mindblown.gifquote:Op zondag 22 mei 2016 16:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je drinkt natuurlijk.
Ben je weer manischquote:Op zondag 22 mei 2016 16:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wel hoowr maar lul gewoon mee met sniffie
ik zit en eet altijd vier uur lang voor de cam 6x per dag.quote:
ik feed mijn bf voor mijn eigen seksuele bevredigingquote:Op zondag 22 mei 2016 17:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zit en eet altijd vier uur lang voor de cam 6x per dag.
Echt?quote:
Plaatsvervangende schaamte.quote:
Nee grapje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
wat dit is zo dom.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 17:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee grapje.is nie goed voor vertrouwen in de mensheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ik snap niet dat je zo achterlijk kunt zijn om het fout te hebben. Dit is toch het niveau van de basisschool toch? Primaire kleuren opnoemen, hoofdsteden van provincies en getallen van 100 of kleiner delen door een random getal.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:14 schreef Zosk het volgende:
Ik vind het gewoon geweldig om zulke mensen te zien antwoorden op dat soort vragen, die gast wordt hier gewoon rijk van.
dit zou ik ook niet kunnen trouwensquote:Op zondag 22 mei 2016 17:15 schreef Germano het volgende:
en getallen van 100 of kleiner delen door een random getal.
Haha geweldig toch.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zo achterlijk kunt zijn om het fout te hebben. Dit is toch het niveau van de basisschool toch? Primaire kleuren opnoemen, hoofdsteden van provincies en getallen van 100 of kleiner delen door een random getal.
Komt door zijn jungle-accent.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha geweldig toch.
Er zitten best wel wat vragen tussen waar je ff bij moet nadenken door de manier waarop hij ze stelt.
25 tochquote:Op zondag 22 mei 2016 17:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Als het 100:17 is moet ik ook even nadenken. Maar 100:4 mag je wel weten.
xxx ja tochquote:Op zondag 22 mei 2016 17:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zet sowieso overal kei voor als Brabander maar keihard is anders hè.
25 toch?quote:Op zondag 22 mei 2016 17:17 schreef Zosk het volgende:
Als je broertje de helft van jouw leeftijd is, hoe oud is hij dan als je 50 bent. Sommigen zeggen serieus 25 gvdkk.
5,8quote:Op zondag 22 mei 2016 17:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Als het 100:17 is moet ik ook even nadenken. Maar 100:4 mag je wel weten.
weet ook niks over julliequote:Op zondag 22 mei 2016 17:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is wel saai manisch, hij stort helemaal geen persoonlijke verhalen over ons uit.
Ik kon het antwoord niet bevragen.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:20 schreef Zosk het volgende:
Vergat helemaal de huidige leeftijden erbij te noemen
hoezo mensen weten toch zelf wel hoe oud ze zijn ;squote:Op zondag 22 mei 2016 17:20 schreef Zosk het volgende:
Vergat helemaal de huidige leeftijden erbij te noemen
Er was er eentje die had als antwoord dat ze geen broertje had.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:20 schreef Germano het volgende:
Wat als je geen broertje hebt? Dan moet je weglopen?
Dan maak maar eens een rondje over de dementenafdeling.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo mensen weten toch zelf wel hoe oud ze zijn ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |