Zou nog niet eens reageren als ik zo'n jonge gasten op straat zou zien staan in een willekeurige stad.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er was er eentje die had als antwoord dat ze geen broertje had.
Leuk man.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou nog niet eens reageren als ik zo'n jonge gasten op straat zou zien staan in een willekeurige stad.
gwn klappen geven en camera jattenquote:Op zondag 22 mei 2016 17:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou nog niet eens reageren als ik zo'n jonge gasten op straat zou zien staan in een willekeurige stad.
Het thema van dit deelquote:Op zondag 22 mei 2016 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
Wat is dit voor paars interessant dingetje?
Hondenspeeltje.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
Wat is dit voor paars interessant dingetje?
Dit soort vragen zijn denigrerend, maar je hebt ook vloggers die vragen "hoe ruikt jouw kut?". Ja serieus, what the fuck is dat danquote:
Wat.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit soort vragen zijn denigrerend, maar je hebt ook vloggers die vragen "hoe ruikt jouw kut?". Ja serieus, what the fuck is dat dan.
succes gquote:
Hebben we niet nodigquote:Op zondag 22 mei 2016 17:25 schreef Stimorol- het volgende:
fokkingfokker als je dit nou koopt en bij mij langskomt
ja die foker kan ook echt helemaal niksquote:Op zondag 22 mei 2016 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is dit voor een rare TS, TT en OP
En dit gaat weer finaal mis
Je hebt gwn een kut internet verbindingquote:Op zondag 22 mei 2016 17:26 schreef deadprez het volgende:
de pagina is gvd nog steeds aan het laden volgens laaddingetje bij tabbladflikker die op weg ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |