitatief spul?
Alsof als je een kwaliteitsgazon zou hebben je uberhaupt zou twijfelen over actionzaad.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Net zoiets als elk bier gewoon maar bier is
Geen idee, ik drink geen bier.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alsof als je een kwaliteitsgazon zou hebben je uberhaupt zou twijfelen over actionzaad.
Dit is meer ik drink altijd amstel, is schultebrau ook een beetje te drinken?
Het is voor mij inderdaad alleen maar opvulling en bedekking.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:26 schreef Ticootje het volgende:
Alsof als je een kwaliteitsgazon zou hebben je uberhaupt zou twijfelen over actionzaad.
Gewoon doen.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:29 schreef Werkman het volgende:
[..]
Het is voor mij inderdaad alleen maar opvulling en bedekking.
Het moet er gewoon staan en af en toe kort maaien en klaar.
Een echt kwaliteitsgazon zoals een golfbaan zoek ik niet.
Het voornaamste is dat ik het er niet voor niets inplant en dat er over aan paar weken amper wat staat.
Voetbalgras? weilandgras? siergras?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:26 schreef goed_volk het volgende:
ga naar de lokale voetbalvereniging en 'koop' daar een paar kilo zaad. Voetbalgras is erg sterk en groeit regelmatig.
Tig soorten. Allemaal met verschillende eigenschappen. Je koopt toch ook niet 'een auto', maar een bepaald merk en type, vanwege de eigenschappen.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:45 schreef Werkman het volgende:
[..]
Voetbalgras? Weilandgras? gazongras?
Hoeveel soorten heb je eigenlijk en wat maakt het uit?
Geen idee , ikzelf rijd al twintig jaar in mijn 1 op 5 zuipbak Ford Taunus.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:47 schreef goed_volk het volgende:
Je koopt toch ook niet 'een auto', maar een bepaald merk en type, vanwege de eigenschappen.
Dan kun jij het er wel op wagenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:29 schreef Werkman het volgende:
[..]
Het is voor mij inderdaad alleen maar opvulling en bedekking.
Een echt kwaliteitsgazon zoals een golfbaan zoek ik niet.
Het voornaamste is dat ik het er niet voor niets inplant en dat er over een paar weken amper wat staat.
Graszaad Action is daar goed genoeg voorquote:Op zondag 22 mei 2016 18:52 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ikzelf heb echt geen specifieke eisen ik aan mijn tuin moet stellen behalve dat ik eens een keer zonder buiten op de stoel kan zitten en mijn honden er op kunnen pissen en schijten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |